Zato necu BMW auto... ni tu BMW vozaci nisu na dobrom glasu.. ili se kurce stalno ili su stigi iz zemalja sa slabom prometnom kulturom pa onda opet izgleda da se kurce.. 😂😂😂😂
Pumpe su imale recall na piknuce konektora, no ovo nije taj problem...
Ovdje mozes kupiti OEM alat za sve brendove, samo je pitanje cijene..
I ja volim flip flop tako ja zovem alat za bobine, a kolicina posebnog alata je vise nego impresivna kao i kvaliteta istog...
Ako si si kupio alat za timing za S gamu onda ti se sigurno svidja i nacin razmisljanja, govorim o dijelu koji pozicionira bregaste.... razlika u kutevima za kontrolu i set up timinga...
meni je nekad davno bio nadimak PREPRECINIZNI, ali ovo daje drugu dimenziju tome..
Mislim da ovi inzinjeri u BMW gube kosu kad vide timing na drugim motorima... nisam jos ni kod jednog drugog brenda vidio alat koji simulira prednapone koji se stvaraju u radu motora...
Isporuka dijelova je ovdje ponekad problematicna... Ako nema glavno skladiste u Melburnu, onda dok dodje iz Minkena potraje i pokoji tjedan..
Nama je najbolja isporuka za Kawce jer je centralni uvoznik mozda 2 km od nas, Yamaha isto nije losa, uvpznik je nekih 15 km od nas tako da ono sto je u Au to je u radioni isto dan ili drugo jutro.
Vezano uz probleme, najveci problem ovdje kod cijele S game su vozaci koji ne koriste motore u skladu s namjenom... Ovi koji cmrlje RRove po gradu i koriste brzine vislje od trece pri malim brzinama vrtnje mogu ocekivati da morori nece radili kako treba... kolicima karbonskih naslaga na usisnim ventilima pocne brzo stvarati probleme... No i tu BMW kaze, jednom u vijeku morota oni ce platiti ciscenje, poslije neka vlasnici koriste motore u skladu s namjenom...
Nije to samo BMW problem, Honda je u banani po tom pitanju samo malo bolja od Yamahe..