Sip said:
Ja zbilja smatram da BMW ima fantasticnu reklamu, jer gledam ja onog "naseg" putnika kad je putovao sa onom dvojcom. NE mogu se oteti dojmu da on neuporedivo lakse vozi tu Yamahicu nego ona dvojca BMW :shock:
joke said:
Mee too :misli:
Drago mi je da netko misli isto ili slično kao ja, jer sam več i sam pomislio da sam presubjektivan, a da ne spominjem da bi mi drugi odmah to nabili na nos.
To sto vas dvojica kazete stoji kad se prica o terenu, sto je i razumljivo s obzirom na razliku u tezini i samu konstrukciju motora, ali na cesti su to utoliko neusporedivi motori kolika je i razlika u cijeni.
Vidit cemo kad dodje Tenere 1200. Onda ce bit moguca realna usporedba.
Sto se male Tenerke tice, mislim, (koliko mogu bit objektivan), da za trenutnih cca 56000kn, ima debelo najbolji omjer ulozeno - dobiveno na trzistu za takav tip motora. Motor koji se vozi po gradu ko bicikla, mozes s njim na teren kad hoces, za putovanja vise nego dobar. Da bi bilo dobro jos 10-tak KS kod putovanja u dvoje, bilo bi, da joj fali 6-ta brzina u istom slucaju, fali, ali da ima jos i to onda bi vjerovatno na onu cijenu falilo jos 20-tak tkn. Tako da....
Pudla said:
To možda vrijedi za velikog GSa ali za 800? :misli:
Na kraju je uvijek šofer najbitniji.
Imao sam prilike probat 800 i mogu reci, bez pretjerivanja, da je, meni, duplo bolji motor od velikog GS-a. Ako cemo gledat njihovu "dual-purpose" ulogu. Jedino mu je zvuk sa standardnim auspuhom nikakav. Neki "fen" zvuk.
Istina, sofer cuda cini od motora. Moj ce prijatelj odvest GS-a, s takvom lakocom, tamo di cu ja s Tenere otegnit yaya. Samo sto to pokazuje vjestinu, a ne mogucnosti motora. Na isto to mjesto bi Tenere doveo na zadnjem kolu. Jednom rukom.