Dobre prilike u oglasima

Seruckate i pretjerujete kao i obicno. 😄 Moj je svaki kao nov, u originalnom stanju, nikad padano, bez ogrebotine... jedino nije utegnut i uščuvan.😂
 
  • Like
Reactions: Village
Ok, slažem se da ako netko za motor od 16g napise kao nov da je to malo vjerojatno da je kao nov. Ja sam se osvrnio na motore od par godina starosti kod koji najčešće i stoji kao nov ili sl.
 
  • Like
Reactions: bianconero
Ok, slažem se da ako netko za motor od 16g napise kao nov da je to malo vjerojatno da je kao nov. Ja sam se osvrnio na motore od par godina starosti kod koji najčešće i stoji kao nov ili sl.
Pa realno do 5g godina je i motor i auto maltene novo vozilo, uz naravno, odgovorno odrzavanje. Ako si citao od pocetka moje tuzaljke, bio mi je cilj za vozila stara od 8g nadalje (do 20g npr) mahom pise novo kao iz salona..

Hvala svima na sudjelovanju i replikama, sad (mi) je sve puno jasnije ;)
 
  • Like
Reactions: Medo
1716926969320.png
 
ima ovih patnika, da pise gratiss,il poklanja se novi motor, ocuvan, servisiran,sa komplet opremom 12 god.star.,presao malo KM... Aaaal bi poletiliiii...
 
  • Haha
Reactions: roberto
Nije nov jer nije vaza za cvijece niti umjetnicka slika u okviru.

Motor je stroj koji kad stoji ili ne vozi gubi na vrijednosti i makar stajao u vakumu, stroj star 20 godina nikad nije kao nov. Dijelovi se ne trose samo trenjem, te razumijem ja da su neki motori uscuvani i nekad i bolji nego novi kako je netko napisao, ali u oglasima mi eto to smeta.

Ali to sam ja, pa kamo da svi isto razmisljaju.. cheers
dva puta sam išo vidit takav iz oglasa KAO NOV

i bili su oba KAO NOVA, izvadio novce i otfuro si doma

jedan od tih je i dalje kao nov i ne prođe vikend da me neki zaguzni patriot na pumpi ili pred birtijom ne gnjavi “Daj prodaj dam ti odma xx para”

naravno pola uvijek fali, tak da oni idu doma u Opelu kak su i došli, a ja u “precijenjenom, jesi normalan niko ti te pare neće dati”-motoru KAO NOVOM🤣



Srki
 
Ok, slažem se da ako netko za motor od 16g napise kao nov da je to malo vjerojatno da je kao nov. Ja sam se osvrnio na motore od par godina starosti kod koji najčešće i stoji kao nov ili sl.
Svog sam prodao, frend jos ima tri, svi s pocetka 2000-ih i svi su doslovno kao novi. Veci je problem dostupnost dijelova.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Ok, kuzim zasto ljudi ne mogu shvatiti da 20 godina stari motori mogu biti kao novi. Kod takvih su par godina stari motori obicno u takvom stanju da okrenem glavu kad prolazim pored njih. Doslovno ih ne stignu oprati 2x godisnje, a o odrzavanju da ne pricam. Kako da ja nekome takvom onda objasnim da ja briskam krpicom i sredstvom od 40€ za 200ml motor star 20 godina u kojega sam ulozio 2x vise nego sto vrijedi jer me eto nervirala ona crtica na blatobranu koju nitko ne vidi i slicne stvari? Kako da mu objasnim da mijenjam ulje 1x godisnje iako napravim jedva 3000km godisnje sa njim, a da se svi potrosni dijelovi mijenjaju na trecinu onoga sto je tvornica propisala jer eto volim sarafiti?
Poznajem par takvih kojemu je motor prevozno sredstvo i izrabljuje ga do maksimuma, a odrzava samo nuzno. Ne kazem da je pogresno - ipak ga je kupio za svoj novac i vjerojatno sam ja budala koji prodam motor u takvom vrhunskom stanju, ali eto ne da mi moja luda glava da bude drugacije.
 
Ok, kuzim zasto ljudi ne mogu shvatiti da 20 godina stari motori mogu biti kao novi. Kod takvih su par godina stari motori obicno u takvom stanju da okrenem glavu kad prolazim pored njih. Doslovno ih ne stignu oprati 2x godisnje, a o odrzavanju da ne pricam. Kako da ja nekome takvom onda objasnim da ja briskam krpicom i sredstvom od 40€ za 200ml motor star 20 godina u kojega sam ulozio 2x vise nego sto vrijedi jer me eto nervirala ona crtica na blatobranu koju nitko ne vidi i slicne stvari? Kako da mu objasnim da mijenjam ulje 1x godisnje iako napravim jedva 3000km godisnje sa njim, a da se svi potrosni dijelovi mijenjaju na trecinu onoga sto je tvornica propisala jer eto volim sarafiti?
Poznajem par takvih kojemu je motor prevozno sredstvo i izrabljuje ga do maksimuma, a odrzava samo nuzno. Ne kazem da je pogresno - ipak ga je kupio za svoj novac i vjerojatno sam ja budala koji prodam motor u takvom vrhunskom stanju, ali eto ne da mi moja luda glava da bude drugacije.
Sve to i ja radim uglavnom, potpisujem sve, čak me i ne smeta što znam kasnije na njih naletiti sa smanjenom kilometražom u oglasniku ili da ono što sam im poklonio defacto prodaju zasebno, ala dodatni vjetrobran i kufer i sl. Ljudska priroda i jbg. Nisi međutim u pravu...sve na tom motoru X je staro 20 godina...od šarafa do kablova do pumpe vode npr. koja kad ode novom vlasniku baca u očaj, em nemoš naći em po zlato ako nađeš...i zato je to staro i amen, i trebalo bi vrijediti toliko da kad baciš u smeće ne žališ...upravo se to dogodilo prijatelju sa motorom (premium model i brand) u zbilja top stanju i realnom minimalnom kilometražom, uvoz Njemačka...staro je staro i amen. Đabe promjena ulja, garaža i estetika.
 
Moto saloni su dobili konkurenciju.
Akk ides kupovat novi, odes na njuskalo. Pogledas ponudu rabljenih, tj novih i ne moras ici u salon.
#novonormalno
 
Sve to i ja radim uglavnom, potpisujem sve, čak me i ne smeta što znam kasnije na njih naletiti sa smanjenom kilometražom u oglasniku ili da ono što sam im poklonio defacto prodaju zasebno, ala dodatni vjetrobran i kufer i sl. Ljudska priroda i jbg. Nisi međutim u pravu...sve na tom motoru X je staro 20 godina...od šarafa do kablova do pumpe vode npr. koja kad ode novom vlasniku baca u očaj, em nemoš naći em po zlato ako nađeš...i zato je to staro i amen, i trebalo bi vrijediti toliko da kad baciš u smeće ne žališ...upravo se to dogodilo prijatelju sa motorom (premium model i brand) u zbilja top stanju i realnom minimalnom kilometražom, uvoz Njemačka...staro je staro i amen. Đabe promjena ulja, garaža i estetika.
Zato se kaze KAO novo a ne samo NOVO. Tko je dovoljno inteligentan da razumije razliku izmedju ta dva pojma, nece mu biti problem cinjenica da nisam zamijenio svaki saraf na motoru i cijelu instalaciju, jer za to stvarno nema potrebe i bilo bi i po mojim mjerilima pretjerivanje. Pumpa vode je takodjer potrosni materijal, pa ako primjetim zamor na njoj naravno da cu nabaviti set za reparaciju i rjesiti ju da ne pravi probleme narednih 10 godina barem. Estetika je samo ono na povrsini i estetikom se bave preprodavaci. "Kao novo" je puno vise od estetike i zamjene ulja.
 
  • Like
Reactions: Medo and Village
Nije nov jer nije vaza za cvijece niti umjetnicka slika u okviru.

Baš me zanima kako bi za njih utvrdio da su novi...

Motor je stroj koji kad stoji ili ne vozi gubi na vrijednosti i makar stajao u vakumu, stroj star 20 godina nikad nije kao nov.

Pa da stoji kako veliš - u vakuumu i da se ne koriusti, vjerujem da bi doslovno mogao reći da je NOV; ne "kao nov". Ne znam što bi blok metala izgubio u tom vremenu. Tekućine su ionako potrošni materijal kojeg se može mijenjati i kod "novog" motora koji je u izlogu prostajao par godina neprodan...

ali u oglasima mi eto to smeta. Ali to sam ja, pa kamo da svi isto razmisljaju.. cheers

I tu je cijela sažeta priča - to smeta TEBI, no ne znači da je to i ispravno i da je definicija problema... OK; da se razumijemo, i ja sam tu bliži tvom razmišljanju, no ako ćemo definirati, onda prodavatelj svakako za motor može reći da je KAO nov...

Ako normalno odrzavas motor onda se zna da boja ne moze bit salonska, da gume na stafnama nemogu bit nove, da vizir moze imat koji friz na motoru starom 16 godina... Al ok, netko kupi motor kao nov netko nov netko ovako... Svojim novcima svako gospodari...

Pa boja može biti salonska, zašto ne, osobito ako ju je čovjek dobro zaštitio, ispolirao itd... gume, vizir itd su ionako potrošni dijelovi koji mogu biti i noviji negoli su bili u dućanu, čovjek prije prodaje promijeni gume, stavi novi vizir umjesto starog, napuklog i izgrebanog (meni je čovjek na mojem sadašnjem prije prodaje stavio novi vizir koji košta aftermarker preko 400 eura...)... znači, gume mogu biti doslovno nove i novije negoli su bile na bajku u salonu, jer je u trenutku prodaje u salonu bajk možda stajao godinu-dvije neprodan (i ode sada po vrlo akcijskoj cijeni, nije najnoviji model, but who cares... česta situacija), DOT na njima je star lako moguće ili sigurno i tri godine, a ja prodajem moj rabljeni sa novim gumama koje imaju DOT od ove godine, znači ja na rabljenom imam novije gume od guma na novom motoru...

upravo se to dogodilo prijatelju sa motorom (premium model i brand) u zbilja top stanju i realnom minimalnom kilometražom, uvoz Njemačka...staro je staro i amen. Đabe promjena ulja, garaža i estetika.

Treba računati i da stajanje motora jednako šteti, pa čak i više, negoli voziti ga, i da kupuješ nov iz izloga salona, ako je tamo proveo koju godinu, slobodno mijenjaš sve tekućine, filtere itd... tu vrijedi onaj sindrom kao i kod stambenog prostora, kuća zna više propasti od nekorištenja nego da u njoj netko živi, lufta, grije, pušta vodu, da rade instalacije itd itd...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: WraGG
Ma lud coek, znam :ROFLMAO:
A sta cu kad volim sarafiti. Da mi nije toga, davno bi me u instituciju zatvorenog tipa smjestili. :mrgreen:
 
Svi se nešto prsite, a ja imam kao nov, nikad divljano i nikad u crvenom tuono iz 2007 za 9000€ pa nitko ni da bi ponudu dao. A ulje je samo i UVIJEK MOTUL, ima akrapa koji je napravljen od lima i zakovica po vojnom standardu, nema se tu šta dodat, 1/1, fix.