CBR600RR geneRRal topic

matija002 said:
Izmjereno punjenje na pun akumulator je 12,3V.
A na punjaču koji puni je 13,8. Znači to je to...
pogledaj uticnicu na regleru,jeli sta zacrnilo ili oksidiralo,istekaj pa ustekaj tako par puta
 
DnLvGOv.jpg


CEXJ27q.jpg


RARE
A
R
E
 
Ako vam je možda interesantno ima još sličica i popis opreme raspucane love...
 

Attachments

  • honda-cbr-600-rr-hrc-edition-reg-03-2018-2005-god-slika-98482472.jpg
    honda-cbr-600-rr-hrc-edition-reg-03-2018-2005-god-slika-98482472.jpg
    115.6 KB · Views: 109
Moj prvi post, pa će biti ovdje. Uskoro ću položiti, a kategorija, dakle nemam ograničenja nikakvih što se tiče izbora motora. Ovo će mi biti prvi motor, dosad nisam imao iskustva nikakvog. Plan mi je bio krenuti sa 250, maximalno 300 kubika, trazio sam ninje i slicne takve koji mi se sviđaju. Trenutno tu gdje sam nema takvih u ponudi, pratim kroz oglasnike vec par mjeseci al ništa novoga. Al ima nekoliko hondi cbr600rr... Ima i ostalih iz kategorije 600 kubika al pitam konkretno za ovaj motor samo zato jer sam vec procitao masu puta da je motor kao dosta lagan, miran i kako bi neki napisali "dosadan" za kategoriju 600... Dakle, moj plan nije bio krenuti odmah sa 600 al pošto izgleda nemam izbora, barem nema onih iz kategorije 250/300 koji se meni sviđaju, a ne znam ima li mi smisla čekati još puno da se neki pojavi, koliko bi bilo loše krenuti sa hondom cbr600rr kao prvim, početničkim motorom? Da pripomenem, iako zivim u gradu, imam dosta sela u svojoj blizini gdje nema prometa i ako bi to bilo korisno, mogao bi tamo prvih tjedan dva hvatati ruku. Ako to uopce ima smisla ovo što pišem naravno. Uglavnom, jel imate mi što pametno za reći? Koliko bi bilo glupo ovo uzeti kao prvi motor, dal da čekam i nadam se da ce se pojavit nesto od 250/300cc što mi se sviđa ili da uzmem neki tako od 250/300 samo da ga uzmem i naucim se na slabijem? Hvala svima na odgovoru!
 
Ne znam koliko je pametno za prvi motor odabrati RR, možda bi bilo pametnije gledati nešto pitomije i s manje konja, koliko god pisali da je 600RR pitom, ne znam koliko prašta početničke greške, a vrlo lako te ponese lažna sigurnost na takvom motoru. Opet, sve je u glavi, to najbolje da se prvo sam sa sobom dogovoriš kakav si i koliko samokontrole imaš.
 
Samokontrole imam, smatram se jako odgovornim vozacem (auta jel) i nemam nikakve ego tripove. Kažem, plan je uvijek bio počet sa 250/300, al nikako dočekat neki koji mi se sviđa da ga uzmem, a nekako mi žao uzeti nesto iz te kategorije što mi se ne sviđa i potrositi love. Al opet, mozda bolje i tako nego odma na ovo.
 
Koju god klasu uzmeš
Te koju god da kubikažu uzmeš
Bit će ti novi svijet vožnje i prilagodbe na taj motor
Pa čak i sami prelazak kasnije
npr. sa 300 na 600 ili 600 na 1000
kolko god dobar vozač bio nisu to iste priče
i opet treba upozvat motor i prilagođavat se
a razbit se možeš i na skuteru i na R-u 125
pa čak i nedajbože gore

Karikiram, uzmi R600 vozi ga godinu dana
sjedni na Maxiscoot GP800 izgubit ćeš se
ili na naked opet ćeš se izgubiti jer se ne voze isto

Slušaj svoj instinkt ne druge, vjeruj mi
ako te vuku RR motori kupi 600 ili novije slabije generacije R kao CBR650R
Ako kupiš 1000 nećeš pogriješiti
Učit ćeš na svakom
 
Nino777 said:
Ne znam koliko je pametno za prvi motor odabrati RR, možda bi bilo pametnije gledati nešto pitomije i s manje konja, koliko god pisali da je 600RR pitom, ne znam koliko prašta početničke greške, a vrlo lako te ponese lažna sigurnost na takvom motoru. Opet, sve je u glavi, to najbolje da se prvo sam sa sobom dogovoriš kakav si i koliko samokontrole imaš.
lažna sigurnost??
600RR je xy puta sigurniji od nekog mt07, er6, xj6 ili sličnog dreka koji nit koči nit leži i ne daje čak ni taj tzv. osjećaj lažne sigurnosti..
 
MOONSHIELD said:
lažna sigurnost??
600RR je xy puta sigurniji od nekog mt07, er6, xj6 ili sličnog dreka koji nit koči nit leži i ne daje čak ni taj tzv. osjećaj lažne sigurnosti..
(y)
 
Znam da je offtopic, ali neka ninja 650? Suzuki sv650? U identičnoj sam situaciji kao kolega, trebao bi A kat polagati ubrzo, pa su mi ta dva izbor plus mi je Vulcan S kawa još i nekako najprivlačniji.
 
definitivno je off
pogotovo ak ti ja kawa vulcan privlačan ili najprivlačniji :shock:
 
A šta ću, vuče me na sve strane. Nisam sjedio ni na jednom od ta tri, ali ako bi mi ninja odgovarala zbog visine, vjv bi nju uzeo. U vulcanu je isti motor ko i u ninji 650, tako da i vulcan ide, nije trom.
 
janny001 said:
Samokontrole imam, smatram se jako odgovornim vozacem (auta jel) i nemam nikakve ego tripove. Kažem, plan je uvijek bio počet sa 250/300, al nikako dočekat neki koji mi se sviđa da ga uzmem, a nekako mi žao uzeti nesto iz te kategorije što mi se ne sviđa i potrositi love. Al opet, mozda bolje i tako nego odma na ovo.
u prvom postu si napisao da nemas nikakvog iskustva sa motorima,znaci nikada nisi imao motor.

polazes a kategoriju,uskoro ces poloziti,moje pitanje je kako ti ide voznja motora,kako se snalazis na motoru?

kolko godina imas,na kakvom motoru polazes?

imam pitanje jos jedno za ove hondase,de vi meni objasnite jednu stvar,nevidim bas cesto cbrke po gradu,valjda zato sto trose vise ulja od goriva,pa ljudi ih nekupuje,nevoze. :LOL:

al to je nebitno,jucer sam vidio jednu cbrku od 600 noviji model,izdaljine sam pomislio da se radi o 125-ici,mene zanima zasto su te honde cbr male,kratke,niske,to meni sve ko one 125 replike,pa me zanima zast je to tako? :D

 
janny001 said:
Samokontrole imam, smatram se jako odgovornim vozacem (auta jel) i nemam nikakve ego tripove.

Motor ima gadnu naviku da od čovjeka napravi budalu...
 
Ivanos46 said:
u prvom postu si napisao da nemas nikakvog iskustva sa motorima,znaci nikada nisi imao motor.

polazes a kategoriju,uskoro ces poloziti,moje pitanje je kako ti ide voznja motora,kako se snalazis na motoru?

kolko godina imas,na kakvom motoru polazes?

imam pitanje jos jedno za ove hondase,de vi meni objasnite jednu stvar,nevidim bas cesto cbrke po gradu,valjda zato sto trose vise ulja od goriva,pa ljudi ih nekupuje,nevoze. :LOL:

al to je nebitno,jucer sam vidio jednu cbrku od 600 noviji model,izdaljine sam pomislio da se radi o 125-ici,mene zanima zasto su te honde cbr male,kratke,niske,to meni sve ko one 125 replike,pa me zanima zast je to tako? :D

Zato da i mi maleni, dobrostojeći i živčani imamo na čemu vozit  :mrgreen:

I ponekad stati bez oslanjanja na prstiće  :0648:
 

Attachments

  • 20200215_120721.jpg
    20200215_120721.jpg
    476.6 KB · Views: 144
Ivanos46 said:
u prvom postu si napisao da nemas nikakvog iskustva sa motorima,znaci nikada nisi imao motor.

polazes a kategoriju,uskoro ces poloziti,moje pitanje je kako ti ide voznja motora,kako se snalazis na motoru?

kolko godina imas,na kakvom motoru polazes?

imam pitanje jos jedno za ove hondase,de vi meni objasnite jednu stvar,nevidim bas cesto cbrke po gradu,valjda zato sto trose vise ulja od goriva,pa ljudi ih nekupuje,nevoze. :LOL:

al to je nebitno,jucer sam vidio jednu cbrku od 600 noviji model,izdaljine sam pomislio da se radi o 125-ici,mene zanima zasto su te honde cbr male,kratke,niske,to meni sve ko one 125 replike,pa me zanima zast je to tako? :D
:shock: :shock: :shock:
 
cbr 600 rr ima najbolji motor IKAD napravljen u povijesti motoindustrije

da nisam tak zgodan i visok 190, ponovo bi ga kupil

odličan za početnike, vrhunski za one sa iskustvom



Srki



 
Modesty40 said:
Zato da i mi maleni, dobrostojeći i živčani imamo na čemu vozit  :mrgreen:

I ponekad stati bez oslanjanja na prstiće  :0648:
hvala na odgovoru. :0648:


moon nemoj se cuditi,nisam ja kriv,bog me takvog stvorio,ahahah. :LOL: