Bušenje cilindra

Sip said:
Dalje sto me je zbunilo je tvoja izjava da se honovanje provodi radi podmazivanja :misli: je li to zbilja ili si samo to cuo negdje ?

Nije fora u toleranciji, nego u površinskoj hrapavosti koja se dobije obradom,
a različita je kod postupka tokarenja i honovanja, zato se koristi honovanje.
 
AnteK said:
Nije fora u toleranciji, nego u površinskoj hrapavosti koja se dobije obradom,
a različita je kod postupka tokarenja i honovanja, zato se koristi honovanje.

(y) (y)
 
speed attack said:
kak ne
ta stroj radi samo ono sto mu ja velim(programiram) da radi
Da..."kažeš mu" i odeš kuči a stroj radi i radi...pa kad zafali materijala ili treba ubacit na njega novi komad za obradak-dođe fizikalac i odradi svoj dio...jel tako !?
 
zvonko situm said:
Da..."kažeš mu" i odeš kuči a stroj radi i radi...pa kad zafali materijala ili treba ubacit na njega novi komad za obradak-dođe fizikalac i odradi svoj dio...jel tako !?

tako je  8)

al to je slucaj u serijskoj proizvodnji

srecom ne radim u serijskoj nego u indiraktnoj proizvodnji i posao zahtjeva puno vise, tak da covjeku ne dosadi

 
Sip said:
Eto malo sam zbunjen, za sebe smatram da o obradi odvajanjem cestica dosta toga znam, bas prije nekako sam radio prilagodbu jednog predavanja sa Queen's University, Mechanical Engineering, Ontario Canada da mogu odrzati predavanje na strojarstvu u Brodu.
Svjestan sam mogucnosti danasnjih strojeva, nazalost imam samo dostupne informacije, ali ne i mogucnost rada na istim.
Zato kad kazem da ostaje navoj, ne mislim da se to moze vidjeti golim okom, ali kad ga stvis pod povecalo vidis rahlu strukturu povrsine.
Takodjer mislim da nisi bas potpuno iskren prilikom tokarenja, jer ja dobijem na stroju koji je stariji od mene tolerncije od +- 0,02 mm i svejedno ima onu povrsinu kakvu sam rekao. Da bi se dobila glatka upolirana povrsina o kakvoj pricas, u procesu obrade na "revolveru" imamo brus koji izvrsi dodatno brusenje na zadanu vrijednost. Opet takvi strojevi iskljucivo se koriste u "grmu" i ne mogu napraviti sta ja mogu na svom :wink: (mogu ako je programer manijak)
Dalje sto me je zbunilo je tvoja izjava da se honovanje provodi radi podmazivanja :misli: je li to zbilja ili si samo to cuo negdje ?

gle, ja sam prije 15 godina izucio zanat u jednoj malo vecoj firmi u D, ondasnjem Mercedes Benzu, i ucio sam Zerspanungsmechaniker/frästechnik iliti glodac po nasem.
a tehnoligija je jedinstvena  kod mene u firmi. rado bi ti i slike prilozio, al preopasno je to, jer bi me moglo kostat dobro placeno radno mjesto a to bas i nebi htio. mi npr. radimo alate za kovacnicu. benz je jos jedina firma koja ima svoju kovacnicu, i proizvodimo i za BMW, Jaguar itd. eto, jos do prije par godina su glodani alati isli na zavrsnu obradu, rucno poliranje, a danas sa stroja ide direkt u lager ili presu u kovacnicu. i strojevi se vrte do 30000rpm, obraduje se kovina do 58HRC.
i mislim da ima majstora kao ti koji na svom stroju mogu jako puno odradit, al ako znas kako tako modernom stroju objasnit sta da radi, taj stroj cuda radi.

da, to sam cuo od ljudi koji su na tom podrucju strucnjaci. ima veze s podmazivanjem, ili bolje receno s stvorenim prostorom di se ulje moze zadrzat, sto se npr kod polirane povrsine nemoze
i ovo je golim okom, ili ispod prsta nemoguce vidit i opipat, ali to su svojstva povrsine koja se dobiju honovanjem

AnteK said:
Nije fora u toleranciji, nego u površinskoj hrapavosti koja se dobije obradom,
a različita je kod postupka tokarenja i honovanja, zato se koristi honovanje.

to je to sto Ante veli. jer i na glodalici i na tokarskom stroju mogu odredenim alatima postic poliranu povrsinu, ali cilindru treba honovana, ne polirana povrsina

ja sa svoje stroju mogu radit na nulu, zero tolerancija, a povrsina ko polirana

sve ovisi samo o mogucnostima stroja i alata, a tek onda majstora koji se u sve to kuzi

 
Speed aj mi napravi Prismabuchse ! Pa nek imaju i malo tolerancije ! (y)
 
TOJO said:
Speed aj mi napravi Prismabuchse ! Pa nek imaju i malo tolerancije ! (y)

za ZX9R gotove

kad se vidimo na pivi, donesem ti ih
 
speed attack said:
to je to sto Ante veli. jer i na glodalici i na tokarskom stroju mogu odredenim alatima postic poliranu povrsinu, ali cilindru treba honovana, ne polirana povrsina

Točno tako, jer je poanta u manjoj površini trenja dok karike ne "sjednu"
kako treba, a honovana površina je puno "narovašenija" od one dobivene
tokarenjem u istoj toleranciji.
 
Sip said:
Eto malo sam zbunjen, za sebe smatram da o obradi odvajanjem cestica dosta toga znam, bas prije nekako sam radio prilagodbu jednog predavanja sa Queen's University, Mechanical Engineering, Ontario Canada da mogu odrzati predavanje na strojarstvu u Brodu.
Svjestan sam mogucnosti danasnjih strojeva, nazalost imam samo dostupne informacije, ali ne i mogucnost rada na istim.
Zato kad kazem da ostaje navoj, ne mislim da se to moze vidjeti golim okom, ali kad ga stvis pod povecalo vidis rahlu strukturu povrsine.
Takodjer mislim da nisi bas potpuno iskren prilikom tokarenja, jer ja dobijem na stroju koji je stariji od mene tolerncije od +- 0,02 mm i svejedno ima onu povrsinu kakvu sam rekao. Da bi se dobila glatka upolirana povrsina o kakvoj pricas, u procesu obrade na "revolveru" imamo brus koji izvrsi dodatno brusenje na zadanu vrijednost. Opet takvi strojevi iskljucivo se koriste u "grmu" i ne mogu napraviti sta ja mogu na svom :wink: (mogu ako je programer manijak)
Dalje sto me je zbunilo je tvoja izjava da se honovanje provodi radi podmazivanja :misli: je li to zbilja ili si samo to cuo negdje ?

ko so je speed napisao, cilindar se honuje da bi se ulje zbog kapilarnosti i adhezijskih (ili kohezijskih, uvijek brkam) bokje zadrzavalo na stijenki . poliranje ne ostavlja na cilindru takvu povrsinu pa je nepozeljna obrada
zato se npr usisni kanali honuju a ispusni poliraju, jer se nesto goriva zadrzi na stijenkama kanala i olaksava strujanje gorive smjese
 
ma pusti nsr-ku takvu kakva je..i ja sam stavljao dijelove od 180 i vise mi je stajala
doma nego sta sam je vozio...poslije sam zalio ali sad je vise nemam pa me i nije briga-moj savjet-"masinu ne diraj"
 
btw ako yelite kemijat s kanalima, ja danas kupio neku malu brusilicu ajmo rec u pevecu plus 2 glave - krnji stozac i kugla (y)
180 kuna
 
zvonko situm said:
Ma zajebava te .... netrebaju njemu-kawe ih ugrađuju tvornički  :LOL: :hura:

UFFFFFFFFFFFFFFFFFF Znanstvenika !

SITAK ne prdi u Fenjer !
Prevod Fenjer : Salica za Kavu , viseputa recena u Bosni i Hercegovini , samo za gustanje , pije se uz 2 cigarre !

Samo za Sitka !
                   
 
TOJO said:
UFFFFFFFFFFFFFFFFFF Znanstvenika !

SITAK ne prdi u Fenjer !
Prevod Fenjer : Salica za Kavu , viseputa recena u Bosni i Hercegovini , samo za gustanje , pije se uz 2 cigarre !

Samo za Sitka !
                   
ol nije fenjer lampa a salica ya kavu fildzan :misli:
 
jolly the roger said:
ol nije fenjer lampa a salica ya kavu fildzan :misli:
Fenjer je lampa bokte! a šalica za kavu je šolja hebo te ja!  :shock: šta je filđžan isisaj ti moga????kakve to ima veze sa brušenjem kanala???
:jesus:
 
Faber said:
Fenjer je lampa bokte! a šalica za kavu je šolja hebo te ja!  :shock: šta je filđžan isisaj ti moga????kakve to ima veze sa brušenjem kanala???
:jesus:

e fildzan je mala salica bez rucki - nusproizvod kojim se konzumise poluproizvod nazvan turska kava(iliti kava kako ju pravi onaj ko nema pojma o praqvljenju kave)
 
TOJO said:
UFFFFFFFFFFFFFFFFFF Znanstvenika !

SITAK ne prdi u Fenjer !
Prevod Fenjer : Salica za Kavu , viseputa recena u Bosni i Hercegovini , samo za gustanje , pije se uz 2 cigarre !

Samo za Sitka !
                     
Skini dekl kvačila i vidit češ da se naziru slova " Mirna-Rovinj"  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
zvonko situm said:
Skini dekl kvačila i vidit češ da se naziru slova " Mirna-Rovinj"  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

:misli:
 
moj savjet: buraz u mašinu ne diraj, kakva je takva je! Znam da je nedostatak pare često problem, al čim počneš jednu stvar drkati to ti za sobom povlači sve ostale dijelove koje bi valjalo promijeniti, a to se ne isplati raditi, pogotovo ne na 125-ici!

pozdrav, gsxr 1100
 
Prijatelju bolje nista ne diraj!
Imo sam iskustva s polinijem i mogu ti rec da motor ide ko vrag al ne baš dugo! Ovisi sve i to tko ce ti to slagat!
Ja sam kupio orginal klip i cilindar Polini. Pa sam se jedva vozio 2 sezone.  :?
Ak ceš već stavljat polini isključi mješalicu ulja i sipaj ulje direktno u rezervar s gorivom! I to 5% ulja po postotku kolko goriva točiš.