CRF 450L

Odličan kako za koju svrhu..

Prema pročitanom, L je malo blaža verzija X-a, a X je R-a, tak da je to više manje motocross motor prilagođen za vožnju i po cesti. Zamjena ulja svakih 1000km, i "veći servis" što god to značilo na 32 000km. Zgodno je to sve, ali nikakve veze sa CRF250L osim imena. To je kategorija WR450F.
 
U stvari je, sada, nakon sto sam procitao vise.
Klasika Hard Enduro, 25 konja sa opcijom otvaranja na vise.
To vec postoji od HM Moto.
 
Sredju said:
U stvari je, sada, nakon sto sam procitao vise.
Klasika Hard Enduro, 25 konja sa opcijom otvaranja na vise.
To vec postoji od HM Moto.

Kako ga tocno ''otvoriti''
 
Je da, teški hard, teži samo 20 kg od "konkurentnog" EXC-a.. O snazi će vjerojatno bit besppredmetno raspravljat.
Šta se hvataju posla koji nije za njih... :mrgreen:
 
dovla said:
Je da, teški hard, teži samo 20 kg od "konkurentnog" EXC-a.. O snazi će vjerojatno bit besppredmetno raspravljat.
Šta se hvataju posla koji nije za njih... :mrgreen:

Kad sam vidio naslov, poveselio sam se. I poceo razmisljati da napokon kupim novi motor.

Onda sam vidio tezinu. Pa snagu.

Morat cu polovni opet.
 
Nero said:
Kad sam vidio naslov, poveselio sam se. I poceo razmisljati da napokon kupim novi motor.

Onda sam vidio tezinu. Pa snagu.

Morat cu polovni opet.

Pa taj novi će koštat kao god dana star exc, ako ne i više. Sve zavisi od namjene, ovo će vjerojatno biti dobar motorić za lagane šumske puteve. Hard je nešto drugo, ono što sredju nikad nije vidio ni probao, ali zna...  :mrgreen:
 
Kako samo 25ks,pa moj 250 ima 23ks.

Poslano sa mob

 
kakav hard pobogu.....
ovo je motor homologiran za cestu, da se može od doma poć na izlet po makadamu......
nešto ka 250l.....

ja bi ga rado udomio..... za gljivarenje dušu dao......
 
I minjat uje svako ijadu km.....
Ima i boljih motora


Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
 
dovla said:
Pa taj novi će koštat kao god dana star exc, ako ne i više. Sve zavisi od namjene, ovo će vjerojatno biti dobar motorić za lagane šumske puteve. Hard je nešto drugo, ono što sredju nikad nije vidio ni probao, ali zna...  :mrgreen:

Bit ce 12 godina star exc  :LOL: :LOL: :LOL:

Zog said:
Kako samo 25ks,pa moj 250 ima 23ks.

Poslano sa mob

Peak power is 18.4kW, with peak torque of 32Nm. Important from the hobby trail-rider’s perspective is the engine’s reliability and gap between service intervals. And this is where the CRF450L’s build quality and design really stands out; it will go 32,000km between major strip downs, with an air filter oil and oil filter change every 1000km.

Stajaznam
 
dovla said:
Je da, teški hard, teži samo 20 kg od "konkurentnog" EXC-a.. O snazi će vjerojatno bit besppredmetno raspravljat.
Šta se hvataju posla koji nije za njih... :mrgreen:

Pa sve lijepo piše da to nije hard enduro, nego dual-purpose...Hard je CRF450X i na bazi njega su napravili
ovaj softić prilagođen za cestu, regulativu i ostala sranja...

https://powersports.honda.com/offroad/competition.aspx
 
AnteK said:
Pa sve lijepo piše da to nije hard enduro, nego dual-purpose...Hard je CRF450X i na bazi njega su napravili
ovaj softić prilagođen za cestu, regulativu i ostala sranja...

https://powersports.honda.com/offroad/competition.aspx

Ako sredju kaze da je “klasika hard enduro” onda tko si ti da kazes drugacije? :misli:

:mrgreen:
 
Ne, to je normalni motoric za sumske i poljske puteve s izletima na makadam i cestu.