CF Moto

Blago meni, ja nisam u kazni i ne moram voziti ovakve isprike za motocikle.
mda, blago tebi
nit brige nit pameti

bitno da si ti nama napisooo
 
Ti si i dalje samo glup.

Ali s vremenom smo se svi mi koji te znamo jednostavno pomirili da je to - tak :mrgreen:



Aj da krenem ispočetka.

Preuzeo ga danas oko podne kod čike Lavada, otišao na pumpu i obavio odmah regu u Labinu pa preko Plominke krenuo prema doma. Put do doma odradio sve starom cestom - naravno.

Motor me na prvu kada sam sjeo na njega iznenadio koliko zapravo uopće nije malen.

Stopalima nisam čvrsto na podu kako sam očekivao, već onako na prstima s petama lagano u zraku. Taman.

Doduše... Niti sam ja dvometraš, a bome mi fali i do 180cm. 😂 Odlično, odmah mogu eliminirat potrebu za višljim sicem. Više pesosa za ostale dodatke. 👍

Zvuk na prvu baš ugodan, super mi je kako voli pucnut na abgasanju i šaltanjem u niže dolaskom do semafora. U leru isto fino grglja. Mislim da ću samo skinut serijske db killere i to će bit to perfetto. Ipak mi je to vozilica za svaki dan.

Brzine su očekivano dosta kratke tako da si za čas u petoj ili šestoj i tak voziš cijelim putem osim ako ne moraš stat.

Serijske gume su me isto iznenadile, nisam se baš ustručavao bacat ga po Plominci i staroj Riječkoj. Nemam apsolutno nikakvog prigovora niti na ovjes bar što se cestovne vožnje tiče. Bez problema se bacaka 120 po zavojima. I to je previše da Srki nemre pratit (nije mogao ni prije 10 godina). Na dijelovima ceste gdje su radovi i makadam se samo malo rit digne gore a ovjes odradi ostalo ko da nema ničeg.

Za off-road dio nisam dovoljno kompetentan, to ću morat kod Makazice na par tečajeva kad ga obogatim sa aftermarket zaštitama.

Snage nije falilo, fino to radi u 5. i 6. brzini, tako da sam bez problema pretjecao i ostali sudionici u prometu su mi i dalje smetali. 🙃 Za sad ću ostaviti serijski omjer zupčanika ali ću imat na polici jedan prednji od 15 zubi da isprobam razliku.

Ponavljam, primarna namjena mu je da me vozi na posao i s posla te povremeno odvede negdje van ceste.

Što se kočnica tiče, slažem se da je prednja drvena, to mislim da će se popravit sa drugim pločicama. Na zadnju nemam što prigovoriti. Zapravo sam zadnju najviše i koristio.

Dolaskom do Zaprešića natočio sam 12 litara (nakon prijeđenih 297km), a putno računalo pokazalivalo je potrošnju od 4.3 litre. To je bilo tankanje od smiješnih 19 eura.

Instrument tabla jako user friendly, informativna i u niti jednom trenutku nisam bio u situaciji da nisam vidio nešto na njoj. Informacija ima na pretek, pa čak i za bočnu nogaru. Nekima s novim generacijama motocikala je to možda već i normalno, moj zzr dinosaur je sada već stara škola pa takve nazovimo ih pizdarije - nema.

Lavado je po preporuci proizvođača izbušio rupicu na nosačima šuspleha, a ja ću to podihtat da bude kak treba pa ćemo vidjet kaj će s tim bit kad prođe neko vrijeme.

Sve u svemu da skratim, ja sam zadovoljan i želim sam sebi da me služi kao što su me služili svi motori do sada. Za mišljenja nekih Drkija me zaboli pimpi, nije došao od njihovih dinerosa.

Svim vlasnicima koji su ga preuzeli i onima koji tek budu želim sretne kilometre. Motorćek je bomba! 👍👍
Čestitam na vozilici. Na dobrom si putu…u daljini se nazire 🍊
 
  • Haha
Reactions: BeLa-Vg
di je kofer simpi pimpi? otvorila gospoja? sad ju prebaci na izmjenu ulja na autu, dok ti osvjezavas si vaginicu :mrgreen:




Srki
 
evo i guznog cepa iz provincije :mrgreen: grupno ste si che che jaki?💪

bro´s🧶🧶🧶



Srki
 
Last edited:
170 se može još natovarit?
Ponekad bi se provozao u dvoje.
Naime, imam namjeru rasprodat ovaj krš što imam i kupit samo jedan motocikl. Vratit garažu, koja je pol novog osrednjeg motocikla mjesečno.

Za potrebu bi trebao moć prevest dvoje.
Pa gledam okolo što bi.
 
pozicija sjedenja, osjecaj motocikla kad ga dignem sa nogare mi najbolje lezi tuareg.
cak se lakse dodje do poda negoli na 450 mt.