tomo3 said:
Koliko izdrže te mašine bez većih zahvata ako nisu bile vožene divljački? Pretpostavljam da poznaješ stil vožnje vlasnika pa me zanima da li je moguće odvrtiti 100000 km bez problema, ako se sa motorom postupa normalno, dakle lagano zagrijavanje, redoviti servisi itd.
neko moje mišljenje iz iskustva je da uz redovno održavanje po ps-u ta mašina mora okrenuti 100000... 60000+ je imao S1000RR s najvećom kilometražom kojeg sam održavao, taj je prodan s tim kilometrima i po svemu sudeći sad ima duplo manje km na satu
stvar je da ako će se na njima nešto razletiti razletit će se na početku, ako okrene 10 -15 i još je čitava jako su velike šanse da i ostane takva
getriba i bregaste su im od mehanike najslabija karika, bregaste su tvornički užasno loše termički obrađene i to se kad npr skineš ventil dekl baš na oko vidi... a getriba je pogotovo na tim ranim modelima priča za sebe, postoji rješenje da se ugrade određeni dijelovi sa 2015+ a nešto od Alpha racing i to onda stvarno šljaka, radio sam na dva motora i to je provjereno da se motor šalta neusporedivo bolje, nema više falš lerova, ide bolje u ler i u konačnici nećeš ostat bez 3 il 4 brzine
ali i dalje će bit špene na magnetu jer im kvaliteta materijala nije na razini... treba biti iskren i priznati da i QS troši getribu, ne samo na BMW-u nego na bilo kojem motoru, ali na S1000RR je to baš osjetno
ima i par đekova na kojima gumena zaštita vrlo brzo ode pa onda uđe vlagica i sjebe senzor i tako to... vrckav je to motor
ali ako na vrijeme to riješiš izbjegneš problem... u konačnici to je klasično švabsko vozilo, klasični BMW zapravo, koji uz sve svoje mane i kvarove (a ima ih) u vožnji pruža toliko da mu dosta toga i oprostiš
Nexie said:
@Tibor
Jel klizi kvacilo poslje tretmana?
niti na jednom motoru u koji sam ulio MotorCoat kuplung nije klizao... što od motora koji se voze po cesti što od trkaće SC59 koja aktivno sudjeluje u dvije klase na ph
stvar je samo da niti na jednom razlika prije/poslije nije bila toliko drastična i očita kao na S1000RR