Roadruner said:Ovako zanima me moze li se probusit orginal cilindar od nsr 125,da stavim polinijev klip od 175,moze li to svaki tokar raditi,na sto da pazim i koliko bi za to uzeo?
Ono svaki savjet je dobrodosao.
na koliko bi trebao onda radit provrt da prosiri za 50ccm jer hod ostaje isti ?Frane said:može, cilindar se buši na vecu specijalu, i glavu je potrebno obraditi.
to neznam ali recimo da nijeShokrefumi said:a nema li NSR nikasiliran cilindar?
Roadruner said:Ovako zanima me moze li se probusit orginal cilindar od nsr 125,da stavim polinijev klip od 175,moze li to svaki tokar raditi,na sto da pazim i koliko bi za to uzeo?
Ono svaki savjet je dobrodosao.
mislim da bi se odmah pohabao da nije nikasil...Shokrefumi said:a nema li NSR nikasiliran cilindar?
zasto to mislis? ima puno motora koji nemaju nikasilirane cilindre, pa idu i idu...PEDROSA said:mislim da bi se odmah pohabao da nije nikasil...
inače nikasil se ne može bušit
2 sip-buše se cilindri na šire kod tokara,ali u principu na skuterima,gdje su cilindri od gize :wink:
sp 180 ima nikasil,svi race kitevi na skuterima imaju nikasil,rs ima nikasil,tako da sam tom nekom logikom išao :misli:Shokrefumi said:zasto to mislis? ima puno motora koji nemaju nikasilirane cilindre, pa idu i idu...
PEDROSA said:mislim da bi se odmah pohabao da nije nikasil...
inače nikasil se ne može bušit
2 sip-buše se cilindri na šire kod tokara,ali u principu na skuterima,gdje su cilindri od gize :wink:
naravno da je...postoje kitevi i to je sve plug & play,cilindar,glava,klip...ali naravno da se uvijek mora neš kemijat,a i nema se para uvijek :wink:markookram said:mislim da je mislio potokarit na pribliznu mjeru i onda brust na specialu
posto je to neizvedivo, kao sto sip kaze stavis cijeli drugi cilindar ako je i to uopce moguce
Sip said:Ne moze.
I da se moze, to ni dobar tokar ne moze napraviti jer se cilindri ne tokare vec honuju (drukciji je stroj).
Kupis orginal 175 cilindar i to je to
zvonko situm said:Bušenja cilinda ili blok sa više cilindera se radi na posebom stroju koji je konstruiran isklučivo za to ! Radi se o izrazito krutoj vertikalnoj bušilici čije radno vreteno ima posmak- za vrijeme bušenja- izuzetno sporog koraka a koriste se tzv.borštange s jednim nožem oble oštrice-tzv.radijus oštrica i bušenje se izvodi na nekoliko stotinki mm do konačne tolerancije i tada se u istom položaju mjenja alat tj.postavlja se tzv.honer i on u posmaku velikog koraka dovodi otvor u glatko stanje i točne mjere-honovanjem se postižu mjere izražene u stotinkama mm.
Samo neozbiljan čovjek če probušiti cilindar na tokarskom stroju jer 1.dogodit če se ono što je več i Sip rekao a 2. cilindar če biti probušen u konus jer nema tokarskog stroja koji nema odstupanja a pogotovo strojevi sa puno radnih sati ! Inače-tokarski strojevi su najneprecizniji strojevi za obradu metala tj.pogodni su samo za grube radnje ! I yolli bi mogao raditi na njima :jesus: !!
Prihvačam tvoju konstataciju da današnji obradni cnc centri samo imenom imaju veze sa klasičnim strojevima !!! Ali to su strojevi koji s ljudskim faktorom nemaju veze !!!!speed attack said:sve to stoji
al ja radim kao glodac, na strojevima i tehnologiji kakvu vecina tokara(hr) zna samo sa slika ili sajmova, i moram rec da se glodanjem ili tokarenjem, na modernim strojevima postizu mjere sa -+0,01mm tolerancije
i povrsina je glatka, ko polirana, a ne neki navoji kao sto je neko ovdje spominjao
a honovanje cilindra je potrebno iz drugih razloga, fale mi strucne rijeci na HR, pa nemog u detalj objasnit
al honovanjem se dobiva povrsina koja je efikasnija sto se podmazivanja tice.
zvonko situm said:Prihvačam tvoju konstataciju da današnji obradni cnc centri samo imenom imaju veze sa klasičnim strojevima !!! Ali to su strojevi koji s ljudskim faktorom nemaju veze !!!!
speed attack said:sve to stoji
al ja radim kao glodac, na strojevima i tehnologiji kakvu vecina tokara(hr) zna samo sa slika ili sajmova, i moram rec da se glodanjem ili tokarenjem, na modernim strojevima postizu mjere sa -+0,01mm tolerancije
i povrsina je glatka, ko polirana, a ne neki navoji kao sto je neko ovdje spominjao
a honovanje cilindra je potrebno iz drugih razloga, fale mi strucne rijeci na HR, pa nemog u detalj objasnit
al honovanjem se dobiva povrsina koja je efikasnija sto se podmazivanja tice.