CBR 900/1000 RR - generalni topic

Jbt ovi u hondi su dizajnere otpustili tamo negdje 2003-04, otada samo mjenjaju boje i malo veca svjetla simo ili tamo.

Å to je zapravo dobar recept za dizajn. Puno bolje nego eksperimentiranje ostalih japanaca.
 
Ja sam vizualno uvijek za klasiku.
Klasičan naked, klasičan sportski motor.
Bez ludih oblika i kuteva tipa kawasaki.
Ne mislim da svaka nova linija motora mora izgledat drastično drugačije od prethodne, osobito ukoliko je dizajn pogođen od prve. Mala CBRka mi je uvijek skladno izgledala, velika isto.
Tu i tamo koji moderniji detalj, i to je za mene top motor vizualno.
 
Dobro kawasaki s nekim pogodi s nekim promasi, ali se bar trude.

Ovi iz honde se ni ne trude vise. Samo zaodovolji Euro5 i rokni nove naljepnice i teraj dalje.

Od 2003-e ovi sa 600RRom su otisli u bananu, ta 03-06 je najbolje izgledala, pa onda ona 07+ pa onda ovaj zadnji. Minimalne promjene al u rikverc
 
  • Like
Reactions: Dene and MOONSHIELD
Pa dobro ej... ova nova cbr rrrrr šŸ¤£ je meni trenutno najljepÅ”i rr motor.
Sc59 mi je bila totalno naopako, al onda tokom godina mi je postala skladna i joŔ dan danas mi je ljepa i moderna (u svoje vrijeme je bila premoderna i čudna za večinu korisnika).
Sc 57 mi je bila odvratna i joŔ danas mi je, a najviŔe je tome pridonio onaj jrbeni auspuh koji viri iz Ŕupka.
Aaa..954?? Ljepotica svih ljepotica...krasna joÅ” dan danas..
E jebiga sad se ja kawasaki lower raspričal o hondamašŸ¤£
 
nova cbr iljada mi je ruzna u kojoj god boji bila.


sto se tice 600rr za usporedbu izasla je cijena kawasakija ZX6R 2024 i iznosi 14.234 eura,ako 600rr bude u ponudi cijena bi joj vrlo lako mogla biti oko 17 000 eura,to je samo moja pretpostavka,buduci da je 2017-te kostala skoro pa 14 000 eura pa se ravnam prema tome,a mozda sam malo i pretpostavio. :mrgreen:
 
kao sto je receno na 8 sati suzuke honda je samo izlozila "novu" cbr600rr ali za sada bez sluzbenih detalja o snazi,prodaji itd.

moto portali su se raspisali o tome pa tako tvrde da ima oko 120 konja,kviksifter,power modove,veci katalizator,itd itd da ne nabrajam dalje pise vam u liknovima dole ili mozete naci po netu,i pored svega tvrde da zadovoljava japanske euro norme koje su zapravo vrlo slicne euro 5 i time pretpostavljaju da se cbr-ka vraca u europu.
za tocne detalje cemo morati pricekati sluzbeno iz honde,da li ce kawasaki ostati sam u segmentu R 600ccm u eu ali i sire pitanje je,sumljam,ali to cemo valjda saznati uskoro.





 

Attachments

  • h9.jpeg
    h9.jpeg
    220.2 KB · Views: 0
  • h4.jpg
    h4.jpg
    93.8 KB · Views: 0
  • h5.jpg
    h5.jpg
    101.3 KB · Views: 0
  • h3.jpg
    h3.jpg
    328.8 KB · Views: 0
  • h2.jpg
    h2.jpg
    120.3 KB · Views: 0
  • h1.jpg
    h1.jpg
    79.8 KB · Views: 0
Iskreno, ne znam Ŕto bi viŔe tu mogli ponuditi.
Snaga? TeŔko
Težina? Lagana ko perce
Ciklistika? Nitko se nikad nije žalio da se stara loŔe vozi.
Trajnost? Promjene 10-15 vlasnika, i svaki put na njuŔkalu s 27000km. OdŔkolovale su generacije. Ko radodajka iz susjedstva.

Ja bi je opet radije kupio nego novog 636, čisto zbog skladnog dizajna i topa pod repom.
Mada ta cijela klasa s trenutnim cijenama nema nikakvog smisla, čak i da zanemarimo da je neki danaŔnji mid range naked puno bolji o mid range nakeda otprije 15g.
 
  • Like
Reactions: Machina R
meni se svidja,tj,oduvijek mi se svidjala i volim spuh ispod repice,sa najnovijim paketom gadjeta i ovim manjim promjenama u izgledu je lijepa i skladna(barem za mene),istina da podsjeca na staru liniju sto ne mora znaciti nista lose ali opet puna je gadjeta sukladno danasnjem vremenu, ima sve sto treba pa i vise,stroj provjeren kroz dugi niz godina kao i kawa zx6r a to znate i sami nije zanemarivo kada se vec kupuje.
i kao sto je gvo rekao,nema se tu puno toga novoga izmisljati kada su napravili kvalitetan stroj,bolje da ostaje i ovaj izgled na tragu stare cbr-ke nego da su ga sjebali pa da bude gadljiva za popizditi.

jedino je pitanje kolika ce biti cijena(ako se bude prodavala) do reg.tu ce je sigurno kawa pobijediti u smislu nize cijene ali bez obzira na to bolje uzeti pravi R 600ccm nego one sklepotine kao yamaha r7 i slicno,hondica ce po obicaju biti skuplja ali ako kawa za 2024 bude oko 14 000 eu kao sto pise,yamaha R7 2023 kosta skoro 11 000 eu(za 2024 R7 vjerovatno bude skuplji) tko bi uopce uzeo tu yamahu pored kawe zx6r,smatram da se isplati keshniti jos malo vise i uzeti kawu,ali to je samo moj stav u svezi toga.
sto se tice cijena generalno nista vise nije realno,vec su takve kakve jesu.
 
Abnormalne cijene za 600 R klasu.
Max. 12kā‚¬ za Hr standard i plaće 1200ā‚¬.
Kako opravdati familiji troŔak?
Žena kao razumije zaÅ”to trebam 3-4000ā‚¬ skuplji model od R7 koji je već sada visokih 11kā‚¬.

Ekipa u Ka uzmu R 600 i Naked 600 na kredit 3-4 god. Po 250-300ā‚¬.
Onda nemaju za novi set guma svaku sezonu i voze 2000 km.
A kamoli servis..
Odu do Crikvenice Max.
I tako 5 god. do prodaje motora.
 
Last edited: