CBR 900/1000 RR - generalni topic

Pih!

Vidim da se povijest neuspješno falsificira. Zar u ovdje prepričanoj "povijesti" ovog drla ne postoji jedan omanji vlasnik u periodu od 30. travnja 2010. do 15. ožujka 2013.? Jedini (vjerovali ili ne) koji je nije skršia do neprepoznatljivosti! :LOL:
A? Pih!
Distibijadevedesprve? :mrgreen:
 

Attachments

  • PB130373.JPG
    PB130373.JPG
    876 KB · Views: 177
Nadopuna:
Od 16. ožujka 2010. do 19. ožujka 2013. godine, taj neimenovani altruist, filantrop, mecena, hobit, hrvat, katolik, proeuropejac na predmetnoj je napravio ciglih 47495 kilometara. Znači 47,495% od ukupno ovdi prikazanih. Relativna većina. :jesus:
Po godinama, ako se već triskamo:
2010. - 16742km
2011. - 14741km
2012. - 14611km
2013. -  1401km

:paper:

Nakon toga prodana je jednog prohladnog kasnozimskog dana u Zadru, u mučnom cjenjkanju na terasi caffe bara Kampanel, jednom odebljem jelenu za 38610 kuna, ako se ne varam. Sa svim dodacima...  :LOL: :mrgreen:

Hvala na pažnji!

Uprava
 
Hrvoje said:
Nadopuna:
Od 16. ožujka 2010. do 19. ožujka 2013. godine, taj neimenovani altruist, filantrop, mecena, hobit, hrvat, katolik, proeuropejac na predmetnoj je napravio ciglih 47495 kilometara. Znači 47,495% od ukupno ovdi prikazanih. Relativna većina. :jesus:
Po godinama, ako se već triskamo:
2010. - 16742km
2011. - 14741km
2012. - 14611km
2013. -  1401km

:paper:

Nakon toga prodana je jednog prohladnog kasnozimskog dana u Zadru, u mučnom cjenjkanju na terasi caffe bara Kampanel, jednom odebljem jelenu za 38610 kuna, ako se ne varam. Sa svim dodacima...  :LOL: :mrgreen:

Hvala na pažnji!

Uprava

Koji rišpektovac  :LOL: :LOL: :LOL: Pričajmo malo o meeeni

Nakon što si je totalitzirao na Vratniku, nisi vrijedan spomena.

I da, fali ti akrap grana, Brembo RCS pumpa i Zero Gravity vizir.
 
:konjic:
Vratnik se ne broji... :LOL:
:jesus: :brush:
 
Treba cijenit takve prijašnje vlasnike. Skoro 50 iljada km a nije gas bio preko pola.
To se sad tek razradilo kako kako treba , tek je ulje počela cicat kako treba ..

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

 
ja tek sada skuzio da je potrosio 140l ulja,jbt,sta to cudo pije 1.5l ulja na 1000km. :misli:

ili vlasnik redovno mijenja ulje i odrzava motor. :D
 
Ivanos46 said:
ja tek sada skuzio da je potrosio 140l ulja,jbt,sta to cudo pije 1.5l ulja na 1000km. :misli:

ili vlasnik redovno mijenja ulje i odrzava motor. :D

16 izmjena ulja u 100 000 Km, 64 litre.


Ostalo u eksploataciji, oko 7dcl troši na 1000.
 
Nero said:
Ostalo u eksploataciji, oko 7dcl troši na 1000.
Od 0.7 do 1.1l. Kod onih kod kojih je najviše na kvarat gasa. :mrgreen:
 
Vidim ovdje se pišu poprilične neistine i laži, ljudi se olajavaju gore nego u kampanji za pantovčak... no istina je samo jedna jedina nemože biti drugačija, a ona je točno kako slijedi...

Prije svega treba krenuti od početka a taj je da je taj motor doživio tu kilometražu i u tako je dobrom stanju jer NIKAD nisu vožene trke niti je s njim osvojeno prvenstvo Hrvatske 2009, a kamoli da je bio u Migo Moto Racing Team-u



Nikad nije vožen na Panoniji



Nikad na prednjem



Zatim slijedi doba mraka :?



Nakon čega stiže spasenje u bijelom Caddyu!



Treba napomenuti da je motor sudjelovao u više medijskih atrakcija, jedna od njih je svakako bila Grande Jelen Tema na ovom uvaženom i nadasve cijenjenom foRRumu!



Volio bih istaknuti i da motor nikad nije vožen ili karamboliran na Pagu!



Te svakako da kao posljedica toga nisu kupovani drugi OEM honda made in Nippon oklopi!



Bez obzira na sve uvijek je vožena u full nagibu - Grobnik naravno nikad vidjela nije!



Tajna dugoviječnosti mašine je i u tome što je uvijek točeno samo 300V ulje!



Vatra nikad auspuh liznula nije a kamoli da su se užarile grane!



Nikad nije bio u Vinkovcima na mapiranju!



Kamoli da bi izbacila 180ks na kotaču... to mogu samo Klapasakiji jer svi znamo da su to muški motori i prave zvijeri iz Akašija, a honde igračke za pičkice!



Nikad vožena u lošem društvu!



Nikad na prikolici (nekima je i to bitno prilikom kupovine)!



Uvijek vožena samo u idealnim uvijetima.



Nikad na Marofu!



Nikad u minskom polju!



Nikad na pisti!



Nikad silaženo s asfalta!



Nikad pala s nogare, nikad ni  jedna crtica, nikad na podu!



Nikad na ben huru jer je u šikani pukla i pustila najbolja prednja guma (Mecler)!



Nikad, ali baš nikad ikad paljene gume (to rade samo debili i divljaci)!



Nikad vožena po zadnjem (to također rade divljaci i motoristi koji ne vole svoj motor i ne žele mu dug vijek)!



Uvijek vožena isključivo po cestovnom ograničenju!



I za sam kraj... nikad prodana u Split!



To bi vam dragi moji bajkeri bila tajna uspijeha i dugovječnosti!

Ako ćete je se pridržavati i Vaš će vas motor dugo i veselo služiti! Naravno htio bi napomenuti i da ovlašteni servis nikad nije vidjela, a kamoli original potrošni materijal koji je skup, a svi znamo da ne vrijedi te novce!

Bajkerski pozdrav!

 
Nisam zna da se ono zove Ben Hur [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

 
Doba jelena pa doba mraka i nakon toga opet doba jelena... :LOL:
Ima da dobije status prvoborke i braniteljice... :lolcry:
 
Hrvoje said:
Doba jelena pa doba mraka i nakon toga opet doba jelena... :LOL:
Ima da dobije status prvoborke i braniteljice... :lolcry:

Dobila je novo ime. Ivana Orleanska (sto tisuca kilometara vs stogodisnji rat  :LOL: :LOL: :LOL: ).

RRevolucija Špičastog RRepa

Kad bi mogla pričat priče :)
 
Tajna 180 ks je u ovom znojniku na posudi 

 

Attachments

  • 028-uvijek-po-ograni-enju.jpg
    028-uvijek-po-ograni-enju.jpg
    64.1 KB · Views: 130
karadolo46 said:
Tajna 180 ks je u ovom znojniku na posudi
:eek:hne:
Vrhunac seljačije.  :mrgreen:
Samo još GRTALICA fali u kadru... :LOL:
 
Rišpekt! Nema joj smrti osim ako je ne bacite s vrha nebodera, a i to je izgleda upitno.

:mrgreen:
 
Evo je i na Pagu. Zdrava i u komadu. A ne ka kod nekih... :eek:hne:
:konjic:
 

Attachments

  • IMG_4592.JPG
    IMG_4592.JPG
    456 KB · Views: 194
  • DSC_0040.jpg
    DSC_0040.jpg
    839 KB · Views: 171
Hrvoje said:
Vrhunac seljačije.  :mrgreen:

vRRhunac seljačije ti je ta ZD 001 RR tablica... jedina veća debilana bi bila neka slova tipa ZD ROBLJEN

makar to i nebi bilo tolka seljačija jer bi odlično opisalo sudbinu svih tvojih motora

jedina koju od bivših nisi totalno zd robio je ova Nerotova