Je Zogu,Zog said:Negdi lažu pa navedu suhu težinu, neki su zračnjaci, itd...tih možda i 10kg nije bitno ako je vozač oko 70kg, a ne 130kg. :misli: :neznam:
Točno se znaju granice tog motora(kao i svakog) i ako kupac dobro prouči karakteristike onda nema neugodnih iznenađenja. :misli:
BreakM said:Youtube je pun snimaka offroada sa CRF250L, da se procjeniti iz toga.
PG said:Materijali su napredovali prema - natrag.
Mislim da je prva tenera 600, tamo negdje sredinom osamdesetih, imala ispod 150 kg. Sa rezervarom preko 30 litara ...
Ali su kotači bili aluminijski ( a ne željezni ) okvir CrMo , zadnja alu vilica , magnezija nešto ... i tako... Danas sve teška željezarija ( uštede naravno radi :no
Naravoučenje: Ostajem pri svojem staaarom DRlu.
clox said:S time da je tvoje DRlo još i relativno teško u klasi
Lolo said:Možda da poradite na svojoj težini, znam da je teško ali je najjeftinije :misli:
AnteK said:U principu me zanima isključivo Rally verzija.
A izlazi i ADV 390 navodno, da vidimo i to čudo, taj motorić u Duku ide sasvim solidno, otprilike u rangu
stare zračne XT600E. Al da mi se sviđa ovaj Rally look, sviđa.
Lolo said:Možda da poradite na svojoj težini, znam da je teško ali je najjeftinije :misli:
EnduroLab said:Kad već na godini proizvodnje ne mogu....
Sredju said:Pratio mene na Dominatoru na 155 km/h.
Sa 15 000 km mu riknula masina.
Sredju said:Pratio mene na Dominatoru na 155 km/h.
Sa 15 000 km mu riknula masina.
PG said:Clox ... poradi malo na ovoj dvojici ... letvom nekom.
Zog said:To nije motor nego skuter. :jesus:
cosmic said:Brane sićaš li se šta je sve Honda 125 od 12 konja prošla? Ne virujen da ova nebi to 3 puta bolje odradila.