Malo da dignem ovu temu s par komentara/pitanja jer trazim nekakav (ajmo reci) soft enduro. Recimo za po sumi bez bilo kakvih pretenzija za hard enduro. Ajmo redom:
1. Da li postoji alternativa za kombinaciju Vortex + Yoshimura pa da se motor oslobodi i digne s europskih 25 konja, a ne izgubi garancija?
Meni je ovo preglasno i preskupo (minimalno jos 1.500 eura na osnovnu cijenu od 10.000 eura).
2. Da li netko zna nesto o Honda performance kitu s kojim EU modeli idu na razinu USA modela (38KS) i zadrzava se tvornicka garancija?
U Rutingu ne znaju nista o tome.
3. Dostupnost motora u RH?
Ruting na lageru ima jos jednu CRF450L IZ 2018. i barem 3, 4 komada iz 2019. Sve novi i nekoristeni motori. Cijena im je smanjena sa 78.000 na 70.000kn. Ne vjerujem da ce itko dati toliko novaca za motore koji stoje na lageru sada vec 2 godine, a u startu su ionako bili super skupi. Ja bi udomio jednog iz 2019., ali ne za vise od 60.000kn. Ima li netko kvalitetne kontakte u Rutingu pa da se moze pregovarati o cijeni? U suprotnom ce ti motori istrunuti na njihovom lageru, a pogotovo jer je dosao novi model za 2021. s identicnom startnom cijenom kao i za modele iz 2019. i 2020.
4. Bonus pitanje
Najavljen je novi model za 2021., CRF450RL.
– Detailed 2021 CRF450RL Review of Specs + New Changes Explained, R&D Info, Videos and more on Honda’s new 450cc Dual Sport Motorcycle! – Say hello to the new 2021 Honda CRF450L! Wait, I meant to say the new 2021 Honda CRF450RL… One of the few changes that Honda decided to throw at the CRF450L […]
www.hondaprokevin.com
Da li je i taj model ubijen za EU trziste ili ima normalnu snagu za tu zapremninu (dakle 40tak konja)? Nasao sam da je nesto doradjivan ECU, ali nisam jos pronasao kvalitetne testove s vise detaljnijih informacija (slobodno postajte linkove).
Ruting nije narucio te motore niti imaju novi cjenik, a vjerojatno niti nece jer ne mogu ocistiti lager od modela iz 2018. i 2019.
Na kraju, meni je model iz 2019./2020. imteresantan ukoliko postoji nekakvo bezbolno rjesenje za vracanje snage na standarni nivo (poput USA modela) te uz rusenje cijene. Ako to ne ide, gledam alternative s nesto vise kila i normalnim servisnim intervalima: Husqvarna 701 enduro ili KTM 690 enduro R.