burgman AN 650A - skuter za snobove?

Piaggissimo said:
ima! :mrgreen:
Npr., X9 ima trodijelni uređaj nazvan još i P.I.C.S, koji ima: interfon (vozač i suvozač mogu čavrljati tokom vožnje), priključak za mobitel(handsfree u biti) i radio RDS sa memorijom od 20 stanica.Nadalje,umjesto mobitela može se priključiti MP3 player i slušati mjuza tokom putovanja.
-hidrauličnu centralnu nogaru
-grijači ručki
naravno, govorim o 500cc modelu
to ima model SL koji sam ja imao i taj se više ne uvozi. Koštao je 54.000 kuna. Umjesto njega uvozi se model bez svega toga i košta 44000 kuna. Šta se tiče grijaša ručki to sam kupio odvojeno i košta oko 350 kuna
 
Nike je u pravu!
SL više nema, ABS Evolution to ima, ali nema ga opet kod nas.
Ali može se kao dodatna oprema naručiti PICS za verziju Street
 
Piaggissimo said:
iako  Burgman ima jači agregat, mislim da nije opremljen kao X9


za radio i hands free i mp3 i dvix player i game deck i mobitel kupiš n gage  400 kn...

za komunikaciju sa suvozačom...još jedan n gage i deri preko BT-a

+ to sve mos voziti na bilo kojem drugom skuteru ili motoru auto kamp prikolici biciklu...

i nemre ti se desit da ti kaciga padne sa motora i počupa pola tih žica...wireless zakon (jelda nike)

dakle do 800 kn...

i sada vidi kolko to ovak kosta i kolko vise dobijes u odnosu na opremu onak...


aftermarket opreme rulz  8) :LOL:
 
Ja nisam zelia usporedivat x9 i AN650... Ali mislim da se po kvaliteti samog motora x9 ne moze ni iz bliza mjeriti sa AN650  :misli:
 
rednyaW said:
za radio i hands free i mp3 i dvix player i game deck i mobitel kupiš n gage  400 kn...

za komunikaciju sa suvozačom...još jedan n gage i deri preko BT-a

+ to sve mos voziti na bilo kojem drugom skuteru ili motoru auto kamp prikolici biciklu...

i nemre ti se desit da ti kaciga padne sa motora i počupa pola tih žica...wireless zakon (jelda nike)
E, tako je. i ti si bio tu kad se to dogodilo. Kad smo bili na pumpi u Senju. Dvije kacige sa Pics kabelima su mi bile spojene i ostavljene na sjedalu. Prijatelj mi je išao maknut motor i pala mu je moja kaciga i počupala mi žice iz slušalica...
 
Ako već pričamo o egzotici onda i burgman ima nešto za pohvaliti se :mrgreen:


Vrlo sadržajan zaslon

Strujno preklopivi retrovizori

Strujno namjestiv vjetrobran. Obratite pažnju na broj tipkala na lijevoj ručici  :mrgreen: .
 
Šta se tiče tipaka, ja sam ih na x9 na upravljaču imao 18  :mrgreen:
 
ne kužim baš taj n gage? to je Nokia mobitel :misli: i kako sad 400kn?
a i borko je baš smotan, kako će slomit to :LOL:
mada bih se i meni više sviđalo da je wirelles.
istražim n gage zato... (y)

a to pec:
pogledaj ovu instrument tablu.
ukusi su različiti, no ova je ljepša 5 puta.
 
Piaggissimo said:
ne kužim baš taj n gage? to je Nokia mobitel :misli: i kako sad 400kn?
a i borko je baš smotan, kako će slomit to :LOL:
mada bih se i meni više sviđalo da je wirelles.
istražim n gage zato... (y)

a to pec:
pogledaj ovu instrument tablu.
ukusi su različiti, no ova je ljepša 5 puta.
Jučer popodne sam s NGAGE-a čitao forum i pisao postove  :wink:
 
Piaggissimo said:
pogledaj ovu instrument tablu.
ukusi su različiti, no ova je ljepša 5 puta.

Dobro si rekao... ukusi su različiti. Iako X9 ima instrumentarij na tri razine, bojim se da je Burgman funkcionalno jači. On ima instrument ploču automobilskog tipa, monumentalnu, jer je i namijenjen onima koji to najviše vole, a to su Amerikanci, pa je cijeli i dizajniran u tom stilu.

Sa druge strane, i po broju funkcija je jači Burgman, jer sve ono što ima X9 ima i Burgman, plus elektro-vjetrobran, AM/FM radio, interkom, mjerenje razine ulja, električno podesivi retrovizori... naravno da sekvencijalni mjenjač ne treba niti spominjati! O najvećem dijelu toga Piaggio može samo sanjati.

Brojanje gumbi je malo dječje. Ali Burgman je pojam luksuza, kao takav priznat u cijelom svijetu, što X9 baš i nije. Unatoč mnogim i priznatim kvalitetama.
 
No, dobro!
Kako nikad nisam priželjkivao Mercedesa S klasu, tako neću ni Burgmana.
Bolje voziti nešto "između" :mrgreen:
 
Tijekom 2006. godine, do sada, kupljeno je 25 Suzuki skutera u Splitu i 8 u svim ostalim županijama RH.
Mislim da to dosta govori o Burgmanovoj univerzalnosti.
Još uvijek mislim, a ovo gore to i potvrđuje da je Burgman ipak samo statusni simbol, a ne izbor znalaca koji traže najbolji omjer uloženog i dobivenog
 
Pa nitko nije niti rekao da je Burgman igrač u skupini onih koji traže najbolje za malo novaca, ili da je on uopće ciljao na bilo kakvu "Best Buy" titulu...

Burgman je pojam luksuza, i kao takav je sigurno statusni simbol. Baš kao i spomenuta S-klasa Mercedesa, ili i bilo koji drugi auto ili motocikl koji košta 20-30-50% više od imalo konkurentnih modela, i koji se ne zamara previše sa smislom ili besmislom. On je za guštanje onih koji to mogu i žele platiti.

A sada koliko je prodano Suzukijev skutera... navodiš puno više nego što ih je registrirano. Tko je tu lud? Ima li budala koje daju 8 - 10 tisuća eura za nešto što onda ne žele registrirati, nego se voze na divljaka?  :misli: :misli: :misli:
 
Navodi iz tvog posta upravo potvrđuju moju teoriju zbog koje je Pec i pokrenuo topic
Ljudi na rubu zakona koji su najbrojniji vozači Burgmana nemaju moralnu obavezu registrirati ga, a ujedno im i dobro dođe da ih se teže prepozna.
Interes za Burgmanom je neproporcionalno raspoređen po RH, koncentriran je u Splitu
Izvor mojih podataka je službena tablica istraživanja tržišta provedenog za jednog uvoznika motora u RH
 
moram se složit s Joke zakonom, na Hvaru postoje 4. Burgmana 650 (3 aktualna modela i 1 stariji) i svi se voze bez tablice, a i vlasnici imaju malo deblji dosje
 
Meni je svejedno tko motor vozi pa i tko ovdje posta dok to meni ne smeta. Sasvim mi je svejedno je li npr post upućen iz sveučilišne ili zatvorske biblioteke. Dobar motor je dobar bez obzira tko ga vozi.
 
malo kasnim sa uključenjem u raspravu pa nisam siguran da će ekipa proćitati isto, ali kao vasnik burgmana 400 mogu reći slijdeće:
- zašto sam kupio takav motor: jer mi se sviđa, kao što se nakom sviđa R1, ninja, ili X9/8
- kako sam si ga kupio:jer sam si ga mogao priuštiti (od 15.g poćeo sam zarađivati svoj novac, da bi u 20. imao svoj privatni posao i završio fax ) i sada bi kad me vidite na ulici trebao ćuti on je zeleni ili možda "bjeli" - ma dajte pričajte to nekom drugom. koliko sam primjetio na jednoj temi o predstavljanju, motore vozi jako puno ekipe koja je na burzi i živi od staraca. pa kako onda oni kupuju i toče svoje makine  :misli:
- zašto mi se sviđa: jer mi dozvoljava da spojim malo slobodnog vremena i poslovne obveze u jedno i to na dva kotača, ali nekažem da mi se ne sviđaju i druge makine. svakako u planu imam V-strom  650 ili 1000

a što se tiće piaggio i suzuki, mislim da je neukusno uspoređivati ta dva motora. svakako bi preporučio istima da prvo probaju sjesti, a preporučio bi im i da probaju voziti jedan i drugi i da onda nešto napišu o istima.
(y)
 
Kako se krece potrošnja burgmana 650? jedan vlasnik mi kaže 12l, jel to moguce?!
 
kao prvo nebi imao ništa protiv jednog burgmana :D ...da ga iman naravno.
kao drugo, nakon dugo vremena, slažem se s jokom :wink:
voze ga ljudi koji žele biti zapaženi, a voze ga samo po gradu (čast izuzecima za koje do sada neznam).
pa stalno sam negdi u điru i burgmana sreo nisam!!!