BMW R 1200 GS u 2010. sa dvije bregaste u glavi agregata

Sip said:
Ja zbilja smatram da BMW ima fantasticnu reklamu, jer gledam ja onog "naseg" putnika kad je putovao sa onom dvojcom. NE mogu se oteti dojmu da on neuporedivo lakse vozi tu Yamahicu nego ona dvojca BMW :shock:
sigurno da na težim terenima se lakše vozi manji, lakši motori šta nisu na Paris -Dakar bolje prolazile 600 -tice
 
Sledgehammer said:
Paaa... dvije svjećice?
Prilično su zakomplicirali i biti će puno skuplje od starijeg koji je bio dobar.Ne vidi se način podešavanja ventila. Pločice,hidraulika,ručno?
 
Samo jedno mogu reć GS je sigurno bolji od Stroma,ali najvažnije pitanje je da li je i duplo bolji???  :wink: Naime tolika je razlika u cijeni?  :shock:
 
dr.chala said:
Samo jedno mogu reć GS je sigurno bolji od Stroma,ali najvažnije pitanje je da li je i duplo bolji???  :wink: Naime tolika je razlika u cijeni?  :shock:

Alene, duplo bolji nije skoro niti od jednog motocikla iste ili slične klase, no nije ni Rolls-Royce deset puta bolji od Škode Octavie, pa košta 10x više, pa i preko toga... svaka roba ima svojeg kupca, no dojmovi ljudi koji su i prvi puta sjeli na BMW-a, te probali tog GS-a i još neke modele, govore puno toga (ima ih i na ovom forumu...). I imaju li mogućnosti kupiti ih ili ne - dojmovi su skoro identični. Skupi jesu, ali i vrijede svaku jebenu lipu koju za njih date...
 
Sledgehammer said:
Alene, duplo bolji nije skoro niti od jednog motocikla iste ili slične klase, no nije ni Rolls-Royce deset puta bolji od Škode Octavie, pa košta 10x više, pa i preko toga... svaka roba ima svojeg kupca, no dojmovi ljudi koji su i prvi puta sjeli na BMW-a, te probali tog GS-a i još neke modele, govore puno toga (ima ih i na ovom forumu...). I imaju li mogućnosti kupiti ih ili ne - dojmovi su skoro identični. Skupi jesu, ali i vrijede svaku jebenu lipu koju za njih date...

Ovo boldano je i moje mišljenje koje sam i iznio,ali se s ovim nakošenim ne slažem! Vrijede nekih max 30 % preko cijene novog Stroma.Duplo ne vrijedi niti u ludilu,osim ukoliko ti nije potreban statusni simbol ili ti bez propelera mali ne stoji.  8) Jedini motor u navedenoj klasi koji je isto tako precjenjen ( mada ne toliko kao GSA),ali cijenu opravdava erekcija tokom cijelog vremena uživanja na njemu je KTM ADV S ,odnosno R po novom!  (y)

Sve ti ovo pišem iz iskustva,jer sam se navozio na sva tri navedena!  8)


PS Od Volkswagena je bolji svaki Japanac,a i Daciu Logan bi radije nego to govno od šatro Škode!  :jesus: O imageu da ni ne govorim,ali ostavimo automobile po strani.  8)

 
Joke, BTW, ta priča o dvije bregaste je stara preko dvije godine... i na ovogodišnjem, i na prošlogodišnjem IMOT-u, kao i najavama koje nije popratio naš moto-tisak, bilo je šuškanja i sumnji da BMW tako nešto sprema, i da je sam agregat već daleko došao u razvoju.

No kako se BMW-u nigdje ne žuri (jer nije Japanac i ne živi uglavnom od redizajna i recikliranja istih stvari), gotovo dovršen agregat izložen je dugotrajnim testiranjima i vožnjama, koje traju i po godinu dana... no i politika velike tajnosti svega što radi, bez obzira na broj kotača, čini svoje, tako da naslov teme za mene osobno već odavno nije nikakva novost...  :wink:
 
DOHC mašina nije niš novo, predstavljena je na BMW HP2 Sport, mislim 2008.

To je ovaj:

BMW_HP2Sport_08_lbl.jpg


Slika mašine:

http://motorcycles.about.com/od/newbikephotogalleries/ig/BMW-HP2-Sport-Gallery/HP2-Sport-Engine-Cutaway.htm
 
Sledge i marrio 8...smirite tenzije...jer ste debelo u offu....vec vidim da ce dio topica zavrsiti kao off u "birtiji"
 
Ljudi tko nije nikad vozio GS1200 nezna o čemu uopće govori. A da njie vrijedan svoje cijene koja mu je kod nas jako napuhana-hvala Tomiću, o tome se da diskutirat, ali njegova cijena na zapadu nije tako napuhana kao u nas.
A ovo za dvi bregaste je bilo za očekivat, jerbo se o tome u Minhenu priča već duže.
 
Elias said:
Ljudi tko nije nikad vozio GS1200 nezna o čemu uopće govori. A da njie vrijedan svoje cijene koja mu je kod nas jako napuhana-hvala Tomiću, o tome se da diskutirat, ali njegova cijena na zapadu nije tako napuhana kao u nas.
A ovo za dvi bregaste je bilo za očekivat, jerbo se o tome u Minhenu priča već duže.

Evo imam pitanjce za vlasnike 1200 obzirom da ga nisam nikad vozio,a iz raznih postova ovdje i vani jako je tesko steci dojam jel dobar il nije,al da li je razlika u voznji izmedu onog 1150 i 1200 fala (y)
 
Je, razlika je, prvenstveno u osjećaju zbog jačeg agregata, a i u veličini, obzirom je 1150 veći motocikl od 1200...

O cijenama neću, jerbo je tu puno toga već rečeno, a najčešće se zaključi samo zla krv...
 
Mislim da je osjećaj da je 1200 'manji' i u tome što je osjetno lakši (barem R1200R u odnosu na R850R) ....

Vojo
 
Količina prodanih GS govori o cijeni i kvaliteti i tomu da ima svoju klijantelu. A to sigurno niste ni vi, a ni ja.
Biti će prodavani kao do sada s jednom bregastom tako i sa dvije.
BMW u svojim inovacijama nije često grješio pa sumnjam da će i sada s ove dvije bregaste.
 
Pital sam to zato jer prije nego sam uzel capa vozil sam na posudbi taj 1150,al iskreno nije mi se pokazal kao caponord.

I nemojte misliti da sam sklon bilo kojoj marki jednostavno motor ti il legne il ne  (y)

Imal sam u jednom tenutku u dvoristu tri marke tak da ne gajim sklonost prema proizvodacu,ak mi se ukaze prilika stvarno bi htel probat 1200 svida mi se motor ovak u zivo (y)
 
Može jedno pitanje vlasnicima R1200GS,ne GS ADV?

Kako je sa servisom,na koliko km su servisni intervali,šta se sve radi,koliko košta svaki,koje ulje

stavljaju,kakva je ekipa(mehaničari) u servisu i tako...?
 
snajper said:
Može jedno pitanje vlasnicima R1200GS,ne GS ADV?

Kako je sa servisom,na koliko km su servisni intervali,šta se sve radi,koliko košta svaki,koje ulje

stavljaju,kakva je ekipa(mehaničari) u servisu i tako...?

Preobraćenje na vidiku.....??
 
Sledgehammer said:
Alene, duplo bolji nije skoro niti od jednog motocikla iste ili slične klase, no nije ni Rolls-Royce deset puta bolji od Škode Octavie, pa košta 10x više, pa i preko toga... svaka roba ima svojeg kupca, no dojmovi ljudi koji su i prvi puta sjeli na BMW-a, te probali tog GS-a i još neke modele, govore puno toga (ima ih i na ovom forumu...). I imaju li mogućnosti kupiti ih ili ne - dojmovi su skoro identični. Skupi jesu, ali i vrijede svaku jebenu lipu koju za njih date...
Ponuda-potražnja-reklama-komercijala najmanje superkvaliteta mehanike.Standardno preplaćivanje imena.