BMW Tomić i neodrađivanje posla

3alfa3 said:
Jos si zapravo i sretan, jer da si na motoru bio prije 20, 30+ godina, shvatio bi da je to "sport" samo za mehanicare.

(y)
Upravo tako,ja i danas sve sam radim na motoru, jer znam da mi niko nece napraviti kako bi si sam napravio
Pogotovo danas uz svu tu pristupacnu elektroniku i obd diagnostiku prisutnu na autima i motorima
 
tak je, evo ja sam neki dan potpuno sam podesio retrovizor, tak da sad vidim otraga a ne svoj pupak

on topic, svi majstori su seronje, i svaki tu i tamo zajebe

ono kaj mi se gadi na najjače, je kad majstor sere po drugom majstoru, pa čak i kad očito ima dokaz da je ovaj drugi pogriješio

nađi kvar, popravi, objasni vlasniku, naplati i bok




Srki
 
Super Jura said:
Poanta je koji će mi q majstor, ako ulje u kardanu moram provjeravati sam?

Da ti potvrdi garanciju ako ti je bitna. Meni nije bila, pa ni sa novim motorom nisam isao u ovlasteni servis osim kad je trebalo mijenjat svjecice, kocionu tekucinu i provjerit sinhronizaciju usisa jer mi se s tim nije dalo zajebavat.
 
Jebes Juru bez veze. Ako nece, nece. Voli samo vozit. Pa ima kilometara ko ti i ja skupa.
Guzzia sam novog razvalio i zanemario garanciju. Pa i sad je tako. Slozio i pristojnu hobi radionu za motore, samo radnih stolova je 3 komada. A auto vec godinama vozim mehanicaru. Neda mi se zajebavat. Ni s promjenom ulja. A po struci mehanicar  :mrgreen:
 
@ Jura
Do jedne mjere se slazem s Alfom, zbog tvoje price o ulju jer sticem dojam da te pomalo karaju svi. Ako je ulje bas toliko lose, nisu ti ga mijenjali nikad, od starta. Ili je negdje slinilo ili kaj ja znam i opet su krivi jer nisu vidjeli i rjesili. Ili je bilo ok i samo je senzor crko, a zakaj su onda ufurali ulje u pricu?
Ja bi ti predlozio da servisiras u Austriji, da osobno ne znam vlasnika i motor kojeg su sjebali austrijanci. Ulje doduse jesu stavili. Ali krivo. U agregat.
Ipak ces neke stvari morat kontrolirat sam...


Ali nema veze... ionako ce ti puknut kardan pa bus rijesil sve u komadu  :mrgreen:
 
Nek se netko javi čiji motor je u ovlaštenim servisima održavan točno po manualu. Još nisam doživio da mi majstor na redovnom servisu provjerava moment ključem zategnutost vijaka.
Al kak veli Srki znaju srat po drugim majstorima.
A imao sam situaciju kod kakti eminentnog zg meštra da odbije popravak motora pod garancijom uz obrazloženje da bu previše vremena za to zgubil a uvoznik mu sigurno nebu nadoknadil te vure, a uostalom i nogometno prvenstvo je pa bi on i nogomet gledal.
Taj me više nije nikad videl.
Rekel sam mu samo, nek promijeni posel :mrgreen:
 
Prije par dana sam u ovlaštenom servisu pitao mehaničara, kako na šipki kontrolira razinu ulja. Od tri upute iz manuala, on dvije stvari radi krivo. Naknadno sam pronašao i dio koji visi na nekom lajtungu, jer su zaboravili zašrafit natrag. Kažu da su žurili.

...
 
jessy said:
Nek se netko javi čiji motor je u ovlaštenim servisima održavan točno po manualu. Još nisam doživio da mi majstor na redovnom servisu provjerava moment ključem zategnutost vijaka.
Al kak veli Srki znaju srat po drugim majstorima.
A imao sam situaciju kod kakti eminentnog zg meštra da odbije popravak motora pod garancijom uz obrazloženje da bu previše vremena za to zgubil a uvoznik mu sigurno nebu nadoknadil te vure, a uostalom i nogometno prvenstvo je pa bi on i nogomet gledal.
Taj me više nije nikad videl.
Rekel sam mu samo, nek promijeni posel :mrgreen:
da ja tebe pitam
jel ti citas user manual za svaki motor ?

b) di piše da ti neko mora uzet motor na servis ? a to kaj si ti otišel drugam sigurno mu je srce podrapalo  :LOL:
 
I meni malo čudno :misli:
Tomić servis za motore kao nikad nije valjao, a svi bivši mehanicari koji su radili u tom srvisu su kao super duper
 
markookram said:
da ja tebe pitam
jel ti citas user manual za svaki motor ?

b) di piše da ti neko mora uzet motor na servis ? a to kaj si ti otišel drugam sigurno mu je srce podrapalo  :LOL:
a) čitam za motore kojima sam bio vlasnik
b) piše u garancijskom listu kad je stvar garancije, al kaj se mene tiče umjesto servisiranja motora može i flaše skupljat po kontejnerima uz dužno poštovanje prema istima
 
jessy said:
Nek se netko javi čiji motor je u ovlaštenim servisima održavan točno po manualu. Još nisam doživio da mi majstor na redovnom servisu provjerava moment ključem zategnutost vijaka.
Al kak veli Srki znaju srat po drugim majstorima.
A imao sam situaciju kod kakti eminentnog zg meštra da odbije popravak motora pod garancijom uz obrazloženje da bu previše vremena za to zgubil a uvoznik mu sigurno nebu nadoknadil te vure, a uostalom i nogometno prvenstvo je pa bi on i nogomet gledal.
Taj me više nije nikad videl.
Rekel sam mu samo, nek promijeni posel :mrgreen:
Evo javljam se! :mrgreen:
KTM servis: https://www.facebook.com/schiramoto
 
ktm08 said:
Evo javljam se! :mrgreen:
KTM servis: https://www.facebook.com/schiramoto
:mrgreen: (y)
 
jessy said:
Nek se netko javi čiji motor je u ovlaštenim servisima održavan točno po manualu. Još nisam doživio da mi majstor na redovnom servisu provjerava moment ključem zategnutost vijaka.
Al kak veli Srki znaju srat po drugim majstorima.
A imao sam situaciju kod kakti eminentnog zg meštra da odbije popravak motora pod garancijom uz obrazloženje da bu previše vremena za to zgubil a uvoznik mu sigurno nebu nadoknadil te vure, a uostalom i nogometno prvenstvo je pa bi on i nogomet gledal.
Taj me više nije nikad videl.
Rekel sam mu samo, nek promijeni posel :mrgreen:

Evo i mene...RI-moto...svaki put kad nešto Srećko skida, vraća se moment ključem.
Na mojoj velikoj rondi se ulje u diferencijalu mijenja svake tri godine...
 
Provjeravanje moment ključem nije kad nešto skida pa vrača,nego po svakom važnijem šarafu piči oko motora za provjeru zategnutosti!
Kad nešto montira trebalo bi bit normalno da to radi moment ključem.
 
Ninja said:
I meni malo čudno :misli:
Tomić servis za motore kao nikad nije valjao, a svi bivši mehanicari koji su radili u tom srvisu su kao super duper
::). Vrlo jednostavno,  u servisu je jedan od i boli ga k.... da li ce se stranka vratiti. Ocekuje samo svoju placu prvog u mjesecu , a svoj posao odradjuje samo onoliko koliko mora. Kada dovoljno nauci ili misli da je naucio otvara svoj servis te u tom trenutku shvaca da ako ce raditi kao u servisu nece dugo raditi. I normalno da onda radi i vise nego po ps-u jer mu je svaka stranka i preporuka bitna. Naravno da od gore navedenog postoje izuzetci ali isto tako to nije niti lose jer imamo "zdravu" konkurenciju.
 
Bio u proljece u KMSu na promjeni svjecica, kocione tekucine i stelanju vakuma. Ne servis na toj kilometrazi, nego samo to.
Pa je Dario svejedno uzeo kilokljuc u ruke i provjerio serafe mashine gdje se hvata na ramu. Nasao jedan koji je bio popusten (ne bitno, ali trebalo je dotegnut). Svaka cast, nema zajebancije kod njega - sve mora bit po PSu.

Inace, sve kaj radim po motoru, uvijek koristim kilokljuceve. Iako imam relativno feeling za stegnut, a kilokljuc odradi dodatno stezanje mozda 1/16 kruga, svejedno ih koristim za sve. Zasto ne ako ih vec imam (a sva tri komada + jedan "digitalni" koji mi sluzi ko kalibrator za mehanicke sam platio oko 1000kn ili mozda malo manje (ali skupljao ih par godina i cekao prilike kad su na popustima).....


P.S.
al moram priznat... Nije mi tesko, te sve jednostavnije stvari volim radit - evo, prekjucer si promijenio ulje i filter sa gushtom - ubio malo vremena, a znam da je sve kako treba bit (cak sam i nafilo filter uljem prije montaze da ulje procirkulira sto prije - detalj koji vecina zanemari, "a ne trazi kruha"). Kilokljucevima stego i filter i cep na karteru (nova alu brtva, naravno)....
Pa ipak, neda mi se jebat sa promjenom svjecica, stelanjem ventila i sl. i to dam Dariu da odradi i posteno platim (a i posao je odradjen onako kako bi i sam - kad bi znao  :LOL: ).
 
3alfa3 said:
Bio u proljece u KMSu na promjeni svjecica, kocione tekucine i stelanju vakuma. Ne servis na toj kilometrazi, nego samo to.
Pa je Dario svejedno uzeo kilokljuc u ruke i provjerio serafe mashine gdje se hvata na ramu. Nasao jedan koji je bio popusten (ne bitno, ali trebalo je dotegnut). Svaka cast, nema zajebancije kod njega - sve mora bit po PSu.

Inace, sve kaj radim po motoru, uvijek koristim kilokljuceve. Iako imam relativno feeling za stegnut, a kilokljuc odradi dodatno stezanje mozda 1/16 kruga, svejedno ih koristim za sve. Zasto ne ako ih vec imam (a sva tri komada + jedan "digitalni" koji mi sluzi ko kalibrator za mehanicke sam platio oko 1000kn ili mozda malo manje (ali skupljao ih par godina i cekao prilike kad su na popustima).....


P.S.
al moram priznat... Nije mi tesko, te sve jednostavnije stvari volim radit - evo, prekjucer si promijenio ulje i filter sa gushtom - ubio malo vremena, a znam da je sve kako treba bit (cak sam i nafilo filter uljem prije montaze da ulje procirkulira sto prije - detalj koji vecina zanemari, "a ne trazi kruha"). Kilokljucevima stego i filter i cep na karteru (nova alu brtva, naravno)....
Pa ipak, neda mi se jebat sa promjenom svjecica, stelanjem ventila i sl. i to dam Dariu da odradi i posteno platim (a i posao je odradjen onako kako bi i sam - kad bi znao  :LOL: ).

omašio si temu

Tema "Hvalite me usta moja" je u Oglasniku, pa ko oće, kupi

btw jel kalibriraš te ključeve ili ih samo koristiš onak bez veze, ko do sad?



Srki