BMW R 1200 GS u 2010. sa dvije bregaste u glavi agregata

joke

Active member
Kao što sam najavio jučer u temi http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,153583.0.html , danas je i potvrđeno, GS u 2010 ide sa 115 KS i DOHC sustavom.
Sustav je inače blago preuzet i blago dorađen, sa modela HP2 Sport
Da bi zadovolji ekološku Euro4 normu u 2010 imate če i duplo paljenje(ne znam što točno znači), što će mu priuštiti i nešto manju potrošnju goriva.

big_MotorGS1.jpg


big_MotorGS2.jpg


big_MotorGS3.jpg


 
ne kužim zašto su išli staviti DOHC kad su komotno staviti OHC  :misli:
ajd daj link na original članak da vidim o čemu je riječs tim "duplim paljenjem"
 
nekad je bmw bokser bio mašina a ovo sad ni na sta ne liči...tri lanca u masini plus remen za alternator pa sad jos i dvije bregaste..a cemu to uopće sluzi :misli: kao da je prosjecnom vlasniku te gumene krave stalo do par konja vise..sad ce vjerovatno pojeftinit :mrgreen:
 
Sledgehammer said:
Paaa... dvije svjećice?
Ak je za vjerovat slici, nema dvije svjecice, nit imaju kud stavit drugu i da hocu zbog cisto blesave konstrukcije glave dvocilindricnog boxera i mudre ideje o guranju druge bregaste u glavu. Buduci da se ta masinerija ionako ne vrti neznam kako, ne znam cemu uopce druga bregasta. Al, valjda bavarci znaju.
Duplo paljenje bi moglo biti "wasted spark" (svaki cilindar ima svoju bobinu), al to i nije neka novotarija.
 
Fronius said:
Ak je za vjerovat slici, nema dvije svjecice, nit imaju kud stavit drugu i da hocu zbog cisto blesave konstrukcije glave dvocilindricnog boxera i mudre ideje o guranju druge bregaste u glavu. Buduci da se ta masinerija ionako ne vrti neznam kako, ne znam cemu uopce druga bregasta. Al, valjda bavarci znaju.
Duplo paljenje bi moglo biti "wasted spark" (svaki cilindar ima svoju bobinu), al to i nije neka novotarija.

Bmw-ovi inzenjeri su znani kao jedni od boljih u bransi, al fala bogu kad mi imamo ovakve koji odmah znaju iz glave sto kako i zasto  :LOL: :LOL: :LOL:
 
ismijo sam se kad sam gledo onu dvojicu glumaca sto idu na put oko svijeta..malo malo pa zapadnu u neko blato ili moraju varit ramove..najbolje je kad ih IŽ planeta ostavi u blatu :mrgreen:
 
gastajbarter said:
ismijo sam se kad sam gledo onu dvojicu glumaca sto idu na put oko svijeta..malo malo pa zapadnu u neko blato ili moraju varit ramove..najbolje je kad ih IŽ planeta ostavi u blatu :mrgreen:


Ne samo to, bio im je riknul onaj nov GS ADV od onog snimatelja. Gle ovog debila http://www.youtube.com/watch?v=GtOT2cBqTpw  :LOL:


He he naj mi je scena kad zapnu u onom blatu pa Charlie počme cvilit da hoće doma i da mu je teško, a iza njega pratnja od dva terenca opremljini od sat. telefona do wc papira i opet mu je bilo teško... al opet neki te filmiće i puše...
 
Bi volio i ti moc dat toliko para za motor  8)

E sad ga i ti u krajnost ides, bit ce eto da je BMW tesko smece, sto je ipak totalno neutemeljena izjava  :no:

 
gastajbarter said:
.... pa sad jos i dvije bregaste..a cemu to uopće sluzi :misli: kao da je prosjecnom vlasniku te gumene krave stalo do par konja vise..sad ce vjerovatno pojeftinit :mrgreen:

Pitanje čemu služe dvije bregaste u glavi je isto kao da se pita čemu služe više od dva ventila u glavi. Kada su u pitanju performanse motora rješenjima kao ovome nama kraja - jeste da se stvar sve više komplicira, a time i poskupljuje, ali vrhunske performanse nemaju cijene. A koliko znam, htjeli/voljeli mi to ili ne, BMW spada u vrhunske motore.

Jeste li ikada čuli da se vlasnici Porshea automobila bune na cijenu ili performanse? Isto je i s vlasnicima BMW motora ....  :?

A ako nekog stvarno zanimaju prednosti (i mane) dvije bregaste u glavi, neka malo pronjuška Google-om ili Wikipedijom, sve je lijepo objašnjeno.

Vojo
 
hebiga 115 ks znači da sad ide u porezni razred od 1300 kn godišnje.
Iako sam ga planirao za nagodinu mislim da bu ipak u garažu FJR 1300.
 
Tommee said:
Bi volio i ti moc dat toliko para za motor  8)

E sad ga i ti u krajnost ides, bit ce eto da je BMW tesko smece, sto je ipak totalno neutemeljena izjava  :no:

Ja zbilja smatram da BMW ima fantasticnu reklamu, jer gledam ja onog "naseg" putnika kad je putovao sa onom dvojcom. NE mogu se oteti dojmu da on neuporedivo lakse vozi tu Yamahicu nego ona dvojca BMW :shock:
 
Sip said:
Ja zbilja smatram da BMW ima fantasticnu reklamu, jer gledam ja onog "naseg" putnika kad je putovao sa onom dvojcom. NE mogu se oteti dojmu da on neuporedivo lakse vozi tu Yamahicu nego ona dvojca BMW :shock:

Mee too  :misli:

Drago mi je da netko misli isto ili slično kao ja, jer sam več i sam pomislio da sam presubjektivan, a da ne spominjem da bi mi drugi odmah to nabili na nos.
 
joke said:
Mee too  :misli:

Drago mi je da netko misli isto ili slično kao ja, jer sam več i sam pomislio da sam presubjektivan, a da ne spominjem da bi mi drugi odmah to nabili na nos.

To možda vrijedi za velikog GSa ali za 800?  :misli:

Na kraju je uvijek šofer najbitniji.
 
Sip said:
Ja zbilja smatram da BMW ima fantasticnu reklamu, jer gledam ja onog "naseg" putnika kad je putovao sa onom dvojcom. NE mogu se oteti dojmu da on neuporedivo lakse vozi tu Yamahicu nego ona dvojca BMW :shock:

joke said:
Mee too  :misli:
Drago mi je da netko misli isto ili slično kao ja, jer sam več i sam pomislio da sam presubjektivan, a da ne spominjem da bi mi drugi odmah to nabili na nos.

To sto vas dvojica kazete stoji kad se prica o terenu, sto je i razumljivo s obzirom na razliku u tezini i samu konstrukciju motora, ali na cesti su to utoliko neusporedivi motori kolika je i razlika u cijeni.
Vidit cemo kad dodje Tenere 1200. Onda ce bit moguca realna usporedba.

Sto se male Tenerke tice, mislim, (koliko mogu bit objektivan), da za trenutnih cca 56000kn, ima debelo najbolji omjer ulozeno - dobiveno na trzistu za takav tip motora. Motor koji se vozi po gradu ko bicikla, mozes s njim na teren kad hoces, za putovanja vise nego dobar. Da bi bilo dobro jos 10-tak KS kod putovanja u dvoje, bilo bi, da joj fali 6-ta brzina u istom slucaju, fali, ali da ima jos i to onda bi vjerovatno na onu cijenu falilo jos 20-tak tkn. Tako da....

Pudla said:
To možda vrijedi za velikog GSa ali za 800?  :misli:
Na kraju je uvijek šofer najbitniji.

Imao sam prilike probat 800 i mogu reci, bez pretjerivanja, da je, meni, duplo bolji motor od velikog GS-a. Ako cemo gledat njihovu "dual-purpose" ulogu. Jedino mu je zvuk sa standardnim auspuhom nikakav. Neki "fen" zvuk. :mrgreen:

Istina, sofer cuda cini od motora. Moj ce prijatelj odvest GS-a, s takvom lakocom, tamo di cu ja s Tenere otegnit yaya. Samo sto to pokazuje vjestinu, a ne mogucnosti motora. Na isto to mjesto bi Tenere doveo na zadnjem kolu. Jednom rukom. :mrgreen: :mrgreen:
 
Sip said:
Ja zbilja smatram da BMW ima fantasticnu reklamu, jer gledam ja onog "naseg" putnika kad je putovao sa onom dvojcom. NE mogu se oteti dojmu da on neuporedivo lakse vozi tu Yamahicu nego ona dvojca BMW :shock:

Ja ni iz jednog videa ne mogu ocijeniti tko što lakše vozi.  :mrgreen: