CRF 250L

ekipa,

dali je nabavio netko odgovarajuči štender ili onaj centralni stolac koji se stavi pod motor kak koriste kroseri?

Ako ima tko kaj odgovarajučer za CRF-a neka baci sliku, gdje je nabavio i narafno price.

Hvala
 
BreakM said:
i 2cm višlji sic (od toga 15mm je otišlo na višlji motor od poda, ground clearance), 2.3 litre veći tank sa drugačijim čepom, 11kg teži, centimetar-dva više hoda amortizera

http://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/crf250-rally/specifications.html

http://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/crf250l/specifications.html

Na svašta se lijepi "rally" naljepnica... osim ovih iz honde, jedino se jamaha sposobna više sramotiti...  :shock:  :shock:  :no: :no: :no:
 
cosmic said:
Brane sićaš li se šta je sve Honda 125 od 12 konja prošla? Ne virujen da ova nebi to 3 puta bolje odradila.

prodje i bicikla samo sta je moras nosit  :LOL:

 
AnteK said:
Volio bih to probati, nekako da vidim kako se tih 18 kW nosi sa gotovo 150 kg težine . Ima li ga tko poznat?

Do sad si ga mogao probati vise puta... :mrgreen:
 
BreakM said:
Youtube je pun snimaka offroada sa CRF250L, da se procjeniti iz toga. Puno ljudi gledajući na druge forume kupe CRF250L i nezadovoljni ga prodaju nakon par mjeseci jer su očekivali EXC-a u 50% cijene. Razmišljati realno s obzirom koliko košta, pogledati youtube i donijeti kvalitetnu odluku. Mislim da bi već sve trebalo bit jasno kad se kaže da je ovo 250cc 4T motor koji po knjižici ima servisni interval 12 000km za ulje i filter, i 24 000km za provjeru ventila. Te informacije + cijena barem meni govori da to nemože bit ultra lagan i brutalno jak motor, ali mi i govori da proizvođač ima nešto povjerenja u to što je napravio, za namjenu koju je namjenjen.

Mojih pet lipa...

CRF250L vozim vec par godina... Vjerovatno ga s ozirom na performanse nikad ne bi kupio, da ga nisam dobio jako povojno - po cijeni o kojoj se ne diskutira... Znao sam ja vec prije kupnje, da ovo nije EXC, da sam svaki dan stariji, ali sam zato iskusniji, pametniji pa na kraju ustanovio, da motor ipak ima bolje preformanse od vozaca, koje ja nikar necu koristiti do kraja. Najveca mana CRF250L je mozda mala maksimalna brzina, a to znaci, da je transfer ogranicen na nekih 90 km/h. Ovo nije hard enduro ali ipak s nekim ogranicenjima dozvoljava voznju po terenu, a s pravim vozacem na makadamu imaju probleme i prosjecni vozaci na puno snaznijim motorima. Neki od tu me znaju, imam preko 100 kilograma. Jos se nista nije slomilo, a motor jos radi ko prvi dan poslije kupnje.
Prijavio sam se s tim motorom na hard enduro utrku koja ce biti 21.10. u Buzetu, pa da vidimo, hoce li ovo prezivjeti...  :cijpadrva:

Evo jos slike motora i korpulentnog vozaca!  :LOL: :B:

http://i.imgur.com/tuDkniQ.jpg
 
Koliko si km napravija?
Izmjena ulja je na 12 000km ali ću ja to obavljat na 5 000km, 1,5 l ipak malo ulja pa je bolje češće prominit.
Največa brzina mi je bila 140km/h po satu na motoru a putna 100-120 i to dobro podnosi niti na po gasa.

using  tapatapa

 
SF said:
Mojih pet lipa...

CRF250L vozim vec par godina... Vjerovatno ga s ozirom na performanse nikad ne bi kupio, da ga nisam dobio jako povojno - po cijeni o kojoj se ne diskutira... Znao sam ja vec prije kupnje, da ovo nije EXC, da sam svaki dan stariji, ali sam zato iskusniji, pametniji pa na kraju ustanovio, da motor ipak ima bolje preformanse od vozaca, koje ja nikar necu koristiti do kraja. Najveca mana CRF250L je mozda mala maksimalna brzina, a to znaci, da je transfer ogranicen na nekih 90 km/h. Ovo nije hard enduro ali ipak s nekim ogranicenjima dozvoljava voznju po terenu, a s pravim vozacem na makadamu imaju probleme i prosjecni vozaci na puno snaznijim motorima. Neki od tu me znaju, imam preko 100 kilograma. Jos se nista nije slomilo, a motor jos radi ko prvi dan poslije kupnje.
Prijavio sam se s tim motorom na hard enduro utrku koja ce biti 21.10. u Buzetu, pa da vidimo, hoce li ovo prezivjeti...  :cijpadrva:

Evo jos slike motora i korpulentnog vozaca!  :LOL: :B:

http://i.imgur.com/tuDkniQ.jpg

Sve si dobro rekao ali ovo.....ne.  :mrgreen:
 
EnduroLab said:
Sve si dobro rekao ali ovo.....ne.  :mrgreen:

Yamaha WR250R u akciji. WR450, YZF426 i CRF250L vec su se popele gore...

 

Attachments

  • IMG_20170924_103308-800x600.jpg
    IMG_20170924_103308-800x600.jpg
    228.1 KB · Views: 182
Stigla original zglobna poluga



using  tapatapa

 

Attachments

  • uploadfromtaptalk1506619201427.jpg
    uploadfromtaptalk1506619201427.jpg
    18.6 KB · Views: 141
Zog said:
Stigla original zglobna poluga



using  tapatapa

ulozi u cizme da nebi dobija jos koji zglob na nozi  :police:
 
Branko-ST said:
ulozi u cizme da nebi dobija jos koji zglob na nozi  :police:
Je



Poslano sa mog ALCATEL ONE TOUCH 6030X koristeći Tapatalk

 
Evo par fotki, idealan dan za vožnju, barem za ZG i okolica.

 

Attachments

  • 20170930_141830.jpg
    20170930_141830.jpg
    846.4 KB · Views: 167
  • 20170930_125013.jpg
    20170930_125013.jpg
    604.7 KB · Views: 137
  • 20170930_124608.jpg
    20170930_124608.jpg
    1 MB · Views: 166
  • 20170930_123644.jpg
    20170930_123644.jpg
    1.1 MB · Views: 153
A ja po asfaltu pa u garažu
c16af43c611a2e44870e97295e51812f.jpg


Poslano sa mog ALCATEL ONE TOUCH 6030X koristeći Tapatalk

 

Attachments

  • WP_20170930_13_59_39_Pro.jpg
    WP_20170930_13_59_39_Pro.jpg
    280.1 KB · Views: 126
  • WP_20170930_13_53_04_Pro.jpg
    WP_20170930_13_53_04_Pro.jpg
    367.9 KB · Views: 137
  • WP_20170930_15_33_32_Pro.jpg
    WP_20170930_15_33_32_Pro.jpg
    318.8 KB · Views: 114
  • WP_20170930_16_20_09_Pro.jpg
    WP_20170930_16_20_09_Pro.jpg
    382.1 KB · Views: 145
Samo nek se vozi, takve slike dođu jednim dijelom i kao motivacija za buduće vožnje..
 
Zog said:
A ja po asfaltu pa u garažu
c16af11a2e44870e97295e51812f.jpg


Poslano sa mog ALCATEL ONE TOUCH 6030X koristeći Tapatalk

Kakvi je to windscreen, što si stavio na hondicu? Lijepo izgleda.