CRF 450L

Sredju said:
Pogledaj posto su ktm hard endure.

Ako tu Hondu krenem opremati i stavljati komponente kojima bih dosegao razinu KTMa, da li bi mi bilo dosta 20000 eura?
 
Pa ak će u Amerikama koštati 10000$, kod nas bude 10000€.
Za tu lovu si kupiš pravi enduro.
 
Ovo je bez sumnje odlican i kvalitetan enduro motor koji ce se jako dobro prodavati bez obzira na cijenu. Kao i ktm, ima svojih prednosti ali i mana... Ugradene komponente, obzirom na namjenu, su sigurno vrlo dobre ili odlicne, ne sumnjajte...
 
Jesi vidio da je okvir od aluminija?  :povraca:

Btw - koliko ulja ide u motor, koliko je teska, ima li gumigelenge u straznjoj nabi, i koliki su servisni intervali? Koliko ce kostati rucice/polugice/plastike/zmigafci i koliki ce biti rok dobave istih? 
 
Koliko dođe polovni?

Poslano sa mob

 
Ne vidim nijedan razlog da za iste pare netko kupi ovo pored exc-a.
Bez obzira jel namjena soft ili hard (sto ovo sigurno nije), o situaciji kod nas odnosno dobavljivosti dijelova, podrsci itd da ne pricam..

Ne znam neka mi netko kaze koja mu je prednost..
 
Mi smo zanemarivi, na globalnoj razini ovaj model ce biti za hondu ocekivano uspjesan. A i kod nas ima onih koji iz principa nece ktm, yamahu itd.
 
Ako ga sredju kupi, onda je dobar. Ako ne - ne valja.
 
Ne sumnjam ni ja da ce se prodavati.. dual sport motori su vani popularni.
Ali ja opet ne vidim nijednu prednost.. cijena je jednostavno pretjerana. Da se razumijemo pretjerana je i za exc ali kad uzmemo usporedbu ta dva motora, cijena je nebulozna.
 
dovla said:
Ne vidim nijedan razlog da za iste pare netko kupi ovo pored exc-a.

Lupam bez provjere, ali; ne održava li se Honda na kilometre, a EXC na sate?
Ima takav motor smisla ako hoćeš bez prixe otići parsto km i tamo se voziti.
O cijenama neću, meni je sve preko 1000EUR preskupo  :mrgreen:
 
dovla said:
Ne sumnjam ni ja da ce se prodavati.. dual sport motori su vani popularni.
Ali ja opet ne vidim nijednu prednost.. cijena je jednostavno pretjerana. Da se razumijemo pretjerana je i za exc ali kad uzmemo usporedbu ta dva motora, cijena je nebulozna.

A koja je uopće cijena ?
 
clox said:
Lupam bez provjere, ali; ne održava li se Honda na kilometre, a EXC na sate?

Koliko sam skužio, na ovoj hondi je interval promjene ulja 1000 km, dakle isto ko i KTM. E sad, da su
sklopili motor pa da ima intervale ko i CRF250L, onda bi to bilo nešto drugo. Iako, piše da se do 30.000 km
ne radi na servisu ništa osim ulja i filtera.

Inače, motor ima 41 KS za USA tržište, i reduciran je na 25 KS za Europu, dakle realno je za računati sa 40 KS,
što je sasvim ok za amatere prašinare.  :mrgreen:
 
AnteK said:
Koliko sam skužio, na ovoj hondi je interval promjene ulja 1000 km, dakle isto ko i KTM. E sad, da su
sklopili motor pa da ima intervale ko i CRF250L, onda bi to bilo nešto drugo. Iako, piše da se do 30.000 km
ne radi na servisu ništa osim ulja i filtera.

Inače, motor ima 41 KS za USA tržište, i reduciran je na 25 KS za Europu, dakle realno je za računati sa 40 KS,
što je sasvim ok za amatere prašinare.  :mrgreen:

Tih 40 ks su zapravo idealni  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rado bi Hondu za svoje prpanje po prasini. Sa KTM-om stalno imam presing u glavi da me ocekuje generalka uskoro. Steta sto mi je budzet za enduro motor 20 000 Kn  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Ja isto mislim da malo ljudi moze izvuci natjecateljske kvalitete iz motocikla, sto se tice plastika, mislim da ih polisport vec kenja na tisuce za 200 eura set.
A showa je poznata da uz najgore odrzavanje u stvari najbolje i najduze radi.
Nippon made.
Cijena ce biti 10 tisuca.
Ja sam prosli tjedan isao gledati HM Moto CRM 450 R supermoto, 4 godine stariji od MT07 za iste novce. Popeo se na to magare, kao da sam sjeo na ogradu, kickstarter. Pitam se, zasta oni traze 10000 eura nove cijene.


 
AnteK said:
Koliko sam skužio, na ovoj hondi je interval promjene ulja 1000 km, dakle isto ko i KTM. E sad, da su
sklopili motor pa da ima intervale ko i CRF250L, onda bi to bilo nešto drugo.

Da, to dosta kvari ukupnu sliku.