Da li kupiti Harley?

Mi "Japanci" i "Talijani" nikad nečemo razumijet Harlijaše. Imam par prijatelja Harlijaša i to je neka specifična ljubav i ovisnost.
Vozio sam par modela Harlija i Indijana i nije moj đir. Ali osječaš se nekako "Cool". Ljepota je u oku promatrača. Neki su mi modeli lijepi, a neki odvratni.
Kvaliteta? Pa neznam da je itko od njih imo više problema od nas na " normalnim motorima".
Što sam stariji, sve više razumijem i prihvaćam sve podgrupe a rasprave o tome da prodaju tehnologiju iz WW2 postaju sve smiješnije.:mrgreen:
 
Eh, kad se sjetim, kad sam bija mali i žicao djir automatika ili apn-ca jer mi starci nisu htjeli kupiti niti torija, u gradu (Dubrovniku op.a.) se, osim stranaca, vozio jedan naš "domači", Hans se zvao, lik je bio pljunuti Max Headroom i iza je uvijek bila neka "dobra pitzchka" . To su moje prve uspomene na Harley !
E da, to su bila vremena kad se vozilo bez kacige !
 
Eh, kad se sjetim, kad sam bija mali i žicao djir automatika ili apn-ca jer mi starci nisu htjeli kupiti niti torija, u gradu (Dubrovniku op.a.) se, osim stranaca, vozio jedan naš "domači", Hans se zvao, lik je bio pljunuti Max Headroom i iza je uvijek bila neka "dobra pitzchka" . To su moje prve uspomene na Harley !
E da, to su bila vremena kad se vozilo bez kacige !
E to je kad se za života upišeš u legende. Svi su ga znali. Umro je.
Dobro kažeš. Kakva je to bila pojava. Mi na Tomosima, a on na Harliju vazda se nekom utegnutom cicom macom. Kakve su sve kružile priče od njemu.
Fend mi je prošle godine kupio od njegovih, njegovoga zadnjega Harlija Road King.
 
Što sam stariji, sve više razumijem i prihvaćam sve podgrupe a rasprave o tome da prodaju tehnologiju iz WW2 postaju sve smiješnije.:mrgreen:
Mislim da njihovo vrijeme nažalost lagano prolazi. Jednostavno ove nove generacije se pale na nešto što je njima đir (Tmax i japanke).
Mislim da je Rayan prilično dobro složio ovaj video od Harliju.
 
  • Like
Reactions: Faber
Prošlo je vrijeme T-Maxa, sad su advenčr verzije s maglenkama, setom kufera i navigacijom in za kruzanje gradom.

Honde NC, X-Adv su strojevi za veliko putovanje od Kmana do rive.

T-maxa voze još samo dileri i lokalni gaseri za maltretiranje ostatka prometa s dernjavom otvorenih Akrapoviča i J.Costa variomata.
 
mislim da nisu tu krive mlade generacije.
svaka društveno rizična subkultura uspješno je ugušena od strane korporativne demokracije.
počevši od rokenrola, di su usuli novce i doveli rock na stadione omasovili, dali ogromne novce, pa nam je Bon jovi rokenrol, a Lemmy čudak.
tako i motori... ma samo usuj novce i da te Harlije mogu uzet pravnici, doktori i elita, a mladima da je nedostižan i ode bunt i dišpet u 3 pm... sve šta u nazivniku ima "moto" digni cijene 3 puta itd
pa evo i nogomet... ma kakve to veze ima sa Georgom Bestom i ekipom i nogometom 60-70tih godina, kad je to bila rapsodija, navijači se maltili, igrače si mogao sresti u kafanama a ne na tiktoku... navijač je danas samo onaj koji može platit skupe ulaznice i pit u fanpitu...
 
Rekao bih da je istina, kao i uvijek, negdje u sredini. Harley će uvijek imati svoju klijentelu samo što neće biti toliko raširena. Dijelom i zbog spomenute cijene. Imaju prejaki brand da samo tako rikne, po meni je ovo samo realno pražnjenje balona koji je nastao dok je bio hype.
 
mislim da nisu tu krive mlade generacije.
svaka društveno rizična subkultura uspješno je ugušena od strane korporativne demokracije.
počevši od rokenrola, di su usuli novce i doveli rock na stadione omasovili, dali ogromne novce, pa nam je Bon jovi rokenrol, a Lemmy čudak.
tako i motori... ma samo usuj novce i da te Harlije mogu uzet pravnici, doktori i elita, a mladima da je nedostižan i ode bunt i dišpet u 3 pm... sve šta u nazivniku ima "moto" digni cijene 3 puta itd
pa evo i nogomet... ma kakve to veze ima sa Georgom Bestom i ekipom i nogometom 60-70tih godina, kad je to bila rapsodija, navijači se maltili, igrače si mogao sresti u kafanama a ne na tiktoku... navijač je danas samo onaj koji može platit skupe ulaznice i pit u fanpitu...

Upravo suprotno, motori su jeftiniji i dostupniji nego ikad.

Za 3 tisuće eura biraš motor sa 100 konja, dobrim ovjesom i kočnicama, o kakvim su prethodne generacije mogle samo sanjati.

Drugi je tu problem, promet je postao nužno zlo, nove generacije vide motore kao ogromnu opasnost i nisu im interesantni što zbog mogućih ogromnih posljedica, što zbog toga jer ne vide gušt u tome. Vožnja je postala sporija nego ikad, milijun kamera, ograničenja, povećana količina prometa, uz to sigurnosne agencije prikazuju motore izrazito opasnim i jednostavno se gubi interes.

I prema tome ide i smjer razvoja motora, nema više govora o R motorima, radijalnim kliještima, podešavanju ovjesa, sve se svodi na crossover križance između skutera i motora, što jednostavnije korištenje i tehnološke Gadgete za lakši svakodnevni commuting, kako ne bi gubili vrijeme čekajući u koloni.

Ali, što budućnost donosi, i ovo je dobro.
 
Ako kupuješ čoper, kupuješ kult.

Nitko ne kupuje te motore zbog brzine, kočnica, zaštite od vjetra i udobnosti.

Kad ljudi počnu pravdati kupnju japanskih kopija čopera s glupim pričama o potrošnji, kvaliteti i uglađenosti u odnosu na Harley, odmah znaš da su promašili ili tip ili marku motora.

Jedan je original.
Je
Indian….sve ostalo kurac
 
Kako god, mora im se priznati da dobro drze cijenu. Sigurno nisu losa investicija. Barem cu zeni to tako prodati... :mrgreen:
Evo prije neki dan na highwayu u LA-u vidin noviji Harley…..oni sta pari ka ima nasadenu televiziju naprid….pitan amera koliko dode USD takvi….kaze on cca 20 iljada….
 
Vozia san taj XR1200 i svidia mi se, prilično je uglađen i vozi se ka normalan motor...

Ima san sriću vozit nekoliko Dyna, i Fatboy i Road Kinga po bespućina Amerike. Ne postoji bolje iskustvo na motoru od road tripa po Americi na Harliju, npr. voziš po pustinji Novog Mexika, usred ničega stoji Saloon (Witch Well), parkiraš Harley do dva druga, u uđeš u Saloon otvarajući ona krilna vrata, unutra je mračno i dva lika na baru te odmire. Posli, uz dvi Negra Modello, s njima lipo popričas o nekim bezveze američkim temama, raspitaš se di je iduća benziska i motel, kresneš tih 1600 kubika i odvoziš dalje.

Harley je napravljen s fokusom na Ameriku i njihove ceste i paše savršeno u taj film. U Evropi je to totalno drugi motor i cila priča oko njega ne paše previše u evropske gradove i ceste.

Davat ocjene na osnovi klišeja i gledanja drugih je promašeno... recimo, u HR harli vozi jedan vaso brkić, ima li jadnije reklame?


.. ok, njonjo još bi bia next level
Modello Negra a ne Negra Modello
Svaki dan 3,4 komada….malo miksan da bolje puca
 

Attachments

  • BF1043FF-C6DF-4BEC-B185-D4272244BBFB.jpeg
    BF1043FF-C6DF-4BEC-B185-D4272244BBFB.jpeg
    2.1 MB · Views: 0
Harley je napravljen s fokusom na Ameriku i njihove ceste i paše savršeno u taj film. U Evropi je to totalno drugi motor i cila priča oko njega ne paše previše u europske gradove i ceste.

Davat ocjene na osnovi klišeja i gledanja drugih je promašeno... recimo, u HR harli vozi jedan vaso brkić, ima li jadnije reklame?

Slično je i sa Švedskom. Beskrajne, ravne ceste, prvi zavoj za 300km. Harliji i japanski klonovi su gore daleko popularniji od klasičnih japanaca i eu motora,
A tu je još i factor americane koji je gore jak. Rockabiliy, američka pop kultura 50ih/60ih, retro auti, dineri uz cestu u američkom stilu...
 
  • Like
Reactions: DuroDu
Slično je i sa Švedskom. Beskrajne, ravne ceste, prvi zavoj za 300km. Harliji i japanski klonovi su gore daleko popularniji od klasičnih japanaca i eu motora,
A tu je još i factor americane koji je gore jak. Rockabiliy, američka pop kultura 50ih/60ih, retro auti, dineri uz cestu u američkom stilu...
Točno to što si reko. Svi moji Švedi s broda imaju HD i neke retro aute.
A kultura kampiranja je rasprostranjena u cijeloj Skandinaviji. Znam da je u Norveškoj dozvoljeno kampiranje "na divlje". Ne znam sa Švedsku i Finsku, ali mislim da je i tamo dozvoljeno.
 
Točno to što si reko. Svi moji Švedi s broda imaju HD i neke retro aute.
A kultura kampiranja je rasprostranjena u cijeloj Skandinaviji. Znam da je u Norveškoj dozvoljeno kampiranje "na divlje". Ne znam sa Švedsku i Finsku, ali mislim da je i tamo dozvoljeno.

Da, kampiranje je dozvoljeno svugdje, osim u neposrednoj blizini nečije kuće. Pojam 'dobrog' motora je totalno pomaknut u odnosu na naš.