CRF 450L

U zadnje vrijeme je Honda pocela prodavati HM Moto motocikle u svojim salonima. Meni to lici na CRF-a od HM Moto, samo sto vjerovatno nisu prikeljili Acerbis svjetlo i Koso uru, vec nesto kvalitetnije.
Motoric je kvalitetan, ali je trebao vise vuci na CRF 250L, niza pozicija sjedenja, celicni ram, sjediste da se u njemu moze sjediti duze od 15 minuta. Pa onda "Rally" verzija sa malo boljom zastitom vjetra.
Takvo sto imamo od hm moto-a
honda-cref-450x-1.jpg
 
Sve su to u stvari Honde, ti tvoji HM


Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
 
Da Elias.
HM Moto je na bazi Hondi.
Pa i veci tank su mogli dodati, 12-14 litara za 250-300 km.
 
https://youtu.be/COcI2Kj6tUM


Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
 
b70bb3104972887f961de1971a403f82.jpg


Tank od titana...


Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
 
Može se “otvorit” na 55-60


Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
 
Sredju said:
Da Elias.
HM Moto je na bazi Hondi.
Pa i veci tank su mogli dodati, 12-14 litara za 250-300 km.

Znaš li ti što je HM moto?


BTW ovo je, napokon, Hondina homologirana verzija 450 enduro motora, pandan WR-u 450....motor koji na tržište dolazi blokiran, a predviđen je za otvoriti. Za razliku od osnove, motocross modela, ima 6 brzina, drugačiju mapu i opremu za homologaciju. Sigurno dobar motor, teško ga je nazvati hard endurom ali svakako u pravim rukama to je. Konkurencija mu je WR, a nešto manje EXC. Interesantan onima koji voze soft enduro / dual sport i rally. Nešto manje interesantan onimakoji voze Romaniacse...  :mrgreen:

Osim što je Honda popunila nišicu, ovaj model joj je nedostajao da bi se mogla legalno natjecati na Dakaru. To što je sad legalna ne znači da se neće raspasti kao i do sada.  :mrgreen:
 
Da sada kupujem novi dual-sport ovaj bi bio jedan od potencijalnih....
Za gospodu i pokoju damu, malo vamo-malo tamo.... jos uvik te moze izbaciti na stablo i preko volana - doduse dosta tesko al moze.

Jedino ta informacija o servisnim satima/kilometrima i kolicina ulja mi nisu drage.... bolje 2L ulja i 5-6k servis  :mrgreen:

Glede 25Ks .... koliko Huso FE 570 i FE 450 imaju u prometnoj knjizici  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Glede HM-a...
Nije li to bila firma HM-Honda koja je bila jedini ovlasteni (?) distributer Honde u Italiji.
Pa su uvozili CRF-ove i SAD-a, prepravljali i homologirali i sl. (sve ok)
i onda.... im se omilila lova pa su u Kini narucili kopiju CRF-a i poceli prodavati i onda izgubili Hondinu licencu ??

... ili ovo zadnje nije tocno  :misli: .... glasine
.. ili su se "dogovorili" ... pola vama - pola nama  :mrgreen: :mrgreen:
 
MOTORE
Tipo: 4T, raffreddato a liquido, Unicam a 4 valvole
Cilindrata: 449,7cc
Alesaggio x corsa: 96 x 62,1mm
Rapporto di compressione: 12 : 1
ALIMENTAZIONE
Tipo: Iniezione elettronica PGM-FI
Capacità serbatoio: 7,6 litri
IMPIANTO ELETTRICO
Accensione: Digitale CDI
Avviamento: Elettrico
TRASMISSIONE
Frizione: Multidisco in bagno d’olio
Cambio: 5 marce sempre in presa
Finale: A catena (13/51)
CICLISTICA
Telaio In alluminio (settima generazione)
Dimensioni: 2.280 x 825 x 1.260 mm
Interasse: 1.500 mm
Inclinazione: cannotto di sterzo 28,5°
Avancorsa: 122 mm
Altezza sella: 940 mm
Altezza da terra: 315 mm
Peso con il pieno: 130,8 kg
Sospensione anteriore: Forcella rovesciata Showa con molle in acciaio, steli da 49 mm
Sospensione posteriore: Ammortizzatore Showa con leveraggio Honda Pro-Link.
RUOTE
Cerchi anteriore In alluminio, a raggi, 21”x1.6
Cerchio posteriore In alluminio, a raggi, 18”x2.15
Pneumatico anteriore 80/100-21
Pneumatico posteriore 120/80-18
FRENI
Anteriore: Disco wave da 260, pinza a 2 pistoncini
Posteriore: Disco wave da 240 mm, pinza a singolo pistoncino

 
Ak netko kupi, savjetujem da se instantno, bez išta vožnje riješi te IRC GP22 gume stražnje, ja ću ju besplatno zbrinut.
 
Glaky said:
Zašto ce kostati vise od 5000 eura?  :misli:

Zato da CEO Honde moze kupiti novu jahtu a Marc Marquez imati dobro placen posao u Hondi  :mrgreen: