C ključ za oprugu stražnjeg amortizera

Srki

Well-known member
Di kupit, ima u Zg negdje tak nekaj?



Srki
 
Imam ja, ak' buš dobar posudim ti  :LOL: uskoro bi trebal za Louis pa se vjerojatno gora da nabaviti  :mrgreen:
 
Frane said:
Ključ nije potreban. :jesus: :mrgreen:

šansa da i se zmakne i probije najskuplji komad motora je 1:1 :mrgreen:


Srki
 
Lolo said:
Imam ja, ak' buš dobar posudim ti  :LOL: uskoro bi trebal za Louis pa se vjerojatno gora da nabaviti  :mrgreen:

bum videl dal Louis ima pa ti javim :mrgreen:


Srki
 
3alfa3 said:
strani naziv je "C Spanner"

https://www.google.hr/search?hl=hr&safe=off&q=c+spaner&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1430&bih=1011&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=7Iv9T5G6PI2Vsgat49CJBQ





@ Srki:
ako je stelanje ko na slici iz drugog posta, onda ti stvarno ne treba taj kljuc nego kako je na slici

a je, to je taj, samo je pitanje dal uhvati dobro s obzirom na promjer amortizera

posudil sam neki od Bemveja, hebo majku to mora radit ak je od Bemveja :mrgreen:


Srki
 
Srki said:
a je, to je taj, samo je pitanje dal uhvati dobro s obzirom na promjer amortizera

posudil sam neki od Bemveja, hebo majku to mora radit ak je od Bemveja :mrgreen:


Srki


To su zapravo 2 matice. Jedna stela preload federa, a druga je samo osigurac. Kad popustis gornju, donja ide lagano i nema smisla kupovat kljuc kad klin i cekic to rade kvalitetno (i bez stete). Moze i velki serafciger ko na slici.
Ak nis drugo, sa cekicem i serafcigerom ces vjerojatno moc jace zategnut gornju (iako nema potrebe pretjerivat)
 
Mislim...kaj fali mojoj šupi, usput donesi opremu za juniora!
 
Kak znaš koliko moraš otpustit ili zategnut matic(u)??
Ja ima onak na klikove, a ove je na mm ili koja shema??
 
Ma kužim sistem, ali ako na Z-u znam koliko mi svaki klik nosi kila, kaj onda i sa svakim krugom matice moram izračunavat :misli:
 
makazica said:
Prati se npr. visina navoja iznad matice. Efekt se jedino i isključivo očituje kroz izračunavanje "sag-a" i "race sag-a". To koliko jedan klik kila nosi mačku o rep.

Nije neophodno potreban C-ključ ali s vremenom od šarafcigera/štange i čekića ipak zubi na maticama izgledaju ko da ih je krava žvakala. Štanga i čekić su praktičniji jer ne moraš ništa rastavljati dok za upotrebu ispravnog ključa često moraš napravit mjesta skidajući određene djelove, a zapravo jednio ispravno je izvaditi amortizer i raditi na stolu. Ali to je u praksi utopija.
zato se ima mesingana, aluminijska i bakrena štanga (po želji i potrebi) pa se niš ne sjebe  :wink:...kak će tek izgledat prihvat amortizera i šerafi kojim je pričvršćen, ako ćeš vadit amortizer prilikom svakog štelanja  :misli:
 
to sa štangom i šarafcigerima i čekičima  na hondi ne radi  :mrgreen: nema matice
 
poco loco said:
zato se ima mesingana, aluminijska i bakrena štanga (po želji i potrebi) pa se niš ne sjebe  :wink:...kak će tek izgledat prihvat amortizera i šerafi kojim je pričvršćen, ako ćeš vadit amortizer prilikom svakog štelanja  :misli:
jel može mjesto štange komad letve? :mrgreen: