CRF 450L

Ne znam kakve veze ima crf od danija pedrose s ovom temom...

Inace vidim da te napaljuje supermoto, ta honda crf u seriji ne moze stati u istu recenicu sa serijskim smr-om. Kolega ju je imao, dapace bila je jako lijepo slozena ali tako nije isla.
Talijani masovno voze prvenstva s hondom, odmah masina ide na stol i sve se slaze jer je inace zaklinac.. u usporedbi sa serijskim tm/husky/ktm..
 
I kakve to veze ima sa supermotom? A i s ovom temom..
 

Attachments

  • 3E7E8879-3774-4FD3-B6EE-D0A805512DF6.jpeg
    3E7E8879-3774-4FD3-B6EE-D0A805512DF6.jpeg
    189.4 KB · Views: 142
  • 5D9C3286-BE93-422F-A0AD-B254007E8B4C.jpeg
    5D9C3286-BE93-422F-A0AD-B254007E8B4C.jpeg
    167 KB · Views: 186
Si napisao gore da motor ne ide, a vidis da razvija vise snage o ktm.
A o pouzdanosti necemo ni pricati.
 
Ti ocito ne znas citat.. nisam spominjao sxf ni crf za cross.. a to sto ti mislis da je to isto to je tvoj problem..
 
dovla said:
Ti ocito ne znas citat.. nisam spominjao sxf ni crf za cross.. a to sto ti mislis da je to isto to je tvoj problem..

Ti kao da nisi svjestan da pokušavaš razgovarati sa najvećim glupanom i neznalicom koja je ikada kročila na ovaj forum
 
dovla said:
Ti ocito ne znas citat.. nisam spominjao sxf ni crf za cross.. a to sto ti mislis da je to isto to je tvoj problem..

Honda nema SM u ponudi, svi SM su izvedeni iz Crossa, iz CRF 450R i ova CRF 450 L je izvedena iz crossa.
Znaci u motoru leze 45 bulletproof konja.
Servisni intervali, kakvi ce biti kod beskompromisnog motora, litar ulja u motoru i mozda 0,5 u mjenjacu.
Preporuceno odrzavanje od Honde je u svrsi dugorocnog druzenja sa njihovim proizvodom, nije napisano samo da bi bolje izgledalo nego kod drugih, kao sto to rade narandzasti koji redovno krepavaju ka muve kad ih naspricas vandalom.
 
lb said:
Ti kao da nisi svjestan da pokušavaš razgovarati sa najvećim glupanom i neznalicom koja je ikada kročila na ovaj forum

Svaki put sam sebi govorim da sam konj..
Necu vise, svecano si obecajem.
 
Malo sam je obilazio prije cca mjesec dana ... dojam je nikakav, djeluje 40% jeftinije od tražene cijene.

Posebno me iznenadio nosač tablice.  :misli:
 

Attachments

  • 20190114_151902_rs.jpg
    20190114_151902_rs.jpg
    343.2 KB · Views: 157
  • 20190114_151848_rs.jpg
    20190114_151848_rs.jpg
    253.6 KB · Views: 143
  • 20190114_151750_rs.jpg
    20190114_151750_rs.jpg
    356.6 KB · Views: 139
  • 20190114_151710_rs.jpg
    20190114_151710_rs.jpg
    99.3 KB · Views: 155
  • 20190114_151649_rs.jpg
    20190114_151649_rs.jpg
    296.8 KB · Views: 170
Malo da dignem ovu temu s par komentara/pitanja jer trazim nekakav (ajmo reci) soft enduro. Recimo za po sumi bez bilo kakvih pretenzija za hard enduro. Ajmo redom:

1. Da li postoji alternativa za kombinaciju Vortex + Yoshimura pa da se motor oslobodi i digne s europskih 25 konja, a ne izgubi garancija?
Meni je ovo preglasno i preskupo (minimalno jos 1.500 eura na osnovnu cijenu od 10.000 eura).

2. Da li netko zna nesto o Honda performance kitu s kojim EU modeli idu na razinu USA modela (38KS) i zadrzava se tvornicka garancija?
U Rutingu ne znaju nista o tome.

3. Dostupnost motora u RH?
Ruting na lageru ima jos jednu CRF450L IZ 2018. i barem 3, 4 komada iz 2019. Sve novi i nekoristeni motori. Cijena im je smanjena sa 78.000 na 70.000kn. Ne vjerujem da ce itko dati toliko novaca za motore koji stoje na lageru sada vec 2 godine, a u startu su ionako bili super skupi. Ja bi udomio jednog iz 2019., ali ne za vise od 60.000kn. Ima li netko kvalitetne kontakte u Rutingu pa da se moze pregovarati o cijeni? U suprotnom ce ti motori istrunuti na njihovom lageru, a pogotovo jer je dosao novi model za 2021. s identicnom startnom cijenom kao i za modele iz 2019. i 2020.

4. Bonus pitanje :)
Najavljen je novi model za 2021., CRF450RL.
Da li je i taj model ubijen za EU trziste ili ima normalnu snagu za tu zapremninu (dakle 40tak konja)? Nasao sam da je nesto doradjivan ECU, ali nisam jos pronasao kvalitetne testove s vise detaljnijih informacija (slobodno postajte linkove).
Ruting nije narucio te motore niti imaju novi cjenik, a vjerojatno niti nece jer ne mogu ocistiti lager od modela iz 2018. i 2019.

Na kraju, meni je model iz 2019./2020. imteresantan ukoliko postoji nekakvo bezbolno rjesenje za vracanje snage na standarni nivo (poput USA modela) te uz rusenje cijene. Ako to ne ide, gledam alternative s nesto vise kila i normalnim servisnim intervalima: Husqvarna 701 enduro ili KTM 690 enduro R. :)
 
Last edited: