CRF 250L

Ukucajte "Gatti 250 L" pa možete vidit šta lik radi sa CRF.(y)
 
Kak ono ide, "malo žute za sunčan dan" ili to ili je ta boja bila najjeftinija 🤣

Acerbis X Factory - 24mx - cca 63€

Još koja godina i bude full oprema na CRFu.

20220414_192411.jpg


20220414_192511.jpg



20220414_192943.jpg
 
Kako rješit pre mekan zadnji amortizer
Zamjenom. YSS, Wilbers, Hyperpro, Ohlins.. svi imaju u ponudi, 3500kn pa nadalje. Moj je još OEM dok ne procuri..

Opruga je relativno slaba, ajmo reć vozač od 75-80kg max uz full preload, i povrat/rebound je jako spor. Nekad ak ideš po makadamu neravnom sa lokvama 60-70, ne vrati se od prethodnog sabijanja (koje nije u toj mjeri ni bilo potrebno) a već je vrijeme za iduće.. Pa te prisili da bolje sebe pozicioniraš na motoru stajajući i da nađeš bolju liniju a ne sam po sredini puta 😄

Ali, nikad još nisam iskoristio sav hod amortizera.. imam 77kg, max preload.
 
Last edited:
Kako rješit pre mekan zadnji amortizer

Koliko imas kg?

Zamjenom opruge .

Imas jeftiniju opciju napravit novu oprugu ,neki su radili i zadovoljni su.
 
Je, može i to, ima i samo opruga od hyperproa, nekih po ebayu, a i kod nas ih neki rade.. pa onda kad nepopravljivi amortizer procuri, kupit na ebayu za 100€ od nekog tko ga je skinuo, zamjenit oprugu i vozi dalje.. Ja bi išao na zamjenu kpl čisto iz razloga što mislim da bi zamjenski mogao bit generalno "brži" u reakcijama što bi na kraju možda ispalo i komfornije. Ali da, tko neće u taj trošak, a ima više od 80tak kg, bolje zamjenit oprugu neg se vozit sa motorom koji sjedne 50% samo sa vozačem.

- ovo sve ne vrijedi za 300L za kojeg kažu da je još dosta mekši, i što je gore čak i prednji kraj navodno više nevalja.. ljudi koji su imali 250L i nisu dirali ništa, na 300L vrlo brzo mjenjaju stražnji amortizer, a naprijed oprugu i ulje ili ventil.
 
Popravlja se i taj orginalni bez problema.
Gore na vrhu se probuši, nareže navoj i ugradi ventil za napunit dušik.
 
Ovjes na CRF250L? Ma dobro je to sve, samo treba voziti više i brže... :mrgreen: