skramar
Member
barba said:Skramar
Prvi motor ,jedan lanac,u garanciji , u jednom komadu,oču reć ,kompletan krug i potrebno je skidati radilicu da bi se zamjenio.Zato što je lanac u sredini motora,između 2. i 3. cilindra.To ti je po manualu od Honde za taj model.
Na drugom motoru sam mijenjao kroz poklopac ventila,znači bez rastavljanja bloka,i bio sa spojnicama. Vodilice nikad a natezač sam modificirao po mom tako da sam ponekad natezao lanac,po potrebi.Sad ču ga opet mijenjati jer nema smisla pretjerivati.Zbog lošeg lanca oštete se i zupčanici na bregastoj.Ovaj zadnji lanac če imat odprilike 80 000 km ,koju manje ili više.
Na ovoj novijoj model 94 skoro 100 000 nikad mijenjan.Čuje se tek malo,koju sekundu kad je upalim prvi put ,posli više ne .Inače radi jako tiho,na minimumu nema nikakvih zvukova mehanike.Za sada najbolja mašina koju je Honda do sad proizvela za svakodnevnu upotrebu.
Znaci da i sa ovim sa spojnicom nema nikakvih problema. Ja sam mislio da su lanci koji se kasnije spoje nesto manje dugotrajni :misli: