Jučer prvi pravi test MT21, stvarno osjetna razlika van ceste. Po asfaltu bučnije na kočenju i ubrzanjima, ali grip se čini dosta dobar, i kod konstantne brzine jedva da se primjeti ako uopće išta više buke ili vibracija gume.
Na makadamu manje luta prednji kotač drži čisto pravac i na rahlijim dijelovima, na blatnim šumskim putevima IRC je držala donekle dok je bila novija, pod kraj nikako, ovo je sada tu velika razlika. Čak je koji metar i pješčane podloge probano, pozitiva je svugdje na terenu.
Stražnji se i dalje da lako zabacit/zavrtit samo na gas u drugoj što je vrlo bitno
, a na brdu, dijelove na kojima sam morao sjedit iza na sicu za grip, sada sam prošao stajajući uz nešto provrtavanja ali bez naznake da bi stao.
All in all, zadovoljan sa gumama, sad treba proći neke puteve koje sam izbjegavao zadnjih godinu dana
IRC i TW302 i dalje smatram dobrim gumama za svoju namjenu, samo što je činjenica da ja u godini imam 5-6 dužih vožnji na asfaltu i 50-60 kratkih po žumberku i oko svetonedeljskih jezera/nasipa, pa mi zapravo i ne treba guma koja je na asfaltu "komfornija" nego ona koja je bolja van asfalta, a 5-6 puta godišnje dužeg asfalta će izdržat, kako za sad izgleda više nego dobro.
I da, stražnja IRC je bila stvarno 120mm širine, stražnja TW302 isto 119-120mm, stražnja MT21 u 120/80-18 je oko 116mm (sva mjerenja uključuju bočne ripne) ako to koga smeta, izgleda mala razlika ovako ali meni je bilo primjetno odmah po montaži, vjerojatno više zbog manjih razmaknutih bočnih ripni na MT nego zbog 4mm. Dubina ripni/profila kak god se to već zove je cca ista kod svih oko 13mm ovisno o mjerenju, ono što MT daje prednost je izgleda nešto mekša guma sa očito razmaknutijim ripnama. Dimenzija prednje MT21 90/90-21 je ista kao IRC 3.00-21, obje su 89-90mm širine.
Nije mi se dalo na vožnji stat i fotkat, još jedna od ranije dok je bio čist.