Pa realno do 5g godina je i motor i auto maltene novo vozilo, uz naravno, odgovorno odrzavanje. Ako si citao od pocetka moje tuzaljke, bio mi je cilj za vozila stara od 8g nadalje (do 20g npr) mahom pise novo kao iz salona..Ok, slažem se da ako netko za motor od 16g napise kao nov da je to malo vjerojatno da je kao nov. Ja sam se osvrnio na motore od par godina starosti kod koji najčešće i stoji kao nov ili sl.
dva puta sam išo vidit takav iz oglasa KAO NOVNije nov jer nije vaza za cvijece niti umjetnicka slika u okviru.
Motor je stroj koji kad stoji ili ne vozi gubi na vrijednosti i makar stajao u vakumu, stroj star 20 godina nikad nije kao nov. Dijelovi se ne trose samo trenjem, te razumijem ja da su neki motori uscuvani i nekad i bolji nego novi kako je netko napisao, ali u oglasima mi eto to smeta.
Ali to sam ja, pa kamo da svi isto razmisljaju.. cheers
Svog sam prodao, frend jos ima tri, svi s pocetka 2000-ih i svi su doslovno kao novi. Veci je problem dostupnost dijelova.Ok, slažem se da ako netko za motor od 16g napise kao nov da je to malo vjerojatno da je kao nov. Ja sam se osvrnio na motore od par godina starosti kod koji najčešće i stoji kao nov ili sl.
Sve to i ja radim uglavnom, potpisujem sve, čak me i ne smeta što znam kasnije na njih naletiti sa smanjenom kilometražom u oglasniku ili da ono što sam im poklonio defacto prodaju zasebno, ala dodatni vjetrobran i kufer i sl. Ljudska priroda i jbg. Nisi međutim u pravu...sve na tom motoru X je staro 20 godina...od šarafa do kablova do pumpe vode npr. koja kad ode novom vlasniku baca u očaj, em nemoš naći em po zlato ako nađeš...i zato je to staro i amen, i trebalo bi vrijediti toliko da kad baciš u smeće ne žališ...upravo se to dogodilo prijatelju sa motorom (premium model i brand) u zbilja top stanju i realnom minimalnom kilometražom, uvoz Njemačka...staro je staro i amen. Đabe promjena ulja, garaža i estetika.Ok, kuzim zasto ljudi ne mogu shvatiti da 20 godina stari motori mogu biti kao novi. Kod takvih su par godina stari motori obicno u takvom stanju da okrenem glavu kad prolazim pored njih. Doslovno ih ne stignu oprati 2x godisnje, a o odrzavanju da ne pricam. Kako da ja nekome takvom onda objasnim da ja briskam krpicom i sredstvom od 40€ za 200ml motor star 20 godina u kojega sam ulozio 2x vise nego sto vrijedi jer me eto nervirala ona crtica na blatobranu koju nitko ne vidi i slicne stvari? Kako da mu objasnim da mijenjam ulje 1x godisnje iako napravim jedva 3000km godisnje sa njim, a da se svi potrosni dijelovi mijenjaju na trecinu onoga sto je tvornica propisala jer eto volim sarafiti?
Poznajem par takvih kojemu je motor prevozno sredstvo i izrabljuje ga do maksimuma, a odrzava samo nuzno. Ne kazem da je pogresno - ipak ga je kupio za svoj novac i vjerojatno sam ja budala koji prodam motor u takvom vrhunskom stanju, ali eto ne da mi moja luda glava da bude drugacije.
Zato se kaze KAO novo a ne samo NOVO. Tko je dovoljno inteligentan da razumije razliku izmedju ta dva pojma, nece mu biti problem cinjenica da nisam zamijenio svaki saraf na motoru i cijelu instalaciju, jer za to stvarno nema potrebe i bilo bi i po mojim mjerilima pretjerivanje. Pumpa vode je takodjer potrosni materijal, pa ako primjetim zamor na njoj naravno da cu nabaviti set za reparaciju i rjesiti ju da ne pravi probleme narednih 10 godina barem. Estetika je samo ono na povrsini i estetikom se bave preprodavaci. "Kao novo" je puno vise od estetike i zamjene ulja.Sve to i ja radim uglavnom, potpisujem sve, čak me i ne smeta što znam kasnije na njih naletiti sa smanjenom kilometražom u oglasniku ili da ono što sam im poklonio defacto prodaju zasebno, ala dodatni vjetrobran i kufer i sl. Ljudska priroda i jbg. Nisi međutim u pravu...sve na tom motoru X je staro 20 godina...od šarafa do kablova do pumpe vode npr. koja kad ode novom vlasniku baca u očaj, em nemoš naći em po zlato ako nađeš...i zato je to staro i amen, i trebalo bi vrijediti toliko da kad baciš u smeće ne žališ...upravo se to dogodilo prijatelju sa motorom (premium model i brand) u zbilja top stanju i realnom minimalnom kilometražom, uvoz Njemačka...staro je staro i amen. Đabe promjena ulja, garaža i estetika.
Nije nov jer nije vaza za cvijece niti umjetnicka slika u okviru.
Motor je stroj koji kad stoji ili ne vozi gubi na vrijednosti i makar stajao u vakumu, stroj star 20 godina nikad nije kao nov.
ali u oglasima mi eto to smeta. Ali to sam ja, pa kamo da svi isto razmisljaju.. cheers
Ako normalno odrzavas motor onda se zna da boja ne moze bit salonska, da gume na stafnama nemogu bit nove, da vizir moze imat koji friz na motoru starom 16 godina... Al ok, netko kupi motor kao nov netko nov netko ovako... Svojim novcima svako gospodari...
upravo se to dogodilo prijatelju sa motorom (premium model i brand) u zbilja top stanju i realnom minimalnom kilometražom, uvoz Njemačka...staro je staro i amen. Đabe promjena ulja, garaža i estetika.
Moto saloni su dobili konkurenciju.
Akk ides kupovat novi, odes na njuskalo. Pogledas ponudu rabljenih, tj novih i ne moras ici u salon.
#novonormalno
vise nego sto vrijedi jer me eto nervirala ona crtica na blatobranu koju nitko ne vidi i slicne stvari?