tomo3 said:Na taj križ kardana svakih 10000 km kod izmjene svih ulja stavljana je mast.
smile 77 said:evo pogledaj ovde malo
http://advrider.com/index.php?threads/final-drive-bearing-replacement-07-r1200gsa.682413/
To je tak u majci Rusiji uređenoj zemlji, mi smo balkanHard Rocker said:hm....vid' buraz, BMW ima sluzbu klijentske podrske, lipo ti nji nazovi i reci im sto s ebio problem, garantovano ce im jebat mater i velike su sanse da ce ovl.servis imat sa njima problema i morace ti nekako izac u suster, pa ces imati jos jedan poziv od te sluzbe da provjere sto ti je servis ponudio u zamjenu.
mogu ti ispricat dva moja slucaja - prvi je bio prije par godina u madjarskoj kad sam se vracao ovamo i rijesio da u madjarskoj promijenim ulje u motoru, kao ajd kad sam vec tu (zanocili u nekoj gostioni maltene preko puta servisa), i oni magarci sipaju pola, ja sam to primjetio na iducoj benzinskoj (200km od servisa), vratim se nazad, oni me ne jebu ni 2%, ja lijepo nazovem sluzbu podrske klijenata i nakon sat vremena mi ponovo uzmu motor u obradu, promijene zanova ulje i onako usput plocice, kao izvinjenje.
drugi put je bio prije 15 dana kad je frend isao vozit svoj 1200GS LC na 30.000. lijepo su culo da treba stelat ventile, nazovemo telefonom i pitamo koliko vremena zauzme sav servina na 30K sa ventilima, vele do 3 sata, 22.000 rublji sve zajedno. dodjemo tamo u 12, odemo u 18:30 i sa racunom od 28700 rubalja, covik popizdio, okrenemo opet sluzbu podrske klijenata, iduci dan on dobije poziv od ovl.servisa, izvinite, eto zalomilo se, mi smo spremni da vam predlozimo garantno pismo da cemo vam od iduceg servisa oduzet 10.000 rubalja pa primite to kao nadoknadu za izgubljeno vrijeme i tako.
imas i treci slucaj kad je tip isao iz beca preko rusije do magadana na GS 600 pa mu se u nekim pizdincima nesto pokvarilo i gle cuda bio tam motorrad servis i prodaja ali nisu imali dio no posto su pomislili da je tip mistery shopper - em na BMW em nijemac, ovi rijese da skinutaj dio sa motora koji je bio na prodaji samo da klijent bude zadovoljan. Imas tu pricu na advrider, mislim da je 2007-8 godina u pitanju.
ono, sistem radi, jebiga, ne vidim zasto ga ne koristiti. BMW stvarno vodi racuna o svojim klijentima samo sto klijenti moraju BMWu dat do znanja da su mu klijenti.
Hard Rocker said:hm....vid' buraz, BMW ima sluzbu klijentske podrske, lipo ti nji nazovi i reci im sto s ebio problem, garantovano ce im jebat mater i velike su sanse da ce ovl.servis imat sa njima problema i morace ti nekako izac u suster, pa ces imati jos jedan poziv od te sluzbe da provjere sto ti je servis ponudio u zamjenu.
mogu ti ispricat dva moja slucaja - prvi je bio prije par godina u madjarskoj kad sam se vracao ovamo i rijesio da u madjarskoj promijenim ulje u motoru, kao ajd kad sam vec tu (zanocili u nekoj gostioni maltene preko puta servisa), i oni magarci sipaju pola, ja sam to primjetio na iducoj benzinskoj (200km od servisa), vratim se nazad, oni me ne jebu ni 2%, ja lijepo nazovem sluzbu podrske klijenata i nakon sat vremena mi ponovo uzmu motor u obradu, promijene zanova ulje i onako usput plocice, kao izvinjenje.
drugi put je bio prije 15 dana kad je frend isao vozit svoj 1200GS LC na 30.000. lijepo su culo da treba stelat ventile, nazovemo telefonom i pitamo koliko vremena zauzme sav servina na 30K sa ventilima, vele do 3 sata, 22.000 rublji sve zajedno. dodjemo tamo u 12, odemo u 18:30 i sa racunom od 28700 rubalja, covik popizdio, okrenemo opet sluzbu podrske klijenata, iduci dan on dobije poziv od ovl.servisa, izvinite, eto zalomilo se, mi smo spremni da vam predlozimo garantno pismo da cemo vam od iduceg servisa oduzet 10.000 rubalja pa primite to kao nadoknadu za izgubljeno vrijeme i tako.
imas i treci slucaj kad je tip isao iz beca preko rusije do magadana na GS 600 pa mu se u nekim pizdincima nesto pokvarilo i gle cuda bio tam motorrad servis i prodaja ali nisu imali dio no posto su pomislili da je tip mistery shopper - em na BMW em nijemac, ovi rijese da skinutaj dio sa motora koji je bio na prodaji samo da klijent bude zadovoljan. Imas tu pricu na advrider, mislim da je 2007-8 godina u pitanju.
ono, sistem radi, jebiga, ne vidim zasto ga ne koristiti. BMW stvarno vodi racuna o svojim klijentima samo sto klijenti moraju BMWu dat do znanja da su mu klijenti.
jessy said:To je tak u majci Rusiji uređenoj zemlji, mi smo balkan
Brckach said:Ajd mi molim te pošalji kontakt te podrške na PM ili ovdje.
Na proljece sam naručio vilicu za mjenjac u mariboru, došla je kriva, onda su narucili drugu pod drugim kataloškim brojem, onda je opet došla ista ko i prvi put, onda su naručili treci put i opet je došla kriva. Onda mi je dopizdilo pa smo naručili u Austriji i kolega je pokupio usput (rješeno za 2 dana) a kod slovenaca smo cekali preko mjesec dana.
Podružnica Ljubljana se ispricavala prek maila i tražila broj šasije da i oni naruče međutim nikad se nisu javili više ni jedni ni drugi.
iBoris said:Meni već puno znači činjenica da je g. Marijan (valjda voditelj servisa) čekao Juru i van radnog vremena da bi pogledao motor.
Iskreno, meni taj dečko djeluje ful pozitivno.
jessy said:To je tak u majci Rusiji uređenoj zemlji, mi smo balkan
Super Jura said:Je, ali sam čuo da je on poslovođa i da više ne šarafi.
Ovi nasi komentari postaju sve osobniji. Ispada da smo non stop po servisima. Iako, lijepo je kad nas mehanicari kao prave klijente zovu i na krstitke, pricesti, svadbe,...zokx said:Na njegovu žalost šarafi.
tomo3 said:Ovi nasi komentari postaju sve osobniji. Ispada da smo non stop po servisima. Iako, lijepo je kad nas mehanicari kao prave klijente zovu i na krstitke, pricesti, svadbe,...
tomo3 said:Ovi nasi komentari postaju sve osobniji. Ispada da smo non stop po servisima. Iako, lijepo je kad nas mehanicari kao prave klijente zovu i na krstitke, pricesti, svadbe,...