Dobre prilike u oglasima

ja bi rekao da svi ili barem velika većina zna što prodaje, problem je što većina ne zna što kupuje, ali u ovakvih situacijama relativno brzo shvate :mrgreen:
Sve šta kupujem ide prvo na preventivni tehnički. S prodavačem dogovorim -- ako prolazi, ide na moj račun. Ako ne, sorry ali nisi trebao lagati.
 
  • Like
Reactions: exfreerider
Sve šta kupujem ide prvo na preventivni tehnički. S prodavačem dogovorim -- ako prolazi, ide na moj račun. Ako ne, sorry ali nisi trebao lagati.


auto razumijem ali sto ce na tehnickom provjeriti na motoru? rade li zmigavci i truba? ili si mozda mislio na provjeru u mehanicara
 
  • Like
Reactions: e39 and DuroDu
Sve šta kupujem ide prvo na preventivni tehnički. S prodavačem dogovorim -- ako prolazi, ide na moj račun. Ako ne, sorry ali nisi trebao lagati.
možda bi morao angažirati i ekipu iz csi kod iduće kupnje :mrgreen:
 
auto razumijem ali sto ce na tehnickom provjeriti na motoru? rade li zmigavci i truba? ili si mozda mislio na provjeru u mehanicara
Originalnost auspuha i ostalih zamjenskih dijelova.

možda bi morao angažirati i ekipu iz csi kod iduće kupnje :mrgreen:
Možda i bi. A šta bi dečkići? Prodavali otpad za "sitne novce"? Jbg neko mora i zaraditi novac za sve. Nismo svi dječica zlatnih roditelja ili političara ;)
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Misliš, je li kopija ili ne? Zašto bi ja to kužio? Niti sam mehaničar niti me interesira. Kupujem motor za vozit se, servis odradi što ima. Ne glumatam sa nekim "sporckim" forama s kojima ekipa misli da dobije 0.03 od semafora do semafora i slično.
Gospoda na tehničkom fino to pregledaju i gotovo.
Nego, vi kužite točno sve detalje po modelu? Razliku originala i kopije? Svaka čast. S druge strane, koja gomila gluposti koje ničem ne služe za pamtiti.
 
Misliš, je li kopija ili ne? Zašto bi ja to kužio? Niti sam mehaničar niti me interesira. Kupujem motor za vozit se, servis odradi što ima. Ne glumatam sa nekim "sporckim" forama s kojima ekipa misli da dobije 0.03 od semafora do semafora i slično.
Gospoda na tehničkom fino to pregledaju i gotovo.
Nego, vi kužite točno sve detalje po modelu? Razliku originala i kopije? Svaka čast. S druge strane, koja gomila gluposti koje ničem ne služe za pamtiti.
nadam se da ne kupuješ talijanska stara govna jer nemam ja te živce, hvala
 
Primjetio sam da se Pegaso prodaje na veliko i po niskim cijenama, dok je recimo KLE em rjeđi em skuplji. U toj klasi Pegasa ima hrpa a ostalih modela tu i tamo koji.
Zna li netko zasto?
 
oboje su dobri za otić vidjet kuruzu u polje da neideš baš pješke.... s tim da pegaso pokazuje barem tračak zrnca adrenalina.....
 
  • Haha
  • Like
Reactions: leCo and CroKick
ma pitam zasto ih se ljudi toliko rjesavaju?
jel nesto problematicno s tim modelom il jednostavno puno kupljeno nekada pa ih se vise i prodaje?
i vidim dosta GS 650 - kakvi su za odrzavanje?
 
ma pitam zasto ih se ljudi toliko rjesavaju?
jel nesto problematicno s tim modelom il jednostavno puno kupljeno nekada pa ih se vise i prodaje?
i vidim dosta GS 650 - kakvi su za odrzavanje?
Nisu svi modeli isti. Ovisi od godišta proizvodnje. Više se ne sječam kada (ja mislim do 2005-2006), GS 650 i Pergaso su imali istu mašinu od Rotaxa. GS sigurno, a onda je počela neka druga kombinacija proizvodnje u Kini. Neznam kad je Pergaso počeo raditi svoje agregate umjesto Rotaxovih.
Ja sam imao tog prvog Rotaxovog punih 5 godina (+40000km). Nikakvih ulaganja. Izuzetno mala potrošnja (ispod 4 litre). U DBK ih ima još par komada iz toga moga vremena i svi voze. U nas se vozi svih 12 mjeseci.
Pergasa su koliko znam (kako koja) imala nekih problema, ja mislim sa pumpom goriva, što je bio skup izdadak za tako jeftin motor.
GS je OK, ali je slabašan, isto kao i Pegaso. Svaki skuter od 250/300 ccm te oplete ko ništa.
Ja sam pošao sa njime do Austrije i na povratku ga stavio na prodaju.