Koja je fora s maglenkama na gsu?
Ionako svjetle vise u nebo nego na cestu pa kad dodes kontra bode u oči...
Kae to fora neka
Ionako svjetle vise u nebo nego na cestu pa kad dodes kontra bode u oči...
Kae to fora neka

Cijenu nebih komentirao, to je za svakog drugacije (kako se tko dogovori). :wink:Getriba said:Daj, pricaj.... dojmovi?
Koliko cca pitaju za njega, jer meni su poslali opis/cijenu jednog s lagera pa me zanima ima li razlike ST/ZG u cijeni
Sent from my iPhone using Tapatalk
Super, to se zove osvrt.Durr said:Cijenu nebih komentirao, to je za svakog drugacije (kako se tko dogovori). :wink:
S obzirom na sto strenutno vozim (K1300R) prioritet broj 1 u nabavci novog motora mi je udobnost. 99% sam na motoru sa zenom, i iako je nas trenutni motor puno bolji od prijasnjih, GS je tu klasa za sebe (od toga sto sam probao do sad bar). Polozaj nogu puno opusteniji, kicma ravna, sicevi veci i siri, volan puno vislji i siri itd.
Bilo je kisno pa nisam radio neka full ubrzanja ali po tome sto sam probao ima i vise nego dovoljno snage za lijepo povuci u bilo kojim okretajima. Naravno da nema top end mog trenutnog motora ali da budem iskren na tim okretajima na svom motoru vozim jednom na mjesec 30 sekundi i to je to. Sve vise i odlazi vozacka.
Na autoputu na 130-150 je SUPER ugodno. Osjetim malo vjetra na ramenima i na vrhu kacige i to je to. Sve ostalo je zasticeno. Zbog manje vjetra je i puno manje buke. U usporedbi na mom motoru mi je na 140+ previse vjetra za ugodno voziti satima (pa vozim neugodno).
Na kocnice nemam primjedbe. Znam da vise nisu Brembo nego Hayes. Prijasnji model nisam vozio tako da s tim ne mogu usporedit ali ako usporedujem s mojim motorom bolji je osjecaj kocenja od mojih. Full kocenje nisam probao pa sad sto actually bolje koce ne mogu reci. To je za prednju. Straznja neusporedivo bolja na GS-u (naravno nije ni za ocekivat tu nesto strasno na sportskom motoru).
Suspenzija je jedna od onih stvari koja ti se ili svidi ili ne. Ja sam se naviko jer je i na mom motoru slicno pa mi je super sjela. PUNO (ali jebeno puno) udobnije. Vecinu rupa po gradu (a ima ih pun k) se gotovo pa ne osjeti (opet tu treba uzet u obzir da ja to usporedujem sa svojim trenutnim motorom).
TFT je odlican, sve se vidi i lako se upravlja sa svim. Fensi animacija kad stisnes gumb je nice touch. Nisam veliki fan keyless-a ali s obzirom da je to sad default nije da imamo puno izbora tu.
Jos jedna stvar koja me ugodno iznenadila je koliko je lako voziti taj motor. Cuo sam to 100 puta na jutubu naravno, ali to nije moguce razumijet dok sam ne probas. Jednostavno cim krenes sva tezina kompletno nestane. U usporedbi s mojim motorom imam osjecaj ko da vozim nesto sa 600cc. Opet ovdje uzet u obzir da sam ja 99% sa zenom, i samim time je malo drugacije od solo voznje.
Eto neznam sto jos dodati... sve u svemu meni savrsen motor. Jedina mana koju sam imao je da je jebeno tih. Definitivno neki glasniji auspuh treba stavit.![]()
Mislis da je imaju??Sinna said:Nazovi Ducati.slo u Trzinu i pitaj! Uru ipo od Zg. :wink:
A di je Ms. ako prodajes. Sibni na pm sve o njojGetriba said:Daj, pricaj.... dojmovi?
Koliko cca pitaju za njega, jer meni su poslali opis/cijenu jednog s lagera pa me zanima ima li razlike ST/ZG u cijeni
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gotovo ! Pripremi novi fazni lanac i desnu glavu (posto pukne desni). A da, i kardan !tomo3 said:Okrenuo prvih 100000 km sa vodenjakom. Bezgrešan.
Gdje servisiraš vodenjaka?tomo3 said:Rekli su mi neka napravi prvih 200000 km, nakon toga ne bi trebalo biti problema.
To je za "vjerovali ili ne" rubriku.tomo3 said:Okrenuo prvih 100000 km sa vodenjakom. Bezgrešan.
Btw, jeli Igor radi i Ducati?tomo3 said:Nakon 100000 km kardan ko nov. :0648: Jako sam zadovoljan sa Igor Motorkotači servisom.![]()
Fino !tomo3 said:Nakon 100000 km kardan ko nov. :0648: Jako sam zadovoljan sa Igor Motorkotači servisom.![]()
Only BMW kod Igora.Getriba said:Btw, jeli Igor radi i Ducati?
Sent from my iPhone using Tapatalk