Bušenje cilindra

nsr ima niklovan cilindar, sve to se ne tokari !!

ali ima riješenje!!!!!!(jeftinije od polinia ili novog cilindra)

54.4x54  hod x promjer

ja sam neki dan dal čovjeku da ni napravi istu stvar i bez obzira kaj je niklovan to se riješava jednostavno:

da bi se dobila veća kubikaža odnosno ona polinijeva reko sam da ga izbrusi na 60mm što ispada da mora skinut 4mm cilindra, al on skida 5-6mm da dobije još veči promjer u koji se onda uprešava piksa od čelika(neka legura predviđena za cilindre i takve stvari) te onda brusi piksu na 60mm, ispolira kanale da nema prijelaza između starog djela cilindra i pikse i posal gotov.
nakon takve obrade ostaje umjesto nekadašnjeg nikla čelična piksa koja ima ako ne jednaka onda i bolja svojstva od nikla jer je deblja i čvršća i manje su mogučnosti za zaribavanjem.
dam se kladit ta svakom kom je zaribala nsrka da je klip pobral ispušni ventil, odnosno zaribal je na onoj pregradi između ventilov jer je tamo najtanji sloj nikla i najmanja dodirna površina pa se i aluninij zbog temperature deformira na tom mjestu i dolazi do zaribavanja.
ali s ovom čeličnom piksom to se neče dogoditi jer je čalik puno čvršći i otporniji na deformiranje.
ak se dobro siječam pikse odnosno materijal za njih nabavlja od škode dakle isti čelik imaju nove oktavije i druge škode u svojim cilindrima, pa ako su njihovi tehničari odabrali takvu leguru za svoje aute koji prelaze i po milijone kilometara mora i nsrka iako je cvajo vozit dosta dugo.
mislim da inače uzima 100€ za takav posal, nisam siguran jer sam ja to obavil prek veze, onak za jednu pivu.
 
Damac said:
Prijatelju bolje nista ne diraj!
Imo sam iskustva s polinijem i mogu ti rec da motor ide ko vrag al ne baš dugo! Ovisi sve i to tko ce ti to slagat!
Ja sam kupio orginal klip i cilindar Polini. Pa sam se jedva vozio 2 sezone.  :?
Ak ceš već stavljat polini isključi mješalicu ulja i sipaj ulje direktno u rezervar s gorivom! I to 5% ulja po postotku kolko goriva točiš. 

problem kod polinia i opčenito večeg promjera cilindra je u tom kaj radilica nije predviđena za tu kubikažu pa jako brzo dobi lufta i sve zariba.
NO na hondi tog problema nema jer su ludi japanci radili isti agregat za jepansko i američko tržište tojest nsr 150 koji ima istu radilicu samo manji promjer klipa da bi se dobilo 125cc za europsko tržište tako da za razliku od aprilie  ili nekog drugod honda če dugo vozit bez ikakvih problema.
nje da favoriziram hondu nego pričam činjenice, svi znamo da su talijani (125) tvornički jači od honde al je honda izdržljivija baš zbog toga jer je zapravo rađena za 150cc.
evo ja svoju vozim već 4-5god. opče je poznato da ju ne štedim niti pazim na ulje i nikad nikakvih problema s agregatom, mjenjal sam jednom ležajeve reda radi al i da nisam nebi joj niš bilo.
 
Concept said:
nsr ima niklovan cilindar, sve to se ne tokari !!

ali ima riješenje!!!!!!(jeftinije od polinia ili novog cilindra)

54.4x54  hod x promjer

ja sam neki dan dal čovjeku da ni napravi istu stvar i bez obzira kaj je niklovan to se riješava jednostavno:

da bi se dobila veća kubikaža odnosno ona polinijeva reko sam da ga izbrusi na 60mm što ispada da mora skinut 4mm cilindra, al on skida 5-6mm da dobije još veči promjer u koji se onda uprešava piksa od čelika(neka legura predviđena za cilindre i takve stvari) te onda brusi piksu na 60mm, ispolira kanale da nema prijelaza između starog djela cilindra i pikse i posal gotov.
nakon takve obrade ostaje umjesto nekadašnjeg nikla čelična piksa koja ima ako ne jednaka onda i bolja svojstva od nikla jer je deblja i čvršća i manje su mogučnosti za zaribavanjem.
dam se kladit ta svakom kom je zaribala nsrka da je klip pobral ispušni ventil, odnosno zaribal je na onoj pregradi između ventilov jer je tamo najtanji sloj nikla i najmanja dodirna površina pa se i aluninij zbog temperature deformira na tom mjestu i dolazi do zaribavanja.
ali s ovom čeličnom piksom to se neče dogoditi jer je čalik puno čvršći i otporniji na deformiranje.
ak se dobro siječam pikse odnosno materijal za njih nabavlja od škode dakle isti čelik imaju nove oktavije i druge škode u svojim cilindrima, pa ako su njihovi tehničari odabrali takvu leguru za svoje aute koji prelaze i po milijone kilometara mora i nsrka iako je cvajo vozit dosta dugo.
mislim da inače uzima 100€ za takav posal, nisam siguran jer sam ja to obavil prek veze, onak za jednu pivu.
Pobriši ovaj post dok ga Jolly nije vidio-razapet če te koliko je žedan krvi nakon nedavnog trodnevnog apstiniranja !!
 
Concept said:
nsr ima niklovan cilindar, sve to se ne tokari !!

ali ima riješenje!!!!!!(jeftinije od polinia ili novog cilindra)

54.4x54  hod x promjer

ja sam neki dan dal čovjeku da ni napravi istu stvar i bez obzira kaj je niklovan to se riješava jednostavno:

da bi se dobila veća kubikaža odnosno ona polinijeva reko sam da ga izbrusi na 60mm što ispada da mora skinut 4mm cilindra, al on skida 5-6mm da dobije još veči promjer u koji se onda uprešava piksa od čelika(neka legura predviđena za cilindre i takve stvari) te onda brusi piksu na 60mm, ispolira kanale da nema prijelaza između starog djela cilindra i pikse i posal gotov.
nakon takve obrade ostaje umjesto nekadašnjeg nikla čelična piksa koja ima ako ne jednaka onda i bolja svojstva od nikla jer je deblja i čvršća i manje su mogučnosti za zaribavanjem.
dam se kladit ta svakom kom je zaribala nsrka da je klip pobral ispušni ventil, odnosno zaribal je na onoj pregradi između ventilov jer je tamo najtanji sloj nikla i najmanja dodirna površina pa se i aluninij zbog temperature deformira na tom mjestu i dolazi do zaribavanja.
ali s ovom čeličnom piksom to se neče dogoditi jer je čalik puno čvršći i otporniji na deformiranje.
ak se dobro siječam pikse odnosno materijal za njih nabavlja od škode dakle isti čelik imaju nove oktavije i druge škode u svojim cilindrima, pa ako su njihovi tehničari odabrali takvu leguru za svoje aute koji prelaze i po milijone kilometara mora i nsrka iako je cvajo vozit dosta dugo.
mislim da inače uzima 100€ za takav posal, nisam siguran jer sam ja to obavil prek veze, onak za jednu pivu.
Ne zaboravi da se škoda ne vrti na preko 10.000 rpm , a kada već stavljaš piksu onda nabavi , umjesto originalnih za nikasil , karike za Fe stublinu .
M900 :mrgreen:
 
M900 said:
Ne zaboravi da se škoda ne vrti na preko 10.000 rpm , a kada već stavljaš piksu onda nabavi , umjesto originalnih za nikasil , karike za Fe stublinu .
M900 :mrgreen:

Zakaj si mu to morao reći  :mrgreen:
 
M900 said:
Ne zaboravi da se škoda ne vrti na preko 10.000 rpm , a kada već stavljaš piksu onda nabavi , umjesto originalnih za nikasil , karike za Fe stublinu .
M900 :mrgreen:

škoda se ne vrti al ima puno jače naprezanje površine cilindra zbok veče kubikaže tak da uvjeti u 125 2T su opet daleko bolji nego u škodi.

:shock:di da nađem kariku fi 60 konusnog presjeka 1.5/1 za fe???

uzo sam klip od polinija a karike moraju bit dobre(kad ina podmazule :mrgreen:)
dok ide, ide, kad stane imam klip, cilindar, radilicu u rezervi

zvonko situm said:
Pobriši ovaj post dok ga Jolly nije vidio-razapet če te koliko je žedan krvi nakon nedavnog trodnevnog apstiniranja !!
:mrgreen: :mrgreen:
ona "bušilica" kaj je Jolly kupio u pevecu za 180kn ima u merkatoneu za 150kn sa cjelim setom nastavaka a ne samo s dvije glave :mrgreen:
 
Concept said:
škoda se ne vrti al ima puno jače naprezanje površine cilindra zbok veče kubikaže tak da uvjeti u 125 2T su opet daleko bolji nego u škodi.

:shock:di da nađem kariku fi 60 konusnog presjeka 1.5/1 za fe???

uzo sam klip od polinija a karike moraju bit dobre(kad ina podmazule :mrgreen:)
dok ide, ide, kad stane imam klip, cilindar, radilicu u rezervi
:mrgreen: :mrgreen:
ona "bušilica" kaj je Jolly kupio u pevecu za 180kn ima u merkatoneu za 150kn sa cjelim setom nastavaka a ne samo s dvije glave :mrgreen:
busilica je sa cijelim setom isto
a ja sam uzo dodatno 2 glave po 15 kuna
zato me i ispalo 180 kuna :B:


btw naprezanja u cilindru rastu brze s borjem okretaja nego s povecanjem kubikaze :wink:
 
kaj je čvršče, alumini s tankim slojem nikla ili 2mm čelika????

al moja več ima takve glave a i sigurno je bolja :jesus:
 
Sip said:
Ne moze.
I da se moze, to ni dobar tokar ne moze napraviti jer se cilindri ne tokare vec honuju (drukciji je stroj).

Kupis orginal 175 cilindar i to je to  (y)

sorry frend ali nije istina, moj stari lokalnim bajkerima tokari cilindre, istina na tomosima, ali ne vidim razliku neku, princip, habanja itd. su isti...  (y)
 
SM fun said:
sorry frend ali nije istina, moj stari lokalnim bajkerima tokari cilindre, istina na tomosima, ali ne vidim razliku neku, princip, habanja itd. su isti...  (y)

Nisu isti, 100%. Sa tokarenjem se može dobiti točna tolerancija, no
honanje se upotrebljava iz drugih razloga, ne zbog tolerancija, već
sam napisao zašto  (y)
 
SM fun said:
sorry frend ali nije istina, moj stari lokalnim bajkerima tokari cilindre, istina na tomosima, ali ne vidim razliku neku, princip, habanja itd. su isti...  (y)

zaboravili ste da pričamo o hondi, na tomosima i drugim motorima koji imaju čelične cilindre to se može al ne i na aluminiskom, na tomosu nije tolko "bitna" kvaliteta obrade pa to prolazi. al niko pametan neče neki motor koji se vrti MALO jače od tomosa dat tokarit.

za hondu i aluminiske cilindre jedino riješenje je piksa
 
AnteK said:
Nisu isti, 100%. Sa tokarenjem se može dobiti točna tolerancija, no
honanje se upotrebljava iz drugih razloga, ne zbog tolerancija, već
sam napisao zašto  (y)

da pojasnim stvar
tokarenje (fino) ima srednje odstupanje neravnina(Rz) od 6,3um do 0,8um a honanje od 6,3um do 0,2um

honanje od 0,2um čisto sumljam da je netko od vas vidio, to izgleda ko zrcalo, bolje od kroma ili poliranja
a za obradu recimo cilindra na recimo to prosječnim motorima je Rz0,8 više nego dovoljan, za usporedbu do izgleda ko polirani metal, ne super finiš al ono ko novi cilindar :mrgreen:







student strojarstva 8)
 
Concept said:
da pojasnim stvar
tokarenje (fino) ima srednje odstupanje neravnina(Rz) od 6,3um do 0,8um a honanje od 6,3um do 0,2um

honanje od 0,2um čisto sumljam da je netko od vas vidio, to izgleda ko zrcalo, bolje od kroma ili poliranja
a za obradu recimo cilindra na recimo to prosječnim motorima je Rz0,8 više nego dovoljan, za usporedbu do izgleda ko polirani metal, ne super finiš al ono ko novi cilindar :mrgreen:


student strojarstva 8)
i, jel znas zasto se cilindar honuje a ne polira???
 
Concept said:
da pojasnim stvar
tokarenje (fino) ima srednje odstupanje neravnina(Rz) od 6,3um do 0,8um a honanje od 6,3um do 0,2um

honanje od 0,2um čisto sumljam da je netko od vas vidio, to izgleda ko zrcalo, bolje od kroma ili poliranja
a za obradu recimo cilindra na recimo to prosječnim motorima je Rz0,8 više nego dovoljan, za usporedbu do izgleda ko polirani metal, ne super finiš al ono ko novi cilindar :mrgreen:







student strojarstva 8)
  Puno toga ti očito nisi vidio dečko !
Možda si upisao strojarstvo ali ako nastaviš lupetat gluposti nečeš ga završiti !
 
zvonko situm said:
  Puno toga ti očito nisi vidio dečko !
Možda si upisao strojarstvo ali ako nastaviš lupetat gluposti nečeš ga završiti !

kaj si ga ti možda završil!?!?
 
sad bu ju te suzukaši razapeli (speed i šile) :mrgreen:
 
Bump said:
sad bu ju te suzukaši razapeli (speed i šile) :mrgreen:

a zakaj bi :misli:

i kakve to veze sa suzukijem ima :misli:
 
kaj ja znam nekak ste uvjek ratoborni :D
nema veze sa kukuruzukijima to valjda s godinama dođe :jesus: nhf  :wink:
 
Bump said:
kaj ja znam nekak ste uvjek ratoborni :D
nema veze sa kukuruzukijima to valjda s godinama dođe :jesus: nhf  :wink:

niko nije ratoboran

al mislim da znam vise od vecine tu o straojarstvu jer radim vec 16 godina u toj struci, u jednoj od vodecih svjetskih firmi koja me je kavlitetno skolovala i u kojoj se primjenjuje vrhunska tehnologija koja u HR jos nije standard