CBR 1000F 1991 manual

ti polako skupljas pravu ergelu u garazi!! puno srertnih km!!!
vrijeme je da se i vidimo!!
 
Hvala, ma od svih virusa Hondititis je najzdraviji i najpozeljniji virus :D

ma ergela se skuplja al su konji za odrzavanje skupi pa cu morat jedog zeljeznog konja da se rijesim, a po svoj prilici ovaj novi ostaje do daljnjeg u garazi.

Bujrum
Navratite pa cemo da zalijemo novog konja
 
RideHard said:
Pitanje za poznavaoce ovog modela: koja je razlika u limitiranoj verziji sa 100KS i otvorene sa 132KS?

I jos jedno pitanje posto prvi put vozim Hondu sa CBS-om koji je princip rada ovih kocnica? Dali je normalno da nozna kocnica "propada" kad se koci?

odgovor 1: razlika je samo u prigusenoj snazi zbog tada vladajucih zakona u njemackoj. tipa neke blokade koja se navodno lako skida. drugih razlika ne bi smjelo biti.

odgovor 2. malo je normalno. tj. tocno onoliko koliko i zadnja koci ( kod varadera je to ca 20% od kocione sile prednje kocnice )
 
kronik said:
odgovor 1: razlika je samo u prigusenoj snazi zbog tada vladajucih zakona u njemackoj. tipa neke blokade koja se navodno lako skida. drugih razlika ne bi smjelo biti.

odgovor 2. malo je normalno. tj. tocno onoliko koliko i zadnja koci ( kod varadera je to ca 20% od kocione sile prednje kocnice )

Pod 1. i ako mi nije potrebno za sad al kako se skida ta blokada i gdje se nalazi?

Pod 2. napisao sam u temi kod pticara (CBR XX) da sam digao motor na stabilne nogare, ubacio u 1. i pritisnuo i prednju i zadnju kocnicu medjutim zadnji tocak se i dalje vrtio. Tako da u sljedecoj sedmici kad stignem odo i ulje promjenit i ozracit kocnice.
 
RideHard said:
Pod 1. i ako mi nije potrebno za sad al kako se skida ta blokada i gdje se nalazi?

Pod 2. napisao sam u temi kod pticara (CBR XX) da sam digao motor na stabilne nogare, ubacio u 1. i pritisnuo i prednju i zadnju kocnicu medjutim zadnji tocak se i dalje vrtio. Tako da u sljedecoj sedmici kad stignem odo i ulje promjenit i ozracit kocnice.


I bolje,taj kombinovani sistem kočenja(baš taj na Hondi) se pokazao dobrim samo u teoriji,u praksi baš i ne. :?
 
Musto Ruda said:
I bolje,taj kombinovani sistem kočenja(baš taj na Hondi) se pokazao dobrim samo u teoriji,u praksi baš i ne. :?

jest al bolje i taj CBS nego nemat nikako zadnju kocnicu
 
RideHard said:
jest al bolje i taj CBS nego nemat nikako zadnju kocnicu

Vjeruj da ja zadnju nisam stisnuo na zadnja 3 motocikla 15 puta,kada bi mi se desila situacija da mi stvarno treba zaboravio bi garant. :mrgreen:
 
Uh kako lijepo ocuvan primjera :slinavac: :slinavac: :slinavac:. Nek je sa srecom jos jednom
 
RideHard said:
Pod 1. i ako mi nije potrebno za sad al kako se skida ta blokada i gdje se nalazi?

Pod 2. napisao sam u temi kod pticara (CBR XX) da sam digao motor na stabilne nogare, ubacio u 1. i pritisnuo i prednju i zadnju kocnicu medjutim zadnji tocak se i dalje vrtio. Tako da u sljedecoj sedmici kad stignem odo i ulje promjenit i ozracit kocnice.

1. ne znam niti ja ali bih mogao pitati
2. promjena ulja i plocica i ozracivanje nikada nije lose :)
 
hotazmaj said:
Uh kako lijepo ocuvan primjera :slinavac: :slinavac: :slinavac:. Nek je sa srecom jos jednom

Hvala

kronik said:
1. ne znam niti ja ali bih mogao pitati
2. promjena ulja i plocica i ozracivanje nikada nije lose :)

Ako mozes pitaj pa javi, a mislim da bi se mozda moglo nac da neko zna na http://www.cbr-1000.de/cms/ al mi njemacki skroz slab.
Iskustva sa Ferodo sint i TRW Lucas sint plocice?
 
RideHard said:
E da obavjestim da sam se ponovio. Kupio danas CBR 1000F '96. god. Motor u tip top stanju. Ja sam nadam se 3. sretni vlasnik. Slike mozda vec sutra stavim ako stignem.
Pitanje za poznavaoce ovog modela: koja je razlika u limitiranoj verziji sa 100KS i otvorene sa 132KS?

I jos jedno pitanje posto prvi put vozim Hondu sa CBS-om koji je princip rada ovih kocnica? Dali je normalno da nozna kocnica "propada" kad se koci?
Cestitke brate dvostruke uz prekrasnog sincica ide i prekrasan motorcic,kad dodes u ZG  sa svojom "zatvorenom"mozes probat i tu "otvorenu" pa ce mo uz pivu vidjet koja je razlika.Kocnica nebi smjela propadat bar tako kaze njena kolegica u garazi.
 
jura-RT said:
Cestitke brate dvostruke uz prekrasnog sincica ide i prekrasan motorcic,kad dodes u ZG  sa svojom "zatvorenom"mozes probat i tu "otvorenu" pa ce mo uz pivu vidjet koja je razlika.Kocnica nebi smjela propadat bar tako kaze njena kolegica u garazi.

e hvala puno, a vidimo se u 8. mjesecu kod Holistera. Ma i ova limitirana ide ko blesava, mogu mislit kako ide otvorena. Pozdrav vama i vasem podmaldku nek nas ima ko nasljedit da se druze i voze.
i danas smo provjeravali kociono ulje i definitivno je lose. Tako da sljedece sedmice idem promjenit ulje pa javim jel se sta promjenilo.
 
čestitke na motoru,i neka ti je sritno.
 
RideHard said:
Pod 1. i ako mi nije potrebno za sad al kako se skida ta blokada i gdje se nalazi?

Pod 2. napisao sam u temi kod pticara (CBR XX) da sam digao motor na stabilne nogare, ubacio u 1. i pritisnuo i prednju i zadnju kocnicu medjutim zadnji tocak se i dalje vrtio. Tako da u sljedecoj sedmici kad stignem odo i ulje promjenit i ozracit kocnice.

1. sada sam napokon uhvatio prijatelja koji je vozio taj motor godinama i koji je sam servisirao masinu. on mi je rekao da se prigusenje na tom motoru nalazi u gumenim mufama izmedju filtera zraka i fergazera. kada skines te 4 gumene mufe unutra se nalaze aluminijski prsteni koje bi trebalo sa isturpijati tako da se poveca protocnost. ili kupiti 4 nove gumene mufe koje bi kostale ca. 25,-€ komad.

nadam se da sam bio od pomoci. 
 
ima na honda.de podatci za sve honde kako se prigušuju ...

evo ako je tvoj SC24 onda ti je to to : http://honda.de/fahrerhandbuecher/SC24.PDF
 
kronik said:
1. sada sam napokon uhvatio prijatelja koji je vozio taj motor godinama i koji je sam servisirao masinu. on mi je rekao da se prigusenje na tom motoru nalazi u gumenim mufama izmedju filtera zraka i fergazera. kada skines te 4 gumene mufe unutra se nalaze aluminijski prsteni koje bi trebalo sa isturpijati tako da se poveca protocnost. ili kupiti 4 nove gumene mufe koje bi kostale ca. 25,-€ komad.

nadam se da sam bio od pomoci. 

bob the biker said:
ima na honda.de podatci za sve honde kako se prigušuju ...

evo ako je tvoj SC24 onda ti je to to : http://honda.de/fahrerhandbuecher/SC24.PDF

hvala vam oboici, ovo sa njemackog cu vec nekog nac da prevede. Pa kad dodje zima mozda se i posvetim odblokiranju ostatka divljih konja.
Kocnice danas sredjene ostaju jos gume nove da se nabace.
 
Pa ovako RIDEHARD  8)  Sa modelima sam presao debelo preko 100000 km(imao sam dva)Sadasnji sa CBS-om.Nije normalno da nozna kocnica propada!Netko nije znao odzracit.Prednja kocnica koci uvijek 75% prednjeg i 25% zadnjeg dok noznom kocis 50-50.Nozna kocnica se odzracuje i na prednjem kotacu,na gibljivim kljestima i tko nije strucnjak taj to nezna i kocnica propada.Ako sakupis nekakvih iskustava ja sam u kolovozu u Zupanji na susretu pa ti mogu dati nekih savjeta.Naravno dolazim sa CBR 1000 F Dual  (y)
 
:misli: skoro zaboravio za taj usrani zakon kod njemaca.To vrijedilo samo kod njih.Rezali su sve motore na 98 ks.Ako kod svoje odvrnes gas i popnes ga preko 10000 budi siguran da ti motor nije ustrojen  :D
 
Kvoc said:
Pa ovako RIDEHARD  8)  Sa modelima sam presao debelo preko 100000 km(imao sam dva)Sadasnji sa CBS-om.Nije normalno da nozna kocnica propada!Netko nije znao odzracit.Prednja kocnica koci uvijek 75% prednjeg i 25% zadnjeg dok noznom kocis 50-50.Nozna kocnica se odzracuje i na prednjem kotacu,na gibljivim kljestima i tko nije strucnjak taj to nezna i kocnica propada.Ako sakupis nekakvih iskustava ja sam u kolovozu u Zupanji na susretu pa ti mogu dati nekih savjeta.Naravno dolazim sa CBR 1000 F Dual  (y)

E pozdrav, rjesili smo taj problem. Bilo je staro ulje u kocnicama i na onoj klackalici ventila na prednjem amortizeru je falio jedan saraf koji je bio osovina tog ventila kad viljuska propada.
I moram rec da je DUAL CBS se pokazao kad je trebalo sa 160 usporit na 50 km/h, a na motoru katastrofalne gume. Em je uspio tesku mrcinu usporit dovoljno brzo em nije bilo blokiranja tocka.