BMW K1200/1300 S/R/Sport

Samo da je ovaj kraj do prsa malo niži bio bi ok.

Još nove šlape i krstarica spremna za put  :0648: :021:

Attachments

• _DSC9771.jpg
    _DSC9771.jpg
    272.6 KB · Views: 255
Pozdrav svima sa ovog foruma,novi sam vlasnik rabljenog bosanskog motornog wozila k1200r sport, i čitajući vaše komentare vidio sam da nemam baš nikakva saznanja o tom motociklu,pa bi molio par savjeta što se tiče servisa,rezervnih dijelova,kome i gdje,da ne duljim,motor sam kupio u Sloveniji  prošle godine u 10. mjesecu ,Buba moto,te nakon pregleda ,probne vožnje,kupio motor i spremio u garažu.U 3.mjesecu obavio registraciju ,vozio se oko mjesec dana dok nije počeo iskakat iz 5 i 6. Sad nisam pametan kaj napravit,redovni je odrađen prije 1500 km.Nedao Bog još nekom ovakvih problema,jer sam tek nedavno saznao da je to tek jedan od par.Želim Vam svima suhe ceste i što manje idiota na njima.

Po zakonu su ti Slovenci tribali dati jamstvo na motor.
Prigledaj ugovor i stisni ih..

Poslano sa Crkvenog Zvonika

+1 za ugovor i jamstvo  (y)

Ako ne prođe onda svakako u ovlašteni servis (u ČK  :mrgreen: ) jer je bilo slučajeva da su mijenjali mjenjačke kutije bez naknade jer to kao ne može biti krivica vlasnika. Kaj znaš, možda izmisle i neku "tehnički akciju" iliti opoziv za tvoj mjenjač :neznam:

:misli: samo da nije puno km, našao sam na nekim stranicama gdje je BMW dao dijelove, podjelio "trošak",
ali da budem iskren bili su prvi vlasnici i mala km,
tako da uf uf :misli:, najbolje probati stisnuti slovence a ako neide, hm hm ne miriši na dobro, na veliku žalost. Nisam naišao nigdje da postoji kakav "trik popravak", ako ispada, iz 5. i 6.
Hm jel imaš quikshifter na motoru, možeš probati, ručno(s stiskanjem kvačila )mjenjati svaku brzinu od 1.-6. i nazad, s tim da se malo zadržiš (5-7000rpm) u svakoj. To zna pomoči nekad kad se quikshifter "zblesira".

on Tue May 20, 2014 8:31 pm
What you are experiencing is what happened to my 2nd gear, and also to my 5th gear.

This is the failure mechanism:
- The gears are connected using rounded-square pins (dogs), and their corresponding profile slots (i think i posted all the relevant links in this post)
- The shift forks slide this dogs into their slots.
- BMW made two cheapo errors:
1- the dogs/slots should have a 5 degree slat (dove tail) so that the gears are pressed together when the load increases.
2- the slots were machines from the bottom and the top, but they had a machining error, and they meet in the middle at an angle, so instead of providing a flat surface for the dog to pass all the load, the tip that formed starts to erode the dogs.

So, if you remove your gearbox you will find that all the dogs are rounded. So when you apply torque, the load makes the dog jump out of the slot (because of the new angle they form).

If you take it to the dealer, or some independent mechanic, they'l replace the shift forks. That solves the problem momentarily, as the forks will be less worn, and keep the gears in place.

Don't keep pushing your bike. When the gears come violently together after they spin in that false neutral, they destroy themselves.
They might snap and wreck/seize your gearbox. If that happens, well...

Now, the options you have:

- Replace the gearbox: BMW made a design flaw. They will replace the gearbox and give you a one-time warranty. That is, it can only fail once. They'll replace it once, and then you are on your own. Also, you have to shell out: $4,200 or something ridiculous like that.
- Fix your gearbox at R&D Motorsports. You have to call, Mark doesn't have email. That should be around $1,600. Also, the design flaws are corrected. Give him a call (http://www.r-dmotorsports.com/
If you go this route, please buy one or two shifting forks. BMW has a long delay in making them. Perhaps your dealer have some.

BMW doesn't sell the individual parts. They want to thief you for a whole gearbox.
I think Mark is working in machining some of the most common gears that fail: 2nd and 5th. You could be lucky and he might have the gears you need if they are cracked.

Maybe you can baby the 1st gear (weird that failed).

I think you can use the gearbox and clutch basket of the improved K1300, but even those are having issues. I went the route to rebuild the gearbox as I intend to keep my K12R forever.

Malo dugačko ali možda pomogne nekom (y)

Poštovani BMW forumaši,hvala Vam na ozbiljnim odgovorima,definitivno, odluka je pala.Getriba ide na reparaturu, ako treba sam bum napravil cijelu getribu  :evil:.

Attachments

• k1200r sport.pdf
    566.2 KB · Views: 254
Nemoj prodavati taj motor, cijela  serija je ispod 1500 primjeraka...

Poslano sa Crkvenog Zvonika

Gle nije to nauka VELIKA, istina možda budeš trebao kakav spec. alat, možda ne, ali zaista ništa nije nemoguče. Ako je to neko sastavio, onda se da i rastavit a valjda i ponovo sastavit. Samo lagano bez žurbe i double check sve.
A za sve ostalo tu je GOOGLE hahaha.
:palacgore  :misli: :mrgreen:

bajker51 said:
Poštovani BMW forumaši,hvala Vam na ozbiljnim odgovorima,definitivno, odluka je pala.Getriba ide na reparaturu, ako treba sam bum napravil cijelu getribu  :evil:.

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-K1200R-Complete-black-cassette-gearbox-c-w-mount-bolts-BMW-Pt-Nr-23007726370-/112320360794?hash=item1a26d0b15a:g:dAQAAOSw9GhYlx0O

Mozda mozes dogovorit neku bolju cijenu. :)

Pozdrav Rudar,sve sam pripremio,sutra su gotovi spec.kljućevi,jedan za blokadu radilice, drugi za kuplung,zatim getribu nosim u Igor motori gdje slijedi popravak,pa bumo vidli.