BMW Tomić i neodrađivanje posla

evo pogledaj ovde malo
http://advrider.com/index.php?threads/final-drive-bearing-replacement-07-r1200gsa.682413/
 
tomo3 said:
Na taj križ kardana svakih 10000 km kod izmjene svih ulja stavljana je mast.

Tomo se krivo izrazio.
Zapravo je "podmazana" zupčasta spojka koja je odmah do križa kardana . Moly pastom, ne mašću
 
smile 77 said:
evo pogledaj ovde malo
http://advrider.com/index.php?threads/final-drive-bearing-replacement-07-r1200gsa.682413/

Nisam citao tekst jer sam samo na pauzi od nekih radova, ali po slikama...  :shock:
Ovo nema smisla ako nisi teski freak ili imas svoj servis. To je posao oji radis jednom u radnom vijeku motora, a lik izgubio par dana i napilio paletu zeljeza da si slozi alate. Koji mu vjerojatno vise nece trebati... Da ne velim da treba imati i znanja. I prakse (ovog drugog nemam).
Upravo sam u takvim nekim radovima i lijepo sa to odnio majstoru od povjerenja. Evo, bas me decki u Pordenoneu cekaju da im donesem 250 eura za ruke i dijelove  :mrgreen:
I imam garanciju ak se nekaj polupa
 
hm....vid' buraz, BMW ima sluzbu klijentske podrske, lipo ti nji nazovi i reci im sto s ebio problem, garantovano ce im jebat mater i velike su sanse da ce ovl.servis imat sa njima problema i morace ti nekako izac u suster, pa ces imati jos jedan poziv od te sluzbe da provjere sto ti je servis ponudio u zamjenu.
mogu ti ispricat dva moja slucaja - prvi je bio prije par godina u madjarskoj kad sam se vracao ovamo i rijesio da u madjarskoj promijenim ulje u motoru, kao ajd kad sam vec tu (zanocili u nekoj gostioni maltene preko puta servisa), i oni magarci sipaju pola, ja sam to primjetio na iducoj benzinskoj (200km od servisa), vratim se nazad, oni me ne jebu ni 2%, ja lijepo nazovem sluzbu podrske klijenata i nakon sat vremena mi ponovo uzmu motor u obradu, promijene zanova ulje i onako usput plocice, kao izvinjenje.

drugi put je bio prije 15 dana kad je frend isao vozit svoj 1200GS LC na 30.000. lijepo su culo da treba stelat ventile, nazovemo telefonom i pitamo koliko vremena zauzme sav servina na 30K sa ventilima, vele do 3 sata, 22.000 rublji sve zajedno. dodjemo tamo u 12, odemo u 18:30 i sa racunom od 28700 rubalja, covik popizdio, okrenemo opet sluzbu podrske klijenata, iduci dan on dobije poziv od ovl.servisa, izvinite, eto zalomilo se, mi smo spremni da vam predlozimo garantno pismo da cemo vam od iduceg servisa oduzet 10.000 rubalja pa primite to kao nadoknadu za izgubljeno vrijeme i tako.

imas i treci slucaj kad je tip isao iz beca preko rusije do magadana na GS 600 pa mu se u nekim pizdincima nesto pokvarilo i gle cuda bio tam motorrad servis i prodaja ali nisu imali dio no posto su pomislili da je tip mistery shopper - em na BMW em nijemac, ovi rijese da skinutaj dio sa motora koji je bio na prodaji  :mrgreen: samo da klijent bude zadovoljan. Imas tu pricu na advrider, mislim da je 2007-8 godina u pitanju.

ono, sistem radi, jebiga, ne vidim zasto ga ne koristiti. BMW stvarno vodi racuna o svojim klijentima samo sto klijenti moraju BMWu dat do znanja da su mu klijenti.
 
Hard Rocker said:
hm....vid' buraz, BMW ima sluzbu klijentske podrske, lipo ti nji nazovi i reci im sto s ebio problem, garantovano ce im jebat mater i velike su sanse da ce ovl.servis imat sa njima problema i morace ti nekako izac u suster, pa ces imati jos jedan poziv od te sluzbe da provjere sto ti je servis ponudio u zamjenu.
mogu ti ispricat dva moja slucaja - prvi je bio prije par godina u madjarskoj kad sam se vracao ovamo i rijesio da u madjarskoj promijenim ulje u motoru, kao ajd kad sam vec tu (zanocili u nekoj gostioni maltene preko puta servisa), i oni magarci sipaju pola, ja sam to primjetio na iducoj benzinskoj (200km od servisa), vratim se nazad, oni me ne jebu ni 2%, ja lijepo nazovem sluzbu podrske klijenata i nakon sat vremena mi ponovo uzmu motor u obradu, promijene zanova ulje i onako usput plocice, kao izvinjenje.

drugi put je bio prije 15 dana kad je frend isao vozit svoj 1200GS LC na 30.000. lijepo su culo da treba stelat ventile, nazovemo telefonom i pitamo koliko vremena zauzme sav servina na 30K sa ventilima, vele do 3 sata, 22.000 rublji sve zajedno. dodjemo tamo u 12, odemo u 18:30 i sa racunom od 28700 rubalja, covik popizdio, okrenemo opet sluzbu podrske klijenata, iduci dan on dobije poziv od ovl.servisa, izvinite, eto zalomilo se, mi smo spremni da vam predlozimo garantno pismo da cemo vam od iduceg servisa oduzet 10.000 rubalja pa primite to kao nadoknadu za izgubljeno vrijeme i tako.

imas i treci slucaj kad je tip isao iz beca preko rusije do magadana na GS 600 pa mu se u nekim pizdincima nesto pokvarilo i gle cuda bio tam motorrad servis i prodaja ali nisu imali dio no posto su pomislili da je tip mistery shopper - em na BMW em nijemac, ovi rijese da skinutaj dio sa motora koji je bio na prodaji  :mrgreen: samo da klijent bude zadovoljan. Imas tu pricu na advrider, mislim da je 2007-8 godina u pitanju.

ono, sistem radi, jebiga, ne vidim zasto ga ne koristiti. BMW stvarno vodi racuna o svojim klijentima samo sto klijenti moraju BMWu dat do znanja da su mu klijenti.
To je tak u majci Rusiji uređenoj zemlji, mi smo balkan  :mrgreen:
 
2Hard Rocker: Da je kojim slučajem Super Jura otišao  kod ovlaštenog servisera kod kojega i inače ide, u ovom slučaju Tomić & Co. da li bi oni njemu ''priznali'' ili rekli za taj kvar s obzirom da stranka nema pristup servisu pa samim time niti ima uvid što se i kako radi tj. da li se nešto odradilo na predhodnim servisima kako treba. Ne trebaš biti pretjerani mudrac i sudski vještak da vidiš (u  servisu nemaš te mogućnosti) da nešto nije u redu ak' vidiš da se ulje karboniziralo. Model ADV prodaju kao motor avanture koji bi bar po reklamama trebao odraditi kojekakva maltretiranja po zadnjim vukojebinama ovog planeta, a kamo li da odradi vožnju isključivo po asfaltiranim cestama taman da je to i malo žešći tempo. Ono čega nema u mainstream medijima je da su se u Rusiji dogodile mnoge promjene na bolje uključujući i ta iskustva sa servisom koja navodiš, međutim ovo je brdoviti Balkan, ne zemljopisno nego po mentalnom sklopu. Za primjer kupujem motor i za njega istovarim 18,500€ i dobijem uputstvo za korištenje i servisne intervale  na engleskom jeziku i na moj upit zašto ta knjižica nije na hrvatskom jeziku (postoji zakon o tome) dobivam odgovor da ja dugo vozim motor pa mi to nije potrebno i da ću se već snaći. Nakon par dana dolazi emailom uputstvo  na hrvatskom jeziku ne u PDF ili nekom sličnom programu nego u Wordu bez iti jedne sličice, grafike ili ičega drugoga osim teksta, da su barem slijedili stranice ''originalnog'' uputstva ajde de nego je to bilo onako ofrlje pa se ti snalazi.  :wink:
 
Ne kazem da je Tomic bezgresan. Ja sam sa RT imao problema sa gasenjem motora u leru i reklamirao tri puta. Prvi puta napravili resetiranje kompa i naplatili 250 kn, drugi put skinuli rezervoar i ispraznili vodu i treci put deinstalirali softwer i instalirali novi i zauvijek rijesili problem. Naplatili su samo prvo, ostalo su vodili kao reklamacije. Sto se tice gledanja motora pri servisu, zadnji put sam bio tamo i vidio da je ispusteno ulje iz motora, mjenjaca i kardana. Ne daju da stalno budes dolje, ali ti ne brane da pogledas ako trazis.
 
Meni već puno znači činjenica da je g. Marijan (valjda voditelj servisa) čekao Juru i van radnog vremena da bi pogledao motor.
Iskreno, meni taj dečko djeluje ful pozitivno.
 
Hard Rocker said:
hm....vid' buraz, BMW ima sluzbu klijentske podrske, lipo ti nji nazovi i reci im sto s ebio problem, garantovano ce im jebat mater i velike su sanse da ce ovl.servis imat sa njima problema i morace ti nekako izac u suster, pa ces imati jos jedan poziv od te sluzbe da provjere sto ti je servis ponudio u zamjenu.
mogu ti ispricat dva moja slucaja - prvi je bio prije par godina u madjarskoj kad sam se vracao ovamo i rijesio da u madjarskoj promijenim ulje u motoru, kao ajd kad sam vec tu (zanocili u nekoj gostioni maltene preko puta servisa), i oni magarci sipaju pola, ja sam to primjetio na iducoj benzinskoj (200km od servisa), vratim se nazad, oni me ne jebu ni 2%, ja lijepo nazovem sluzbu podrske klijenata i nakon sat vremena mi ponovo uzmu motor u obradu, promijene zanova ulje i onako usput plocice, kao izvinjenje.

drugi put je bio prije 15 dana kad je frend isao vozit svoj 1200GS LC na 30.000. lijepo su culo da treba stelat ventile, nazovemo telefonom i pitamo koliko vremena zauzme sav servina na 30K sa ventilima, vele do 3 sata, 22.000 rublji sve zajedno. dodjemo tamo u 12, odemo u 18:30 i sa racunom od 28700 rubalja, covik popizdio, okrenemo opet sluzbu podrske klijenata, iduci dan on dobije poziv od ovl.servisa, izvinite, eto zalomilo se, mi smo spremni da vam predlozimo garantno pismo da cemo vam od iduceg servisa oduzet 10.000 rubalja pa primite to kao nadoknadu za izgubljeno vrijeme i tako.

imas i treci slucaj kad je tip isao iz beca preko rusije do magadana na GS 600 pa mu se u nekim pizdincima nesto pokvarilo i gle cuda bio tam motorrad servis i prodaja ali nisu imali dio no posto su pomislili da je tip mistery shopper - em na BMW em nijemac, ovi rijese da skinutaj dio sa motora koji je bio na prodaji  :mrgreen: samo da klijent bude zadovoljan. Imas tu pricu na advrider, mislim da je 2007-8 godina u pitanju.

ono, sistem radi, jebiga, ne vidim zasto ga ne koristiti. BMW stvarno vodi racuna o svojim klijentima samo sto klijenti moraju BMWu dat do znanja da su mu klijenti.

Ajd mi molim te pošalji kontakt te podrške na PM ili ovdje.
Na proljece sam naručio vilicu za mjenjac u mariboru, došla je kriva, onda su narucili drugu pod drugim kataloškim brojem, onda je opet došla ista ko i prvi put, onda su naručili treci put i opet je došla kriva. Onda mi je dopizdilo pa smo naručili u Austriji i kolega je pokupio usput (rješeno za 2 dana) a kod slovenaca smo cekali preko mjesec dana.

Podružnica Ljubljana se ispricavala prek maila i tražila broj šasije da i oni naruče međutim nikad se nisu javili više ni jedni ni drugi.

 
sa serviserima i servisima opcenito uvik neki vrag..jos mi se nikad nije desilo da sve bude ok..a opet kad razmislim,mozda je problem u nama.. :mrgreen:
prijatelja sam neki dan posla u ovlasteni servis sa quadom..tek ga je uzeja,polovnog naravno,pa konta da pogleda jel sve ok..par tjedana iza servisa,ide provjerit ulje,a ulja nema..zove servis da im javi sta je,a ovi pitaju jeli nadolija ulje..on kaze da je,a ovi da onda nema problema,da mu nece nista bit..al da navrati,pa ce kao oni pogledat jel sve u redu..ha,ha..
 
Ako već idete u Sloveniju, onda birajte Avtoval, prije Ljubljane. Čovjek se ipak malo bolje razumije u motore. Zbog motora je i otvorio BMW salon.
 
Brckach said:
Ajd mi molim te pošalji kontakt te podrške na PM ili ovdje.
Na proljece sam naručio vilicu za mjenjac u mariboru, došla je kriva, onda su narucili drugu pod drugim kataloškim brojem, onda je opet došla ista ko i prvi put, onda su naručili treci put i opet je došla kriva. Onda mi je dopizdilo pa smo naručili u Austriji i kolega je pokupio usput (rješeno za 2 dana) a kod slovenaca smo cekali preko mjesec dana.

Podružnica Ljubljana se ispricavala prek maila i tražila broj šasije da i oni naruče međutim nikad se nisu javili više ni jedni ni drugi.

guglaj, jbg
mogu ti dat broj ovdje kod mene, taj mi je u mobu ukucan mada ne vjerujem da li ce ti oni ista pomoc :)
ajd pitacu sutra ove frendove sto rade u motorradu
 
iBoris said:
Meni već puno znači činjenica da je g. Marijan (valjda voditelj servisa) čekao Juru i van radnog vremena da bi pogledao motor.
Iskreno, meni taj dečko djeluje ful pozitivno.

Je, ali sam čuo da je on poslovođa i da više ne šarafi.
 
jessy said:
To je tak u majci Rusiji uređenoj zemlji, mi smo balkan  :mrgreen:

Balkanci smo ali smo isto tako i u Europskoj uniji pa tako imamo i sva potrošačka prava kao i pravi europejci.  :police:

Naravno, u osnovi, boli BMW kuki za tamo neka prava no sigurno će ih malo zasvrbiti kad vide što se događa u referentnom servisnom centru ovog dijela Europske unije.  :wink:
 
zokx said:
Na njegovu žalost šarafi.
Ovi nasi komentari postaju sve osobniji. Ispada da smo non stop po servisima. Iako, lijepo je kad nas mehanicari kao prave klijente zovu i na krstitke, pricesti, svadbe,...
 
tomo3 said:
Ovi nasi komentari postaju sve osobniji. Ispada da smo non stop po servisima. Iako, lijepo je kad nas mehanicari kao prave klijente zovu i na krstitke, pricesti, svadbe,...

mene je moj HD mehanchar u amerci zvao samo kad je isao u svaleraciju pa navata neku zensku a sam pijan ko guzica pa ne moze da vozi :)
 
tomo3 said:
Ovi nasi komentari postaju sve osobniji. Ispada da smo non stop po servisima. Iako, lijepo je kad nas mehanicari kao prave klijente zovu i na krstitke, pricesti, svadbe,...


:hehehe: :vidiga: