jolly the roger
Well-known member
kako se onda opterećuje feder?RC46 said:to sa štangom i šarafcigerima i čekičima na hondi ne radi nema matice
kako se onda opterećuje feder?RC46 said:to sa štangom i šarafcigerima i čekičima na hondi ne radi nema matice
za Hondu - rolcange :wink: velikeRC46 said:to sa štangom i šarafcigerima i čekičima na hondi ne radi nema matice
iskustvo je iskustvo al od rolcangi ostane otisak od zuba :jesus:poco loco said:za Hondu - rolcange :wink: velike
ne, ako prihvaćaš preko krpe :tongue: ....netreba jaka sila za zakrenut prsten na amortizeru :shock:RC46 said:iskustvo je iskustvo al od rolcangi ostane otisak od zuba :jesus:
nema šanse preko krpe :wink: kliže se ,netreba sila pogotovo za zadnja dva položaja i ako još motor stoji na podu :misli: a mjesta ništa ,s ljučem je eve jednostavnijepoco loco said:ne, ako prihvaćaš preko krpe :tongue: ....netreba jaka sila za zakrenut prsten na amortizeru :shock:
kosta said:Ma kužim sistem, ali ako na Z-u znam koliko mi svaki klik nosi kila, kaj onda i sa svakim krugom matice moram izračunavat :misli:
pisali smo o priručnim alatima za kojima se poseže u nuždi :tongue: ...normalno da je uvjek najbolje upotrijebiti orginalni alat, pogotovo specijalni, namjenjen određenoj pozicijiSrki said:e sad svi serete bez veze,
idiot bi išao lupat čekićem, ni priča o 2 matice ne stoji,
treba C ključ (španer), ovaj od BMW-a radi
ipak je to od Bemveja za te pare mora radit
Srki
ja mislio da su samo Talijani raskošniRC46 said:koliko sam ja upučen dobiješ ga sa svakim motorom :misli: osim polovnim di je netko izgubil alat
RC46 said:koliko sam ja upučen dobiješ ga sa svakim motorom :misli: osim polovnim di je netko izgubil alat
netko odma glanca motor čim na njega padne zrno prašine, a netko jedva čeka da se sa motorom izvalja u blatumakazica said:No dobro, al ako nemaš, može i čelična poslužit......
Pa prihvat ne bi smio dobit po pici ako paziš, a šarafe i matice se zamijeni....
istina moj zadnji amortizer ima trag od zuba sa rolcangi imam dva ključa i niti jedan nije pasal alacdolje:poco loco said:netko odma glanca motor čim na njega padne zrno prašine, a netko jedva čeka da se sa motorom izvalja u blatu
...isto tako se netko grozi pri samoj pomisli da mu se čekićem popravlja motor :shock:
a na kraju: sve je to hrpa željeza 8)
kosta said:Vot d fak iz sag??
kaj nejde to u % hoda amortizera3alfa3 said:Mjera u milimetrima, inchima i sl. koja pokazuje koliko motor stisne ovjes. Tj. to su dvije mjere. Jedna koja pokazuje koliko sama tezina motora pritisce ovjes, a druga koliko ga pritisce tezina motora + vozac
jolly the roger said:kaj nejde to u % hoda amortizera
Ma super, koliko misliš da možeš puta na taj način podešavat amortizer, jel se češljaš za žičanom četkom?? alacdolje:Frane said:Ključ nije potreban. :jesus: