CF Moto

Mene je danas u ovih 300km, jako ali baš jako zabavio.

Očekivao sam ništa a dobio osmijeh dug 300km.

IMG_20240822_192411.jpg

IMG_20240822_173039.jpg

IMG_20240822_192630.jpg
 
ja sam se baš zabavio danas kopajuć rupicu u drvetu

izvukao sam malog crva, koji mi se nasmijao i ja sam ga vratio u rupicu





Srki
 
  • Like
Reactions: pasko
Onakvu glupariju nebi ocekivao cak ni od sređu i drkija...i jos frajer boldao
Ajde i ja će napisat nešto o 450sr/nk
37 mm vilica, gume 110 i 150.
Ajmo reći, aprilija 457 će sijat pored njih za nekih 1500 eura više.
Ako dođe sa 41 mm vilicom, 120/160 gumama.

Cfmoto MT, 41 mm vilica, 200 kila je to motocikl.
Šesta brzina mu nije u overdrive, 1,037:1, bolje bi bilo 0,85:1, spustila bi mu okretaje na autoputu, a išao bi isto na punom gasu. Preuzet je mjenjač 1/1 iz sr.
Vilica ono 43 mm bi bila ok, ne znam da li mu treba, ali optički bi donijela nešto.
 
ja sam se baš zabavio danas kopajuć rupicu u drvetu

izvukao sam malog crva, koji mi se nasmijao i ja sam ga vratio u rupicu





Srki

Ti si i dalje samo glup.

Ali s vremenom smo se svi mi koji te znamo jednostavno pomirili da je to - tak :mrgreen:

Daj objasni sto te toliko zabavilo? I da li je osmijeh rezultat srece sto si, mozda neocekivano, dosao do doma bez kombija? 😂😂😂

Aj da krenem ispočetka.

Preuzeo ga danas oko podne kod čike Lavada, otišao na pumpu i obavio odmah regu u Labinu pa preko Plominke krenuo prema doma. Put do doma odradio sve starom cestom - naravno.

Motor me na prvu kada sam sjeo na njega iznenadio koliko zapravo uopće nije malen.

Stopalima nisam čvrsto na podu kako sam očekivao, već onako na prstima s petama lagano u zraku. Taman.

Doduše... Niti sam ja dvometraš, a bome mi fali i do 180cm. 😂 Odlično, odmah mogu eliminirat potrebu za višljim sicem. Više pesosa za ostale dodatke. 👍

Zvuk na prvu baš ugodan, super mi je kako voli pucnut na abgasanju i šaltanjem u niže dolaskom do semafora. U leru isto fino grglja. Mislim da ću samo skinut serijske db killere i to će bit perfetto. Ipak mi je to vozilica za svaki dan.

Brzine su očekivano dosta kratke tako da si za čas u petoj ili šestoj i tak voziš cijelim putem osim ako ne moraš stat.

Serijske gume su me isto iznenadile, nisam se baš ustručavao bacat ga po Plominci i staroj Riječkoj. Nemam apsolutno nikakvog prigovora niti na ovjes bar što se cestovne vožnje tiče. Bez problema se bacaka 120 po zavojima. I to je previše da Srki nemre pratit (nije mogao ni prije 10 godina). Na dijelovima ceste gdje su radovi i makadam se samo malo rit digne gore a ovjes odradi ostalo ko da nema ničeg.

Za off-road dio nisam dovoljno kompetentan, to ću morat kod Makazice na par tečajeva kad ga obogatim sa aftermarket zaštitama.

Snage nije falilo, fino to radi u 5. i 6. brzini, tako da sam bez problema pretjecao i ostali sudionici u prometu su mi i dalje smetali. 🙃 Za sad ću ostaviti serijski omjer zupčanika ali ću imat na polici jedan prednji od 15 zubi da isprobam razliku.

Ponavljam, primarna namjena mu je da me vozi na posao i s posla te povremeno odvede negdje van ceste.

Što se kočnica tiče, slažem se da je prednja drvena, to mislim da će se popravit sa drugim pločicama. Na zadnju nemam što prigovoriti. Zapravo sam zadnju najviše i koristio.

Još jedan zabavan dio motorina je i taj što nema više onog "*ebote još jedan ležeći da te j...", nego "woohoo, ajmo opet skočit!!".

Zaštita od vjetra odlično pogođena za moje euroazijske gabarite. Šajbu sam postavio na najvišu razinu i sav vjetar mi je išao preko glave.
Doduše to je sa X-lite, vidjet ćemo idući tjedan kako će se ponašat s novom kacigom kad je DHL dostavi.

Dolaskom do Zaprešića natočio sam 12 litara (nakon prijeđenih 297km), a putno računalo pokazivalo je potrošnju od 4.3 litre. To je bilo tankanje od smiješnih 19 eura.

Instrument tabla jako user friendly, informativna i u niti jednom trenutku nisam bio u situaciji da nisam vidio nešto na njoj. Informacija ima na pretek, pa čak i za bočnu nogaru. Nekima s novim generacijama motocikala je to možda već i normalno, moj zzr dinosaur je sada već stara škola pa takve nazovimo ih pizdarije - nema.

Lavado je po preporuci proizvođača izbušio rupicu na nosačima šuspleha, a ja ću to podihtat da bude kak treba pa ćemo vidjet kaj će s tim bit kad prođe neko vrijeme.

Kvaliteta izrade je stvarno pohvalna, sve je na opip kvalitetno i ničim ne odskače od drugih europskih ili japanskih proizvođača.
Govorimo naravno o standardnim modelima, a ne o super-duper-extra carbon replikama i Lambourghini ili Prada edicijama.
Jednostavna i dobro posložena priča. Pljesak od mene.👏

Sve u svemu da skratim, ja sam zadovoljan i želim sam sebi da me služi kao što su me služili svi motori do sada. Za mišljenja nekih Drkija me zaboli pimpi, nije došao od njihovih dinerosa.

Svim vlasnicima koji su ga preuzeli i onima koji tek budu želim sretne kilometre. Motorćek je bomba! 👍👍
 
Last edited:
Čestitam na kupnji Bela, čini se odličan motorček, neka te dugo i dobro služi!

(y)
 
  • Like
Reactions: BeLa-Vg
Ti si i dalje samo glup.

Ali s vremenom smo se svi mi koji te znamo jednostavno pomirili da je to - tak :mrgreen:



Aj da krenem ispočetka.

Preuzeo ga danas oko podne kod čike Lavada, otišao na pumpu i obavio odmah regu u Labinu pa preko Plominke krenuo prema doma. Put do doma odradio sve starom cestom - naravno.

Motor me na prvu kada sam sjeo na njega iznenadio koliko zapravo uopće nije malen.

Stopalima nisam čvrsto na podu kako sam očekivao, već onako na prstima s petama lagano u zraku. Taman.

Doduše... Niti sam ja dvometraš, a bome mi fali i do 180cm. 😂 Odlično, odmah mogu eliminirat potrebu za višljim sicem. Više pesosa za ostale dodatke. 👍

Zvuk na prvu baš ugodan, super mi je kako voli pucnut na abgasanju i šaltanjem u niže dolaskom do semafora. U leru isto fino grglja. Mislim da ću samo skinut serijske db killere i to će bit to perfetto. Ipak mi je to vozilica za svaki dan.

Brzine su očekivano dosta kratke tako da si za čas u petoj ili šestoj i tak voziš cijelim putem osim ako ne moraš stat.

Serijske gume su me isto iznenadile, nisam se baš ustručavao bacat ga po Plominci i staroj Riječkoj. Nemam apsolutno nikakvog prigovora niti na ovjes bar što se cestovne vožnje tiče. Bez problema se bacaka 120 po zavojima. I to je previše da Srki nemre pratit (nije mogao ni prije 10 godina). Na dijelovima ceste gdje su radovi i makadam se samo malo rit digne gore a ovjes odradi ostalo ko da nema ničeg.

Za off-road dio nisam dovoljno kompetentan, to ću morat kod Makazice na par tečajeva kad ga obogatim sa aftermarket zaštitama.

Snage nije falilo, fino to radi u 5. i 6. brzini, tako da sam bez problema pretjecao i ostali sudionici u prometu su mi i dalje smetali. 🙃 Za sad ću ostaviti serijski omjer zupčanika ali ću imat na polici jedan prednji od 15 zubi da isprobam razliku.

Ponavljam, primarna namjena mu je da me vozi na posao i s posla te povremeno odvede negdje van ceste.

Što se kočnica tiče, slažem se da je prednja drvena, to mislim da će se popravit sa drugim pločicama. Na zadnju nemam što prigovoriti. Zapravo sam zadnju najviše i koristio.

Dolaskom do Zaprešića natočio sam 12 litara (nakon prijeđenih 297km), a putno računalo pokazalivalo je potrošnju od 4.3 litre. To je bilo tankanje od smiješnih 19 eura.

Instrument tabla jako user friendly, informativna i u niti jednom trenutku nisam bio u situaciji da nisam vidio nešto na njoj. Informacija ima na pretek, pa čak i za bočnu nogaru. Nekima s novim generacijama motocikala je to možda već i normalno, moj zzr dinosaur je sada već stara škola pa takve nazovimo ih pizdarije - nema.

Lavado je po preporuci proizvođača izbušio rupicu na nosačima šuspleha, a ja ću to podihtat da bude kak treba pa ćemo vidjet kaj će s tim bit kad prođe neko vrijeme.

Sve u svemu da skratim, ja sam zadovoljan i želim sam sebi da me služi kao što su me služili svi motori do sada. Za mišljenja nekih Drkija me zaboli pimpi, nije došao od njihovih dinerosa.

Svim vlasnicima koji su ga preuzeli i onima koji tek budu želim sretne kilometre. Motorćek je bomba! 👍👍
eto i ti si spazio rupicu

jesi i ti našo kineskog crva?🤣



Srki
 
  • Like
Reactions: pasko
Mi smo popodne napravili đir od cca 200km...Zg, Rugvica, Martinska Ves cesta pa kroz Odransko polje do Grede makadam, cesta do Petrinja prema Glini i namotali kroz šume po makadamu do Pokupskog onda opet malo ceste i makadama do Lukavca...kineske gume (iako su trail Mitasice već kupljene) su se pokazale dobre i po cesti a nakon ispuštanja zraka i po makadamu (brzine 30-80kmh), potrošnja CF-a je bila u tom režimu ravno 4l (Strom 4,1) gdje je Strom 2 ili 3.brz CF je 4. ili 5....u subotu ide ozbiljniji đir...
 
  • Like
Reactions: BeLa-Vg