cbr 600f

Zoc said:
OLA!
Da ne otvaram novi topic. Kupio bih CBR 600f (moj prvi motor) ali 2001. (bit ce da je to redizajn sa duplim farovima) i koliko znam to je dirketno ubrizgavanje (ne znam do koje godine se radila na frge (1999 (?!))..nisam nasao podatak)
However, kao prvo TAJ motor kupujem i odluka je cvrsta. Zanima me kao prvo iskustva s tim motorom od ljudi koji su ga vozili. Vrline, mane, boljke, cijene održavanja, habanje potrošnih materijala i slično. Te, naravno .. ima li koja CBRka na forumu koju bi mi mogli preporučiti da ju pogledam i eventualno kupim. Naglašavam, to mi je prvi motor. Hvala unaprijed.

Poz...

ja ga imam i vise sam nego zadovoljan, odličan motor  (y)
 
Jel neko zna gdje nabaviti ručni natezač za fazni lanac za cbr 600 fs.
Stavio novi automatski pa šljakao kojih slabih 1000 km.
 
rlisjak9 said:
Jel neko zna gdje nabaviti ručni natezač za fazni lanac za cbr 600 fs.
Stavio novi automatski pa šljakao kojih slabih 1000 km.
pa kakav je to natezač koji šljaka 1000 km?? originalni ili neki kineski zamjenski...to bi u pravilu trebalo bez problema odraditi minimum 30-40 tkm
zamjenski na ebayu, mislim da je nekih 30-40 eura, i ja ću ih kupiti dok mi se ovi sjebu :) samo napiši na ebayu manual cam chain tensioner.. (y)

seki_ai said:
ja ga imam i vise sam nego zadovoljan, odličan motor  (y)
u, mnogo lepi primjerak, htio sam kupiti točno takav, ali vlasnici su ih u to vrijeme cijenili više nego danas cbr600rr, koji mi je puno ružniji od f-s-a
 
1999.g. u Motorradovom TEST katalogu, jedini motor koji je dobio ocijenu TOP bila je CBR-ka 600. Testirano je oko stotinjak motora svih kategorija. Davali su bodove posebno za mašinu, getribu, perfomanse, izradu, odnos uloženo/dobiveni...
Sjećam se da je po perfomansama bila uz rame CBR900RR-a, osim međuubrzanjima.
Svaka čast...
 
Kao što već gore napisaše, da ne otvaram novu temu...

Imam CBR-ku 600 1995, model PC31. Kupio je početkom godine sa 19.000 km na satu (u čiju tačnost sve više sumnjam).

Prije mjesec dana mi crkao regler i spalio akumulator. Davao mi je znake neispravnosti (svjetlo mi je znalo promijeniti intezitet bez obzira na obrtaje, posle se ispostavilo da je prepunjavao akumulator), ali eto ja vozio, i na kraju moradoh kupiti i akumulator. Ovo pišem čisto da vas upozorim šta se može dogodit, a nalazio sam po forumima da regler napravi i veću štetu (sijalice, namotaji, elektronika).

Ovo me zanima: čuje mi se fazni (razvodni) lanac. Detaljnije: kad je upalim hladnu sa čokom ne čuje se lanac (tada radi na nekih 2000 obrtaja), kad joj vratim čok (a još je uvijek ne zagrijana ler padne na nekih 1000+ obrtaja) lanac se dobro čuje. Kad je ugrijem nakon 10-ak minuta vožnje lanac se nečuje (ili sasvim slabo i rijetko). Da li je to alarmantno? Planirao sam krajem mjeseca dužu turu pa me nešto kopka... Čitao sam po forumima da to nije ništa strašno, šta vi mislite? Može li se dogoditi da prezubi? Napominjem, čuje se dok je hladna na malim obrtajima, kad joj dam gas ništa se ne čuje, kad pustim gas takođe ništa. Ljudi ubacuju manualne španere, jednostavni su za napravit, šta mislite?

Hvala na odgovorima i pozdrav!
 
ono kaj ti ja mogu reći je da je praktički nemoguće da se na toj mašini već sa 19 tkm čuje lanac (španer), iz ćega proizlazi da je moguće dosta kilometara skinuti
neznam kak je s cbr-kom stanje, ali ja sam se sa vtr-om vozio jako dugo prije nego sam ga prodao, i čuo se španer (onaj stražnji), nešto smo probali iskemijati i tak sam ga prodao, ali napravio sam cca 5000 km u takvom stanju, a čuo se malo slabije dok je bio hladan, a malo jače dok se zgrijao, a opeth znam i ljude kojima je preskočio lanac, mislim da ti se ne isplati s takvim motorom ići na duža putovanja
regler je uvijek bio problem na tim cbr-kama, neznam iz kojeg razloga :misli:
 
Čudno razmišljanje vlasnika motora.Varirao je intenzitet svijetla a on je vozio i dalje umjesto da odmah promjeni regler.Tako je otišao akumulator.Sad  ( i prije ) čuje lanac i pita šta da radi a zna da ni to nije u redu.Nadam se da neće čekati da preskoći.                     
Mijenjanje lanca pod hitno i ne samo njega nego i natezaća.Samo tako će bit posao dobro obavljen.           
Što se tiće kilometara ,to što imaš na km-satu  vjerovatno nije toćno jer ,kako je prije gore napisano (Moonshield ),nikad se nije desilo da lanac "prošuška" na toliko km.               
Taj posao obaviti kako kaže struka i ima motor za par godina.
 
to je mana na toj hondi, promjeni španer (natezač) i bit ces miran, nije do lanca nego spanera
 
ma ja čak nebi rekao da je mana...po tome onda pola motora ima istu manu (nebitno jel honda ili neki drugi proizvođač)
svi koji kupe te motore znaju što ih čeka sa cca 40-50 tkm, isti slučaj i s mojim vtr-om, ja znam što me čeka za 10ak tisuća km..
prava mana je regler, jer on odlazi pretežito samo na hondama
 
MOONSHIELD said:
ma ja čak nebi rekao da je mana...po tome onda pola motora ima istu manu (nebitno jel honda ili neki drugi proizvođač)
svi koji kupe te motore znaju što ih čeka sa cca 40-50 tkm, isti slučaj i s mojim vtr-om, ja znam što me čeka za 10ak tisuća km..
prava mana je regler, jer on odlazi pretežito samo na hondama

na ovom modelu se počne rano cuti, kod mene je spaner počeo gubit pritisak na 22000 km, sto je relativno mala kilometraza, sreca pa je orginalni spaner imao neki vijak da ga mozes manuelno dotezat
 
Razmisljam izmedu Honde cbr 1100xx i cbr 600f
Znam da su razliciti ali su mi ta dva modela najdrazi pa bi volio cuti savjete
pozdrav
All
 
nadam se da si svjestan razlika u godišnjem porezu i osiguranju
ja bi uzeo 600 upravo zato jer su premale razlike, a previše para je u pitanju
xx meni osobno ružan, a razliku u mašini ćeš osjetiti samo na većim brzinama i krajnjoj brzini koja je realnih 40ak km/h veća kod xx-a, ako ti je to bitno onda uzmi xx-a
 
Pa i ja tako mislim i vjerujem da je 600 bolji za grad gdje provedem 80% voznje.
Kakva je pouzdanost
E da nisam nikada sjedio na cbr 600f pa neznam dali sam prevelik za njega
Imam 120 kg i 190 sam visok
Dali moze netko sjest iza sobzirom na moje gabarite
Kupio bi model iz 2000 godine koji ima nekih 20.000 km
Sta trebam paziti kod pregleda motora
 
Meni se javljaju od 3000 do 4000 okretaja vibracije po cijelome motoru, pa ako neko zna kaj bi to bilo neg mi veli..
 
Ja mislim da si malo prevelik za taj motor i da bi ti muka bilo ga vozit s obzirom na visinu od 190 cm. Ali svejedno probaj sjest na njega pa češ vidjet. Inače ja imam model cbr 600  iz 2002 i zadovoljan sam sa svime osim tog španera šta sam zamjenio. Inače moj sad ima 50 000 km i nije bilo nekih drugih grešaka. Ali to je motor gdje moraš uvjek šaltat brzine kod malo ozbiljnije vožnje, a mislim do kod xx ima puno više okretnog momenta pa ga lakše vozit kod pretjecanja otvorenom cestom.
 
rlisjak9 said:
Ja mislim da si malo prevelik za taj motor i da bi ti muka bilo ga vozit s obzirom na visinu od 190 cm. Ali svejedno probaj sjest na njega pa češ vidjet. Inače ja imam model cbr 600  iz 2002 i zadovoljan sam sa svime osim tog španera šta sam zamjenio. Inače moj sad ima 50 000 km i nije bilo nekih drugih grešaka. Ali to je motor gdje moraš uvjek šaltat brzine kod malo ozbiljnije vožnje, a mislim do kod xx ima puno više okretnog momenta pa ga lakše vozit kod pretjecanja otvorenom cestom.


Potpisujem....

Moja je 2006-a, i isto mi se čuje taj španer. Što se ostalog tiče, sa svime sam zadovoljan, dovoljno snage i lagan za vožnju. Jedino, ne bih preporučio za "80% gradsku upotrebu",
ipak je to motor koji voli da ga se potjera, gradska vožnja ga guši, ali to je slučaj i s drugim motorima tog tipa.
 
BigAllZG said:
Razmisljam izmedu Honde cbr 1100xx i cbr 600f
Znam da su razliciti ali su mi ta dva modela najdrazi pa bi volio cuti savjete
pozdrav
All
Cini mi se da ti nece odgovarati ni jedan ni drugi.Sto ne razmislis o CBR 900 rr ?