2 Uzasne peticije koje se nadam da nikada nece proci:
1. 1 tablica na ime i prezime: Imam ponekad 2-3 motora na sebe i ne da mi se mijenjati 1 tablicu, i ovako je tlaka sa prometnim dokumentima, osiguranjima i zelenim kartama po jaknama/ruksacima. Takoder, obitelj ih vozi 2 simultano, kako bi onda to pravilo islo u praksi?
2. B da vozi A1: Pljuska za nas koji smo polagali A1 (2009.+) a nismo dobili cca. 2008. zadnji poklon od MUP-a pretvoreno u A automatski.
B ne znaci da imaju automatski ravnotežu na svemu sa 2 kotaca.
Ne bi im dao ni AM a kamoli A1. Treba zaslužiti polaganjem.
1. Ako imaš 2-3 motora i vozu se istovremeno registriraš ih kao i sad. Ima ljudi što imaju više motora i vozu ih samo oni. Prebacit tablicu sa motora na motor max 30 sekundi. Susjed mi ima 13 komada i svi registrirani, drugi prijatelj 6 komada svi registrirani. Trošak za popizdit, a vozi se svaki dan samo jedan motor. Zašto toliko komada, jer im je to ljubav. Održavanje, restauriranje. Svaki je ko iz izloga. Svaku kunu troše na njih.
2. A vidi u moje vrijeme nisi imao ni A1 ni A2 ni ograničenja. Sa 18 si dobivao A kategoriju neograničenu. Motori nisu imali ABS, traction control, euro norme, razno razne ovjese, 3 diska, klješta sa 4 klpa itd. Neki motori čak nisu imali ni disk kočnice. Još da napomenem da ko je imao išta od zaštitne opreme bio je baja. Znala se svaka kaciga u gradu, a bilo ih je max 10 (uglavnom ukradene strancima preko ljeta
). Jebiga nije bilo ništa za kupit. Odjela i čizme nije imo niko. I gle čuda, ginulo nas je 100 puta manje nego vas mularije danas. Doduše bilo je manje motora, ali u prosjeku puno manje smrti nego danas.
Razlog zašto 125 a ne 50 ccm:
-zato što su skuteri/motori kvalitetnije napravljeni a time i sigurniji
-bolji ovjes
-bolje kočnice
-ne stvaraju zagušenje prometa ko ovaj sa dvoje na 50 ccn uzbrdo
(u Jugi 50 ccm nije smio na državnu cestu, samo gradska vožnja, a sad ovih 50 ccm po magistrali pogotovo ljeti ko u prići)
-skuplji su pa time i veći PDV za državu