Sredju said:U stvari je, sada, nakon sto sam procitao vise.
Klasika Hard Enduro, 25 konja sa opcijom otvaranja na vise.
To vec postoji od HM Moto.
dovla said:Je da, teški hard, teži samo 20 kg od "konkurentnog" EXC-a.. O snazi će vjerojatno bit besppredmetno raspravljat.
Šta se hvataju posla koji nije za njih...
Nero said:Kad sam vidio naslov, poveselio sam se. I poceo razmisljati da napokon kupim novi motor.
Onda sam vidio tezinu. Pa snagu.
Morat cu polovni opet.
dovla said:Pa taj novi će koštat kao god dana star exc, ako ne i više. Sve zavisi od namjene, ovo će vjerojatno biti dobar motorić za lagane šumske puteve. Hard je nešto drugo, ono što sredju nikad nije vidio ni probao, ali zna...
Zog said:Kako samo 25ks,pa moj 250 ima 23ks.
Poslano sa mob
Peak power is 18.4kW, with peak torque of 32Nm. Important from the hobby trail-rider’s perspective is the engine’s reliability and gap between service intervals. And this is where the CRF450L’s build quality and design really stands out; it will go 32,000km between major strip downs, with an air filter oil and oil filter change every 1000km.
štamparska greška 10 000................Elias said:I minjat uje svako ijadu km.....
Ima i boljih motora
Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
dovla said:Je da, teški hard, teži samo 20 kg od "konkurentnog" EXC-a.. O snazi će vjerojatno bit besppredmetno raspravljat.
Šta se hvataju posla koji nije za njih...
AnteK said:Pa sve lijepo piše da to nije hard enduro, nego dual-purpose...Hard je CRF450X i na bazi njega su napravili
ovaj softić prilagođen za cestu, regulativu i ostala sranja...
https://powersports.honda.com/offroad/competition.aspx
dovla said:Ako sredju kaze da je “klasika hard enduro” onda tko si ti da kazes drugacije? :misli: