zaree said:Gužva
Lijepo :0648:
Boris87 said:ko je zakljuco temu za novog gsa sumpor mu baba
Pozdrav GS ekipi,
vidin da je ova tema naslovljena ka Adventure, ali je najveća pa pretpostavljan da ima ekipe koja vozi i "običnog" GS-a. Ima priko 4000 postova pa pretpostavljan da dilite iskustva.
Moj prvi kontakt s GS-on (2017. obični, ne Adventure) je bija ovaj produženi vikend s nekih malo manje od 500km većinon vangradske ceste pa ka potencijalni kupac polovnog iman par pitanja:
1. Je li normalno da motor na pravcu stoji malo nagnut u desnu stranu? Najbolji primjer sličan ovome je Vespa koja kad ide pravocrtno nikad ne stoji savršeno uspravno zbog mašine koja je desno, a ne centralno? Kod GS-a bi to bija kardan koji vuče na svoju stranu ili je moj samo ima čudno potrošene gume?
2. Je li normalno da je motor (u solo vožnji bez suvozača) jako lagan na volanu? Ne znan kako da to opišen ali prilikon vožnje pod gason volan ka da "pliva" jer mi se čini da je težište više straga tako da prednje kolo nije baš u idealnon kontaktu s asfalton.
2.1. Postoji li opcija podešavanja visine prednjeg kraja¿ Na "normalnin" motorima bi se samo malo izvukli štapovi prednje vilice, ali mi se čini da je to na GS-u nemoguće. Postoji li opcija nekakve regulacije na prednjen amortizeru?
3. Je li normalno da je tvornički motor toliko loše mapiran da puca iz auspuha pri bilo kojen agreisvnijen zatvaranju gasa ili je to samo kod ovih novijih koji su EuroIV?
1. Nije, iako znam za slučaj da je na starijem GSu (2006) od frenda bio problem sa naštimavanjem novog volana da bi stajao ravno kad je motor išao ravno. Stalno je izgledalo kao da je volan mrvicu udesno. Podesivo je, samo treba više puta probati.
2. Nije. Rekao bi da je do prepumpanosti prednje gume možda.
2.1. Koliko znam ne. Ima li motor ESA? ESA sama izračuna SAG i optimalnu opterećenost amortizera.
3. Kod originalnog auspuha nije. Hoće ponekad kod žustrije vožnje, ali to je šarm Kod šuplje cijevi puca na abgasu uvijek.
1. Volan stoji ravno, ali os motora ne.
2. Prednja guma 2.5 bar. Dynamic ESA, motor je iz 2017-e. Unatoč tome i dalje mi se činilo da je prednji kraj "prelagan".
3. Original auspuh, motor full stock.
GS je jako dobro prodavan model i većina ekipe ima samo superlative za njega pa me zanimalo zašto je, navodno, toliko dobar. Moj prvi susret je osta neutralan jer koliko god san bija oduševljen vožnjon u dvoje i komforon, toliko san bija razočaran snagon u niskin okretajima, pucanjen iz auspuha, reaktivnosti na gas i prednjin krajen koji daje dojam da je kolo više u zraku nego na cesti.
1. Onda kao da je padano? Ima motora koji idu kao lovački psi iz tih razloga.
2. Ne znam. Nemam taj osjećaj. Možda je do onoga iz točke 1. , ili su takve gume gore.
3. Ovisi što voziš. GS je odličan, ali nije R motor. Zbog manjka snage u niskim okretajima su napravili 1250. Usput treba biti u Dynamic Pro modu i ugasit ABS i ASC da bi motor dao full snagu bez ikakvih restrikcija.
1. Ovo sigurno nije normala. Osjetljiv sam na te stvari puno previse nazalost (prodao jedan motor jer je uvijek vukao na jednu stranu i opcenito nisam imao "ravni" osjecaj).
2. Meni je dobar osjecaj prednjeg kraja, ali ja sam malkec tezi pa neznam jel to igra kakvu ulogu.
2.1 Neznam za prednji kraj (pogotovo sa ESA) ali straznji mozes spustit pa mozda je to alternativa...
3. To je na dosta BMW-a, recimo pogledaj si RoyalJordaniana i njegov S1000R. Meni osobno simpaticno, mada na 1250 (nazalost) nista ne puca.
S obzirom da spominjes snagu mozda probaj 1250. Ja nisam vozio 1200 tako da ne mogu komentirat ali cim sam napravio 10 metara sa 1250 to je bilo to za mene.
Aktivno vozin Suzuki B-Kinga pa san navika na prednji kraj koji je "zalipljen za pod" ka na R-ovima, ali provat ću još kojeg R1200 da vidin ima li razlike.@vyp54 po ovom kaj pišeš, da te muči na volanu, možda je guma malo jače napumpana, a i zavisno od toga kaj si prije vozio, ovo čudo ima jako široke ručke, uzmi si i to u obzir...
Ja sam prije 2 tjedna isao na probnu voznju 1250ice obicne. Isao sam s curom jer vise manje uvijek putujemo zajedno na dulja putovanja. Uglavnom nisam nasao bas zamjerki motoru ja kao vozac a ni cura kao putnica, i to nam je neka zelja za buduci motor
Jbg imao sam GS-a 2005.g. i nikako ga prezaliti
@vyp54 po ovom kaj pišeš, da te muči na volanu, možda je guma malo jače napumpana, a i zavisno od toga kaj si prije vozio, ovo čudo ima jako široke ručke, uzmi si i to u obzir...
Pa baš čitam i moguće da je problem u testiranom motoru. GSA je skoro nemoguće ugasiti pri kretanju. A meni osobno se čini da pumpa bez problema od lera do nekih 5000 okretaja. Lagano zatrzavanje na niskim okretajima je uobičajeno. Ne znam da li su to riješili na 1250. A sa druge strane možda nisi tip vozača za GSA. Još. 😂
BMW bez problema krene sa 1500 okretaja i 5% gasa, tako da je vjerojatno problem u primjerku koji si vozio!
Pa baš čitam i moguće da je problem u testiranom motoru. GSA je skoro nemoguće ugasiti pri kretanju. A meni osobno se čini da pumpa bez problema od lera do nekih 5000 okretaja. Lagano zatrzavanje na niskim okretajima je uobičajeno. Ne znam da li su to riješili na 1250. A sa druge strane možda nisi tip vozača za GSA. Još. 😂
Možda je čovjeku prednji kraj jednostavno čudan zbog telelevera. I ja sam (kada sam prvi put provozao GS-a) imao osjećaj da će mi prednja svake sekunde kliznuti i da ću se razbiti. Kod telelevera jednostavno nemaš taj osjećaj prednjeg točka kao sa standardnim viljuškama
Meni se nakon pređenih 20k (davno 😂) počeo gasiti kod kretanja, a nije prije, pa pripisujem to nekom gremlinu koji se u međuvremenu pojavio. Motor se kod laganog kretanja jednostavno zagrcne i ugasi, a može se prevenirati ako ga prije puštanja kvačila kratko zaturiraš na gasu; tada krene praktično bez trunke gasa. A lagano zatrzavanje se da riješiti ako ga dodatno opteretiš šaltanjem u višu brzinu