cbr 600f

barba said:
Skramar                   
Prvi motor ,jedan lanac,u garanciji , u jednom komadu,oču reć ,kompletan krug i potrebno je skidati radilicu da bi se zamjenio.Zato što je lanac u sredini motora,između 2. i 3. cilindra.To ti je po manualu od Honde za taj model.               
Na drugom motoru sam mijenjao kroz poklopac ventila,znači bez rastavljanja bloka,i  bio sa spojnicama. Vodilice nikad a natezač sam modificirao po mom tako da sam ponekad natezao lanac,po potrebi.Sad ču ga opet mijenjati jer nema smisla pretjerivati.Zbog lošeg lanca oštete se i zupčanici na bregastoj.Ovaj zadnji lanac če imat odprilike 80 000 km ,koju manje ili više.                   
Na ovoj novijoj model 94 skoro 100 000 nikad mijenjan.Čuje se tek malo,koju sekundu kad je upalim prvi put ,posli više ne .Inače radi jako tiho,na minimumu nema nikakvih zvukova mehanike.Za sada najbolja mašina koju je Honda do sad proizvela za svakodnevnu upotrebu.
(y)

Znaci da i sa ovim sa spojnicom nema nikakvih problema. Ja sam mislio da su lanci koji se kasnije spoje nesto manje dugotrajni  :misli:
 
imaš neki dio ispod rez,naprijed kod glave rama to odkopčaj i vozi.ima neke veze sa zrakom i meni su to iskopčali i sve ok.izgleda kao valjak obučen u gumu. (y)
 
ronny                   
To bi triba bit senzor položaja bregaste a spojen je na centralu.Djeluje na ubrizgavanje.                     
Paljenje lampice označava da jedan od komponenata ,paljenja ili ubrizgavanja ,nije više ispravan.Pali se i kad motor iz bilo kojeg razloga prekida.
 
ako nekome ne valja taj senzor imam ga ja. Jedino uvjet da mi pošalje stari senzor da mogu začepit rupu u glavi.
 
aurellie said:
ako nekome ne valja taj senzor imam ga ja. Jedino uvjet da mi pošalje stari senzor da mogu začepit rupu u glavi.


Nabi komad jelovine da zacepis rupu  :jesus:
 
vicko, šašavac jedan, znaš da ja u svoj motor ugrađujem samo plemenito drvo
 
aurellie said:
vicko, šašavac jedan, znaš da ja u svoj motor ugrađujem samo plemenito drvo


Ups oprposti zaboravio sam  :oops: Nabi komad tikovine  8)
 
tako sam i mislio, kad su mi već na oklopima i rezervaru detalji od tikovine, pa da ostane tako  :D
 
hondaŠI said:
pitanje,honda cbr 600 f iz 2002,lampica f1 sta znaci kad svitli-pali se gasi


ko kod mene, samo kaj nije f1, nego FI (fuel injection). mora se paliti i gasit.  :)
 
bok ekipa zanima me ima li netko cbr 600 f iz 97? god i jeli netko imao neke probleme i jeli ima nešto važno na šta se mora paziti na njoj (osim servisa i guma  :wink:)
 
dadocbrri said:
bok ekipa zanima me ima li netko cbr 600 f iz 97? god i jeli netko imao neke probleme i jeli ima nešto važno na šta se mora paziti na njoj (osim servisa i guma  :wink:)
ako su servisi redovni i ako ga ne ubijes u mejstu ( blokada i pucanje ) vjerujem da neces docekat da stane jedini moguci kvar na tim modelima je regler i nista vise 100% najizdrzljivi motor u toj klasi (y)
 
puno ti hvala  (y) inače godinama vozim motore tj. samo honde imao sam cx 500 82., pa vfr 750 86., niti na jednoj pa ni ovoj sad nisam imao ni milimetar kvara i problema, nadam se da če to tako i ostati. Živjele Honde!!!  :LOL: (y)
 
jel zna itko ista o ovoj hondi...cini mi se zanimljiva a vec je dugo po oglasniku... ???

lipo mi izgleda samo da ima 42 t km neznan bas za tako stari motor...  :misli:

http://www.auti.hr/motocikli/motocikli/oglas-580329/
 
ja bi bježao od obrada i prerada, pogotovo od tak ružnih :mrgreen:
 
OLA!
Da ne otvaram novi topic. Kupio bih CBR 600f (moj prvi motor) ali 2001. (bit ce da je to redizajn sa duplim farovima) i koliko znam to je dirketno ubrizgavanje (ne znam do koje godine se radila na frge (1999 (?!))..nisam nasao podatak)
However, kao prvo TAJ motor kupujem i odluka je cvrsta. Zanima me kao prvo iskustva s tim motorom od ljudi koji su ga vozili. Vrline, mane, boljke, cijene održavanja, habanje potrošnih materijala i slično. Te, naravno .. ima li koja CBRka na forumu koju bi mi mogli preporučiti da ju pogledam i eventualno kupim. Naglašavam, to mi je prvi motor. Hvala unaprijed.

Poz...
 
malo potraži po forumu, o tim cbr-kama su napisani epovi
mašina nema mana
2001. je prvi model s ubrizgavanjem i boljim ovjesom
nećeš fulati s tim motorom, osim ako nije bio slomljen i ako mu nisu pravilno razradili mašinu na motorijadama :mrgreen:
 
Nisam jedan od onih koji su lijeni.  :wink: Prolistao sam forum, našao neke stvari..no, ipak.
Razumijet češ moju znatiželju kod kupnje prvog motora ....
 
nemaš tu kaj fulati, to su jedne od najkvalitetnijih mašina ikada kaj su se ugrađivale na motore
jedine "mane" su im regleri
osobno bi rađe uzeo ovaj do 2000. baš zbog fergazera i navodno nešto manje troše
a ako već uzimaš noviji, onda naravno f-s jer je malo ljepši :)
inače sam mislio uzeti već u nekoliko navrata taj motor, ali nisam mogao naći uščuvani pa sam odustao, a i srce vuče na v2 :mrgreen: