burgman AN 650A - skuter za snobove?

kapetan kuka said:
malo kasnim sa uključenjem u raspravu pa nisam siguran da će ekipa proćitati isto, ali kao vasnik burgmana 400 mogu reći slijdeće:
- zašto sam kupio takav motor: jer mi se sviđa, kao što se nakom sviđa R1, ninja, ili X9/8
- kako sam si ga kupio:jer sam si ga mogao priuštiti (od 15.g poćeo sam zarađivati svoj novac, da bi u 20. imao svoj privatni posao i završio fax ) i sada bi kad me vidite na ulici trebao ćuti on je zeleni ili možda "bjeli" - ma dajte pričajte to nekom drugom. koliko sam primjetio na jednoj temi o predstavljanju, motore vozi jako puno ekipe koja je na burzi i živi od staraca. pa kako onda oni kupuju i toče svoje makine  :misli:
- zašto mi se sviđa: jer mi dozvoljava da spojim malo slobodnog vremena i poslovne obveze u jedno i to na dva kotača, ali nekažem da mi se ne sviđaju i druge makine. svakako u planu imam V-strom  650 ili 1000

a što se tiće piaggio i suzuki, mislim da je neukusno uspoređivati ta dva motora. svakako bi preporučio istima da prvo probaju sjesti, a preporučio bi im i da probaju voziti jedan i drugi i da onda nešto napišu o istima.
(y)

Probudi se, pričamo o vrhu ljestvice, Burgmanu 650, a ne njegovom mlađem bratu koji ti voziš
 
Instrument tabla od X9 je punbo preglednija od burgman 650. Burgman 650 pokazuje više podataka, ali izgleda kao iz nekih serija 80-ih godina.

Kladim se da ljudi koji kupuju taj skuter 90% vremena provode po gradu - a to je kao slon u staklarni.

Ja sam za to da se skuter kupuje prema potrebi a da je opet oku ugodan.

Npr kupio sam ove godine piaggio X9. Slijedeće godine mi neće trebati pa ću ga prodati itd
 
ove novije na evolution X9 kad pokisnu se osuše i ni kapljica ne uđe unutra.

A ova kod burgmana je ko božična jelka, ušla voda ili ne. Koliko ima lampica i jaje bi se spržilo na tome :mrgreen:
 
ma tko gleda te lampice i jeli lipo ili grubo izgledaju, a i dizajn je upitan... ipak se tu prvenstveno radi o močnom "skuteru" s močnim motorom i sekvenc. mjenjačem.
 
močan je, ali za đir split-dubrovnik, a ne kafić-kafić. Tako čovjek riskira longetu na nozi
 
Steta sta u ovoj temi nije stavljena anketa s DA i NE...jer moje je misljenje da je taj skuter cisto show off i uglavnom ga voze ljudi sumljivog rezimea.
 
joke said:
Probudi se, pričamo o vrhu ljestvice, Burgmanu 650, a ne njegovom mlađem bratu koji ti voziš

Ma mislim da se glavna poanta i modela 400 može usporediti sa onim od 650, jer je i 400 u svojoj klasi to što je 650 u onoj najvećoj... jer vrhova tih ljestvica ima više, obzirom da ima i više klasa maksi-skutera. Naravno da 250 neću uspoređivati sa 400, 400 neću sa 500, a 500 neću sa onim iznad od 650, kao i što 650 neću usporediti sa 800... zato i priča o tome.
 
liberty said:
močan je, ali za đir split-dubrovnik, a ne kafić-kafić. Tako čovjek riskira longetu na nozi

Pa ako i je moćan, podesniji je za kafić-kafić relacije od R-ova, koji se u 98% slučajeva samo za to i koriste...  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:  Čemu služe tolike Ninje, CBR-ke i ostali trkači ispred birtija?? Da ćelavi gmazovi bez kaciga mogu pokazivati svoje nove japanke? Dečki liječe komplekse?

Skuteru je prirodnija radna okolina grad od bilo kojeg R-a.
 
Sledgehammer said:
Ma mislim da se glavna poanta i modela 400 može usporediti sa onim od 650, jer je i 400 u svojoj klasi to što je 650 u onoj najvećoj... jer vrhova tih ljestvica ima više, obzirom da ima i više klasa maksi-skutera. Naravno da 250 neću uspoređivati sa 400, 400 neću sa 500, a 500 neću sa onim iznad od 650, kao i što 650 neću usporediti sa 800... zato i priča o tome.

Mi pričamo o vrhu ponude po težini u kilogramima i zapermnini u centimetrima kubnim, koja zbog veličine navedenih brojki privlači ljude kojima je cilj biti naj, pa i po težini motora i njegovoj zapremnini.
Tu Suzukijev model od 400 ccm ipak nije nikakva referenca o kojoj bi trebali pričati, jer i njegovi direktni konkuretni postoje (kod 650-ice ne postoje) i imaju isti ili slični izgled i težinu kao i on
 
Malo je glupo dijeliti skutere/motore na snobovske ili ne. Svaki skuter ima svoju namjenu. Skutere imaju tzv. svoju kategoriju što znači da skuteri se razlikuju po kubikaži. Neće se uspoređivati ono od 50cc sa onima od 250cc itd.  Karoserije su im možda iste, ali motori drugačiji i to je to bez puno filozofije.  Tako i ovaj burgman, priča za sebe i za svoje kupce tj. njihove ukuse. Svaka roba ima svoga kupca pa tako i ovaj.Jel ovo snobovski motor?- ne bi rekao niti se slažem s tom tezom. Motor sam po sebi je malo napuhan, ali tko voli-neka izvoli. Pa nisu minice samo za kurve...
 
motori i skuteri nisu krivi! :wink: ako su skrivili šta njihovi vlasnici.
mogao bi reč ovako, volio bi imati skuter ovjesa kao t-max, maximalne brzine kao SW i za veće turističke ture burgmana 650 :D
 
aprilliaaa said:
motori i skuteri nisu krivi! :wink: ako su skrivili šta njihovi vlasnici.
mogao bi reč ovako, volio bi imati skuter ovjesa kao t-max, maximalne brzine kao SW i za veće turističke ture burgmana 650 :D

Pravi ljubitelji motora (i skutera) su več odavno zaključili da im je potrebno nekoliko motora da bi se zadovoljili (i nekoliko kaciga). Nije se još napravio taj motor koji če u sebi sadržavati sve što pojedinom čovjeku treba
 
joke said:
Pravi ljubitelji motora (i skutera) su več odavno zaključili da im je potrebno nekoliko motora da bi se zadovoljili (i nekoliko kaciga). Nije se još napravio taj motor koji če u sebi sadržavati sve što pojedinom čovjeku treba

(y)  (y)  (y)
 
vidija san prije neki dan kod svog meštra jednog burgmana 650. mama mia :cigle: nisan virova kakve su mu gume. kao da ga vozi naaajveći siromah, malo je reći čelave, skoro da se žice vide. nisam mogao vjerovati!!!