RideHard said:Pitanje za poznavaoce ovog modela: koja je razlika u limitiranoj verziji sa 100KS i otvorene sa 132KS?
I jos jedno pitanje posto prvi put vozim Hondu sa CBS-om koji je princip rada ovih kocnica? Dali je normalno da nozna kocnica "propada" kad se koci?
kronik said:odgovor 1: razlika je samo u prigusenoj snazi zbog tada vladajucih zakona u njemackoj. tipa neke blokade koja se navodno lako skida. drugih razlika ne bi smjelo biti.
odgovor 2. malo je normalno. tj. tocno onoliko koliko i zadnja koci ( kod varadera je to ca 20% od kocione sile prednje kocnice )
RideHard said:Pod 1. i ako mi nije potrebno za sad al kako se skida ta blokada i gdje se nalazi?
Pod 2. napisao sam u temi kod pticara (CBR XX) da sam digao motor na stabilne nogare, ubacio u 1. i pritisnuo i prednju i zadnju kocnicu medjutim zadnji tocak se i dalje vrtio. Tako da u sljedecoj sedmici kad stignem odo i ulje promjenit i ozracit kocnice.
Musto Ruda said:I bolje,taj kombinovani sistem kočenja(baš taj na Hondi) se pokazao dobrim samo u teoriji,u praksi baš i ne. :?
RideHard said:jest al bolje i taj CBS nego nemat nikako zadnju kocnicu
RideHard said:Pod 1. i ako mi nije potrebno za sad al kako se skida ta blokada i gdje se nalazi?
Pod 2. napisao sam u temi kod pticara (CBR XX) da sam digao motor na stabilne nogare, ubacio u 1. i pritisnuo i prednju i zadnju kocnicu medjutim zadnji tocak se i dalje vrtio. Tako da u sljedecoj sedmici kad stignem odo i ulje promjenit i ozracit kocnice.
hotazmaj said:Uh kako lijepo ocuvan primjera :slinavac: :slinavac: :slinavac:. Nek je sa srecom jos jednom
kronik said:1. ne znam niti ja ali bih mogao pitati
2. promjena ulja i plocica i ozracivanje nikada nije lose
Cestitke brate dvostruke uz prekrasnog sincica ide i prekrasan motorcic,kad dodes u ZG sa svojom "zatvorenom"mozes probat i tu "otvorenu" pa ce mo uz pivu vidjet koja je razlika.Kocnica nebi smjela propadat bar tako kaze njena kolegica u garazi.RideHard said:E da obavjestim da sam se ponovio. Kupio danas CBR 1000F '96. god. Motor u tip top stanju. Ja sam nadam se 3. sretni vlasnik. Slike mozda vec sutra stavim ako stignem.
Pitanje za poznavaoce ovog modela: koja je razlika u limitiranoj verziji sa 100KS i otvorene sa 132KS?
I jos jedno pitanje posto prvi put vozim Hondu sa CBS-om koji je princip rada ovih kocnica? Dali je normalno da nozna kocnica "propada" kad se koci?
jura-RT said:Cestitke brate dvostruke uz prekrasnog sincica ide i prekrasan motorcic,kad dodes u ZG sa svojom "zatvorenom"mozes probat i tu "otvorenu" pa ce mo uz pivu vidjet koja je razlika.Kocnica nebi smjela propadat bar tako kaze njena kolegica u garazi.
RideHard said:Pod 1. i ako mi nije potrebno za sad al kako se skida ta blokada i gdje se nalazi?
Pod 2. napisao sam u temi kod pticara (CBR XX) da sam digao motor na stabilne nogare, ubacio u 1. i pritisnuo i prednju i zadnju kocnicu medjutim zadnji tocak se i dalje vrtio. Tako da u sljedecoj sedmici kad stignem odo i ulje promjenit i ozracit kocnice.
kronik said:1. sada sam napokon uhvatio prijatelja koji je vozio taj motor godinama i koji je sam servisirao masinu. on mi je rekao da se prigusenje na tom motoru nalazi u gumenim mufama izmedju filtera zraka i fergazera. kada skines te 4 gumene mufe unutra se nalaze aluminijski prsteni koje bi trebalo sa isturpijati tako da se poveca protocnost. ili kupiti 4 nove gumene mufe koje bi kostale ca. 25,-€ komad.
nadam se da sam bio od pomoci.
bob the biker said:ima na honda.de podatci za sve honde kako se prigušuju ...
evo ako je tvoj SC24 onda ti je to to : http://honda.de/fahrerhandbuecher/SC24.PDF
Kvoc said:Pa ovako RIDEHARD 8) Sa modelima sam presao debelo preko 100000 km(imao sam dva)Sadasnji sa CBS-om.Nije normalno da nozna kocnica propada!Netko nije znao odzracit.Prednja kocnica koci uvijek 75% prednjeg i 25% zadnjeg dok noznom kocis 50-50.Nozna kocnica se odzracuje i na prednjem kotacu,na gibljivim kljestima i tko nije strucnjak taj to nezna i kocnica propada.Ako sakupis nekakvih iskustava ja sam u kolovozu u Zupanji na susretu pa ti mogu dati nekih savjeta.Naravno dolazim sa CBR 1000 F Dual