CBR600RR geneRRal topic

janny001 said:
Moj prvi post, pa će biti ovdje. Uskoro ću položiti, a kategorija, dakle nemam ograničenja nikakvih što se tiče izbora motora. Ovo će mi biti prvi motor, dosad nisam imao iskustva nikakvog. Plan mi je bio krenuti sa 250, maximalno 300 kubika, trazio sam ninje i slicne takve koji mi se sviđaju. Trenutno tu gdje sam nema takvih u ponudi, pratim kroz oglasnike vec par mjeseci al ništa novoga. Al ima nekoliko hondi cbr600rr... Ima i ostalih iz kategorije 600 kubika al pitam konkretno za ovaj motor samo zato jer sam vec procitao masu puta da je motor kao dosta lagan, miran i kako bi neki napisali "dosadan" za kategoriju 600... Dakle, moj plan nije bio krenuti odmah sa 600 al pošto izgleda nemam izbora, barem nema onih iz kategorije 250/300 koji se meni sviđaju, a ne znam ima li mi smisla čekati još puno da se neki pojavi, koliko bi bilo loše krenuti sa hondom cbr600rr kao prvim, početničkim motorom? Da pripomenem, iako zivim u gradu, imam dosta sela u svojoj blizini gdje nema prometa i ako bi to bilo korisno, mogao bi tamo prvih tjedan dva hvatati ruku. Ako to uopce ima smisla ovo što pišem naravno. Uglavnom, jel imate mi što pametno za reći? Koliko bi bilo glupo ovo uzeti kao prvi motor, dal da čekam i nadam se da ce se pojavit nesto od 250/300cc što mi se sviđa ili da uzmem neki tako od 250/300 samo da ga uzmem i naucim se na slabijem? Hvala svima na odgovoru!

Ja sam isto zelen bajker, prvi motor (nakon kaj sam položio pred dve godine) mi je bila upravo Honda CBR 600RR 2007.

Ako imaš "zrno soli" u glavi i nisi divljak željan dokazivanja, ta Honda je ok odabir za prvi motor (sa 186 kg. "mokre" težine se vozi ko biciklin, redni 4-verocilindraš je linearan u razvijanju snage, troši oko 6 litri normalne do življe vožnje (kolko se kao njubara možeš življe vozit  :mrgreen:)).
I ja sam isprve razmišljao o kupovini nekakvog 250/300 ccm ili neki slabiji naked 600 ccm, ali kad sam isprobal R-a - to je bilo to. Ispočetka sam se vozil po ulici, pa širom sela, pa malo do drugih sela gdje nema velikih gužvi, i postupno sam steko "hrabrost" i za gradske gužve.

Istina da je puno lakše prepeljat 150 gumu kroz zavoj nego 180-ku ili šire, pogotovo za friškog bajkera, i da se lakše na manjem motoru pohvata fizika i tehnika vožnje na motoru (counter-steering itd.), ali ak si kupiš nekakvu Ninju 250/300 to buš najvjerojatnije preraso u roku 3 mjeseca a poslje ga se buš teško riješio.

Ak nemaš još dovoljno vupača za R-a, Hornet isto nije loš izbor, ili CBR600F (još ako ih ubodeš sa ABS-om za "zlu netrebalo").

Da se razumijemo, sa 120 ks taj motor nije kamilica i ne oprašta puno, ali dok se privikneš na odziv gasa i snagu bez problema se nosiš sa njime.

Motori su skupe igračke zato kupi ono kaj ti se sviđa i na čemu ćeš se guštat.

 
moj prvi motor(nisam nista prije vozio osim vespe skolske) je 600rr pc40, kupljen prije 7 godina i jos ga vozim :D slusa, vozi, ide, lezi itd...
ako si iole normalan i nisi saban, uzmi slobodno 600rr, da ne prodajes slabiji za par mjeseci.
drug mi je kupio za prvi motor bandit 1200, pa se nije slupao nigdje jer ne ide preko svojih granica, do duse prodao ga je nedavno i uzima 650-750 nesto radi potrosnje koja mu je bila velika na banditu, inace bi ga vozio i dalje.
 
Za prvi motor je najbolja neka enduraca sa jednim cilindrom, moze i supermoto.
Supersport je pogresan nacin ucenja voznje motorom.
Poslije se jos uvijek mozes odlucit, sta i kako i kakav ti je afinitet.
Kupit supersport motor i vozit kao tetka , kao ja se pazim, ne navlaci me, onda ga nemoj ni kupovati.
Supersport se zna, na koljenu sam i uvijek na zadnjoj desetini gume, mjereno od sredine, lijevo/desno.
 
Sredju said:
Za prvi motor je najbolja neka enduraca sa jednim cilindrom, moze i supermoto.
Supersport je pogresan nacin ucenja voznje motorom.
Poslije se jos uvijek mozes odlucit, sta i kako i kakav ti je afinitet.
Kupit supersport motor i vozit kao tetka , kao ja se pazim, ne navlaci me, onda ga nemoj ni kupovati.
Supersport se zna, na koljenu sam i uvijek na zadnjoj desetini gume, mjereno od sredine, lijevo/desno.



A za RR vježbaš na autoputu s mt07
?
 
Da bi na r motoru dozivio nesto na ulici, moras se kretati debelo preko zakonski odredjenih normi.
Sto znaci jebeno ugrozavati sebe i druge, a to za pocetnike nije.
Takav motocikl je za iskusne vozace.
I biti ce skupo i bolno takvo ucenje.
 
Sredju said:
Da bi na r motoru dozivio nesto na ulici, moras se kretati debelo preko zakonski odredjenih normi.
Sto znaci jebeno ugrozavati sebe i druge, a to za pocetnike nije.
Takav motocikl je za iskusne vozace.
I biti ce skupo i bolno takvo ucenje.


Slažem se s svim što si napisao  (y), samo znaš kakvi su naši vozači ... svatko ko sjedne prvi put na motor misli da vozi ko Rossi
 
Sto jos, sto sira guma nazad, motocikl trazi vecu kosinu za istu brzinu.
evo kakve greske radi vozac R6 pod pritiskom, ja vozim brzi motocikl

https://www.youtube.com/watch?v=CnvM7hXgkCc
 
I ovaj na v-strom vozi u okviru njegovih mogucnosti.

Gore pisu kako jeftini nakedi i motocikli iz nize klase nemaju kocnice.
Npr. moja mt07 ima dva diska po 290 mm i na na svakom od njih po cetveroklipna klijesta, a motoric od 170 kg.

Za moj pojam prediminzionirane kocnice, osim toga, moras biti na visokom nivou da iskoristis razliku u kocenju izmedju nekog supersport motora i nekog nakeda tipa hornet koji ima "samo" dvoja plivajuca klijesta sa po dva klipa.

Kada procitam tako pausalno i povrsinsko razmisljanje, odmah znam level na kojem se vozac malazi i nimalo me ne cudi da svaku jesen prohoda na sve cetri.

 
jebote bog kako si dosadan! sjaši više
imaš temu o tom kartonskom dreku pa tamo masturbiraj
 
jel ima tema za nas kaj teramo cbr f drek? mislim na nas dvoje :mrgreen:


Srki
 
Moja honda cbr600rr '08, jedna rijec BICIKLO.. od konkurencije sigurno najbolja za ovu godinu i ovu kubikazu
 

Attachments

  • FB_IMG_1586239609657.jpg
    FB_IMG_1586239609657.jpg
    95.8 KB · Views: 119