C ključ za oprugu stražnjeg amortizera

poco loco said:
za Hondu -  rolcange  :wink: velike  :mrgreen:
:LOL: iskustvo je iskustvo  (y) al od rolcangi ostane otisak od zuba  :jesus:
 
RC46 said:
:LOL: iskustvo je iskustvo  (y) al od rolcangi ostane otisak od zuba  :jesus:
ne, ako prihvaćaš preko krpe  :tongue: ....netreba jaka sila za zakrenut prsten na amortizeru  :shock:
 
poco loco said:
ne, ako prihvaćaš preko krpe  :tongue: ....netreba jaka sila za zakrenut prsten na amortizeru  :shock:
nema šanse preko krpe  :wink: kliže se ,netreba sila pogotovo za zadnja dva položaja i ako još motor stoji na podu  :misli: a mjesta ništa ,s ljučem je eve jednostavnije  :mrgreen:
 
kosta said:
Ma kužim sistem, ali ako na Z-u znam koliko mi svaki klik nosi kila, kaj onda i sa svakim krugom matice moram izračunavat :misli:

Ionako gledas sag dok je motor pod tezinom pa zapravo nije ni bitno imat "skalu" jer te zanima koliko motor potone, a ne na kojem je "zubu".
 
Vot d fak iz sag??
 
e sad svi serete bez veze,

idiot bi išao lupat čekićem, ni priča o 2 matice ne stoji,

treba C ključ (španer), ovaj od BMW-a radi

ipak je to od Bemveja :mrgreen: za te pare mora radit


Srki
 
Srki said:
e sad svi serete bez veze,

idiot bi išao lupat čekićem, ni priča o 2 matice ne stoji,

treba C ključ (španer), ovaj od BMW-a radi

ipak je to od Bemveja :mrgreen: za te pare mora radit


Srki
pisali smo o priručnim alatima za kojima se poseže u nuždi  :tongue: ...normalno da je uvjek najbolje upotrijebiti orginalni alat, pogotovo specijalni, namjenjen određenoj poziciji  (y)

...btw: mogo si ubost Apriliju, sa njom dobiješ ključ za štelanje amortizera  :mrgreen:
 
koliko sam ja upučen dobiješ ga sa svakim motorom  :misli: osim polovnim di je netko izgubil alat  :(
 
makazica said:
No dobro, al ako nemaš, može i čelična poslužit...... :mrgreen:

Pa prihvat ne bi smio dobit po pici ako paziš, a šarafe i matice se zamijeni....
netko odma glanca motor čim na njega padne zrno prašine, a netko jedva čeka da se sa motorom izvalja u blatu  :mrgreen:

...isto tako se netko grozi pri samoj pomisli da mu se čekićem popravlja motor  :shock: :mrgreen:

a na kraju: sve je to hrpa željeza  8)
 
poco loco said:
netko odma glanca motor čim na njega padne zrno prašine, a netko jedva čeka da se sa motorom izvalja u blatu  :mrgreen:

...isto tako se netko grozi pri samoj pomisli da mu se čekićem popravlja motor  :shock: :mrgreen:

a na kraju: sve je to hrpa željeza  8)
istina  (y) moj zadnji amortizer ima trag od zuba sa rolcangi imam dva ključa i niti jedan nije pasal  :palacdolje:
 
kosta said:
Vot d fak iz sag??

Mjera u milimetrima, inchima i sl. koja pokazuje koliko motor stisne ovjes. Tj. to su dvije mjere. Jedna koja pokazuje koliko sama tezina motora pritisce ovjes, a druga koliko ga pritisce tezina motora + vozac
 
3alfa3 said:
Mjera u milimetrima, inchima i sl. koja pokazuje koliko motor stisne ovjes. Tj. to su dvije mjere. Jedna koja pokazuje koliko sama tezina motora pritisce ovjes, a druga koliko ga pritisce tezina motora + vozac
kaj nejde to u % hoda amortizera
 
jolly the roger said:
kaj nejde to u % hoda amortizera

Ide, al kad znas postotak, onda znas i koliko je to mm pa je jednostavnije
 
Frane said:
Ključ nije potreban. :jesus: :mrgreen:
Ma super, koliko misliš da možeš puta na taj način podešavat amortizer, jel se češljaš za žičanom četkom?? :palacdolje:
Ako već moraš to radit onda uzmi aluminij ili drvo. 8)