Haponja
Active member
Shokrefumi said:a nema li NSR nikasiliran cilindar?
ak se dobro sjećam, mislim da nema
Shokrefumi said:a nema li NSR nikasiliran cilindar?
Damac said:Prijatelju bolje nista ne diraj!
Imo sam iskustva s polinijem i mogu ti rec da motor ide ko vrag al ne baš dugo! Ovisi sve i to tko ce ti to slagat!
Ja sam kupio orginal klip i cilindar Polini. Pa sam se jedva vozio 2 sezone. :?
Ak ceš već stavljat polini isključi mješalicu ulja i sipaj ulje direktno u rezervar s gorivom! I to 5% ulja po postotku kolko goriva točiš.
Pobriši ovaj post dok ga Jolly nije vidio-razapet če te koliko je žedan krvi nakon nedavnog trodnevnog apstiniranja !!Concept said:nsr ima niklovan cilindar, sve to se ne tokari !!
ali ima riješenje!!!!!!(jeftinije od polinia ili novog cilindra)
54.4x54 hod x promjer
ja sam neki dan dal čovjeku da ni napravi istu stvar i bez obzira kaj je niklovan to se riješava jednostavno:
da bi se dobila veća kubikaža odnosno ona polinijeva reko sam da ga izbrusi na 60mm što ispada da mora skinut 4mm cilindra, al on skida 5-6mm da dobije još veči promjer u koji se onda uprešava piksa od čelika(neka legura predviđena za cilindre i takve stvari) te onda brusi piksu na 60mm, ispolira kanale da nema prijelaza između starog djela cilindra i pikse i posal gotov.
nakon takve obrade ostaje umjesto nekadašnjeg nikla čelična piksa koja ima ako ne jednaka onda i bolja svojstva od nikla jer je deblja i čvršća i manje su mogučnosti za zaribavanjem.
dam se kladit ta svakom kom je zaribala nsrka da je klip pobral ispušni ventil, odnosno zaribal je na onoj pregradi između ventilov jer je tamo najtanji sloj nikla i najmanja dodirna površina pa se i aluninij zbog temperature deformira na tom mjestu i dolazi do zaribavanja.
ali s ovom čeličnom piksom to se neče dogoditi jer je čalik puno čvršći i otporniji na deformiranje.
ak se dobro siječam pikse odnosno materijal za njih nabavlja od škode dakle isti čelik imaju nove oktavije i druge škode u svojim cilindrima, pa ako su njihovi tehničari odabrali takvu leguru za svoje aute koji prelaze i po milijone kilometara mora i nsrka iako je cvajo vozit dosta dugo.
mislim da inače uzima 100€ za takav posal, nisam siguran jer sam ja to obavil prek veze, onak za jednu pivu.
Ne zaboravi da se škoda ne vrti na preko 10.000 rpm , a kada već stavljaš piksu onda nabavi , umjesto originalnih za nikasil , karike za Fe stublinu .Concept said:nsr ima niklovan cilindar, sve to se ne tokari !!
ali ima riješenje!!!!!!(jeftinije od polinia ili novog cilindra)
54.4x54 hod x promjer
ja sam neki dan dal čovjeku da ni napravi istu stvar i bez obzira kaj je niklovan to se riješava jednostavno:
da bi se dobila veća kubikaža odnosno ona polinijeva reko sam da ga izbrusi na 60mm što ispada da mora skinut 4mm cilindra, al on skida 5-6mm da dobije još veči promjer u koji se onda uprešava piksa od čelika(neka legura predviđena za cilindre i takve stvari) te onda brusi piksu na 60mm, ispolira kanale da nema prijelaza između starog djela cilindra i pikse i posal gotov.
nakon takve obrade ostaje umjesto nekadašnjeg nikla čelična piksa koja ima ako ne jednaka onda i bolja svojstva od nikla jer je deblja i čvršća i manje su mogučnosti za zaribavanjem.
dam se kladit ta svakom kom je zaribala nsrka da je klip pobral ispušni ventil, odnosno zaribal je na onoj pregradi između ventilov jer je tamo najtanji sloj nikla i najmanja dodirna površina pa se i aluninij zbog temperature deformira na tom mjestu i dolazi do zaribavanja.
ali s ovom čeličnom piksom to se neče dogoditi jer je čalik puno čvršći i otporniji na deformiranje.
ak se dobro siječam pikse odnosno materijal za njih nabavlja od škode dakle isti čelik imaju nove oktavije i druge škode u svojim cilindrima, pa ako su njihovi tehničari odabrali takvu leguru za svoje aute koji prelaze i po milijone kilometara mora i nsrka iako je cvajo vozit dosta dugo.
mislim da inače uzima 100€ za takav posal, nisam siguran jer sam ja to obavil prek veze, onak za jednu pivu.
M900 said:Ne zaboravi da se škoda ne vrti na preko 10.000 rpm , a kada već stavljaš piksu onda nabavi , umjesto originalnih za nikasil , karike za Fe stublinu .
M900
M900 said:Ne zaboravi da se škoda ne vrti na preko 10.000 rpm , a kada već stavljaš piksu onda nabavi , umjesto originalnih za nikasil , karike za Fe stublinu .
M900
zvonko situm said:Pobriši ovaj post dok ga Jolly nije vidio-razapet če te koliko je žedan krvi nakon nedavnog trodnevnog apstiniranja !!
busilica je sa cijelim setom istoConcept said:škoda se ne vrti al ima puno jače naprezanje površine cilindra zbok veče kubikaže tak da uvjeti u 125 2T su opet daleko bolji nego u škodi.
:shock:di da nađem kariku fi 60 konusnog presjeka 1.5/1 za fe???
uzo sam klip od polinija a karike moraju bit dobre(kad ina podmazule )
dok ide, ide, kad stane imam klip, cilindar, radilicu u rezervi
ona "bušilica" kaj je Jolly kupio u pevecu za 180kn ima u merkatoneu za 150kn sa cjelim setom nastavaka a ne samo s dvije glave
Sip said:Ne moze.
I da se moze, to ni dobar tokar ne moze napraviti jer se cilindri ne tokare vec honuju (drukciji je stroj).
Kupis orginal 175 cilindar i to je to
SM fun said:sorry frend ali nije istina, moj stari lokalnim bajkerima tokari cilindre, istina na tomosima, ali ne vidim razliku neku, princip, habanja itd. su isti...
SM fun said:sorry frend ali nije istina, moj stari lokalnim bajkerima tokari cilindre, istina na tomosima, ali ne vidim razliku neku, princip, habanja itd. su isti...
AnteK said:Nisu isti, 100%. Sa tokarenjem se može dobiti točna tolerancija, no
honanje se upotrebljava iz drugih razloga, ne zbog tolerancija, već
sam napisao zašto
i, jel znas zasto se cilindar honuje a ne polira???Concept said:da pojasnim stvar
tokarenje (fino) ima srednje odstupanje neravnina(Rz) od 6,3um do 0,8um a honanje od 6,3um do 0,2um
honanje od 0,2um čisto sumljam da je netko od vas vidio, to izgleda ko zrcalo, bolje od kroma ili poliranja
a za obradu recimo cilindra na recimo to prosječnim motorima je Rz0,8 više nego dovoljan, za usporedbu do izgleda ko polirani metal, ne super finiš al ono ko novi cilindar
student strojarstva 8)
Puno toga ti očito nisi vidio dečko !Concept said:da pojasnim stvar
tokarenje (fino) ima srednje odstupanje neravnina(Rz) od 6,3um do 0,8um a honanje od 6,3um do 0,2um
honanje od 0,2um čisto sumljam da je netko od vas vidio, to izgleda ko zrcalo, bolje od kroma ili poliranja
a za obradu recimo cilindra na recimo to prosječnim motorima je Rz0,8 više nego dovoljan, za usporedbu do izgleda ko polirani metal, ne super finiš al ono ko novi cilindar
student strojarstva 8)
zvonko situm said:Puno toga ti očito nisi vidio dečko !
Možda si upisao strojarstvo ali ako nastaviš lupetat gluposti nečeš ga završiti !
Bump said:sad bu ju te suzukaši razapeli (speed i šile)
Bump said:kaj ja znam nekak ste uvjek ratoborni
nema veze sa kukuruzukijima to valjda s godinama dođe :jesus: nhf :wink: