Dobre prilike u oglasima

Srećom, većinom kupujem novo, ali zato prodajem, i ako mi lik kaže da bi htio pregledati motor/auto negdje u servisu o svom trošku naravno da ću se pojaviti pa neka stručnjaci pregledavaju koliko hoće. Mogu me i pitat ali ionako ću lagat. :mrgreen:
Baš tako, kad prodajem rado pristajem na bilo kakav pregled. Zašto ne? Osim ako neki jado skriva probleme pa mu "kida živce" pregled njegovog vozila.
 
Uz dužno poštovanje, ali vodit motor na tehnički, je, po meni uzaludan postupak, ajde odvest u ovlašteni servis, gdje ce mehaničar pogledat, pa dat misljenje, ali tehnicki mi nema smisla.
Nema mi smisla zbog mojih iskustva sa tehničkih, odnosno na tehničkom mi kontrolor nikad nije testirao kočnice, razinu ulja, nit bi znao na mom tipa motora, nikad nije provjeravao ni testirao ovjes, nikad nije pogledao ni lanac, nikad nije pogledao ni razinu rashladne tekućine, nikad nije provjeravao čak ni svjetla, prošao sam sa 1 izgorenim kratkim svjetlom, pretpostavljam da je mislio da su takva svijetla.
Jedino što su mi na tehničkom gledali je auspuh, dal je upisan i jebali me za dimenziju gume, koja je legalna na mom motoru.
Isto iskustvo sa tehničkih imaju sve koje ja znam da voze motore.
A isto tako, stvarno, nije teško upisat u google:
Model, godište i pogledat u kojim se kombinacija radio i usporedit boju i naljepnice.
A za motor je valjda najbitnije provjerit mehaničko stanje, ako se sam ne kužiš u to, što je apsolutno normalno, onda odi u servis koji je na dobrom glasu, a ne nekog kvazi mehaničara.
 
Dečko, izgleda kako misliš da si popia svu pamet svita.
Takvi kao ti, najgori su prodavači. Kupili su neki zamjenski dio, lokalni meho im je to namontirao i onda prodaju muda pod bubrege. Prave se da je sve original i kad napokon ulove jelena,kasnije se smiju jer ovaj ne prolazi tehnički. Usput ne potroše valjda ni 20 eura (koje zarade jer, uglavnom bez škole, robuju za siću u tuđoj zemlji) pa se u selu prave važni, časteći tutu brlje u lokalnoj krčmi. Kad ih puste malo kući.
Zguglaj (valjada to znači tražiti/pronači na jednoj od tražilica, bio to i Google) ti sliku motora koji kupuješ.

Ukratko, to što mjerodavna osoba na tehničkom kaže da je neko vozilo ispravno ili ne, da ima sve što treba da udovolji tehničkom pregledu i sigurnosti na cesti (ili to nema) pametnjakovićima poput tebe je smiješno. Dobro je Štulić davno otpjevao -- "Balkane, Balkane, Balkane moj, budi mi silan i dobro mi stoj."
Neko iz sela ode, ali selo iz njega nikad.

Sigurno gomila kupaca tvojih vozila zahvaljuje dragom Bogu što je baš od tebe kupila neki krš. Ni x ni y čudnih zvukova, ne slini nigdi, lanac s pozlatom od 24 karata nategnut da gitaru možeš svirat na njemu. Gume pobrušene samo po rubovima jer "macho" vozi isključivo nagnut do štafne i imaš pojma o svakom dijelu na motoru. U stvari nisi ništa drugo radio u životu osim proučavao mašinu na koju ćeš potrošiti tu crkavicu koju imaš.

Aj, pali na ignore.
imam doma u garaži trenutno 10 motora, za SVE motore posjedujem originalne žmigavce, svjetla, ručke, auspuhe, fuziće, vizir i ostale pizdarije koje takvim debilima ko ti znače tehničku ispravnost vozila dok im se hrđavi lanac vuče po podu, a ulje i antifriz sline iz svih pora

za neke od tih motora vjerojatno nisi nikad ni čuo da postoje, a kamoli vidio, tak da te spike s crkavicom od 20 eura i preseravanja ja ću kupit harleya ostavi za dečke iz moto kluba dok se znojni brusite jedan o drugog na peder susretu
 
odi u servis koji je na dobrom glasu

Hahah da, da da to da, znam ja gdje je jedan odličan mehaničar na top glasu, koga zanima neka ide kod njega, dođe se do radione kroz onu ulicu gdje je ona pečenjara sa najboljim čevapima, garaža mu se zove Kottyeto Radio i lik je stvarno Odličan Mehaničar© ℗®™, Ful Precizan© ℗®™ i Pedantan© ℗®™ baš ono odličan (nije ko drugi mehaničari).
 
Hahah da, da da to da, znam ja gdje je jedan odličan mehaničar na top glasu, koga zanima neka ide kod njega, dođe se do radione kroz onu ulicu gdje je ona pečenjara sa najboljim čevapima, garaža mu se zove Kottyeto Radio i lik je stvarno Odličan Mehaničar© ℗®™, Ful Precizan© ℗®™ i Pedantan© ℗®™ baš ono odličan (nije ko drugi mehaničari).
A ne ne, taj je odavno prestao bit mehaničar, on je postao meštar, ali je odavno pokojni, pa u kom vremenu si ti zapeo kompa, korona te vratila u prošlost, nije zajebacija stari
 
A da da, mehaničar pita "ko ti je to radio" dok meštar ima više varijantu "ki ti je to delal" to je velika razlika, trebao sam to napomenuti da jbg.
 
Uz dužno poštovanje, ali vodit motor na tehnički, je, po meni uzaludan postupak, ajde odvest u ovlašteni servis, gdje ce mehaničar pogledat, pa dat misljenje, ali tehnicki mi nema smisla.
Nema mi smisla zbog mojih iskustva sa tehničkih, odnosno na tehničkom mi kontrolor nikad nije testirao kočnice, razinu ulja, nit bi znao na mom tipa motora, nikad nije provjeravao ni testirao ovjes, nikad nije pogledao ni lanac, nikad nije pogledao ni razinu rashladne tekućine, nikad nije provjeravao čak ni svjetla, prošao sam sa 1 izgorenim kratkim svjetlom, pretpostavljam da je mislio da su takva svijetla.
Jedino što su mi na tehničkom gledali je auspuh, dal je upisan i jebali me za dimenziju gume, koja je legalna na mom motoru.
Isto iskustvo sa tehničkih imaju sve koje ja znam da voze motore.
A isto tako, stvarno, nije teško upisat u google:
Model, godište i pogledat u kojim se kombinacija radio i usporedit boju i naljepnice.
A za motor je valjda najbitnije provjerit mehaničko stanje, ako se sam ne kužiš u to, što je apsolutno normalno, onda odi u servis koji je na dobrom glasu, a ne nekog kvazi mehaničara.
Evo ja bio u pon, provjerio lik potrosenost i dimenzije guma, svjetla/zmigavce i km
 
Uglavnom pitam za misljenje mehanicara koji je radio sve vrste motora i ima iskustva te im poznaje mane i slabosti. Naravno pricam o polovnim i koristenim. Uglavnom zakljucak je bizi od talijana, uzmi japanca. Honda kvalitetna, uglavnom jer postoje modeli sa manama, i uglađena. Suzuki nije ugladen kao honda ali je nepoderiv. Yamaha je treca, a kawasaki najlosiji. To je meni bila zvjezda vodilja pri kupovini. A radi se o R motorima ili nakedima.
A na cesti i po kafanama je prica malo drugacija. Tu je ninja prva jer je najlakse zapamtit “ninja”. Pogotovo za zbarit cure jer uglavnom jedino znaju za ninju.
I naravno forumski puk i strucnjaci. To je glavna baza znanja i mudrosti. Ovdje sam puno naucio.😎🙋🏻‍♂️
 
Last edited:
Uglavnom pitam za misljenje mehanicara koji je radio sve vrste motora i ima iskustva te im poznaje mane i slabosti. Naravno pricam o polovnim i koristenim. Uglavnom zakljucak je bizi od talijana, uzmi japanca. Honda kvalitetna, uglavnom jer postoje modeli sa manama, i uglađena. Suzuki nije ugladen kao honda ali je nepoderiv. Yamaha je treca, a kawasaki najlosiji. To je meni bila zvjezda vodilja pri kupovini. A radi se o R motorima ili nakedima.
A na cesti i po kafanama je prica malo drugacija. Tu je ninja prva jer je najlakse zapamtit “ninja”. Pogotovo za zbarit cure jer uglavnom jedino znaju za ninju.
I naravno forumski puk i strucnjaci. To je glavna baza znanja i mudrosti. Ovdje sam puno naucio.😎🙋🏻‍♂️
Nisan strucnjak ali mislin da je Yamaha druga pa Suzuki pa Kawasaki……
Ne bih se slozia bizi od Talijana
Prije bih reka biti od Europljana…..
Slicno je i kod auta…..
 
Ma gle to je ful važno pitanje koje baš jako pomaže pri otklanjanju kvara. Kako ćeš ti nekom popravit bajk ako ne doznaš ko mu je to radio©?

Svaki Vrhunski Mehaničar™, pa čak i Dobar Mehaničar™ mora saznati Tko Ti Je To Radio©, i onda ti kažeš ime bivšeg mehe, i onda ide dobro uhodani "lagani smješak i/ili blago kolutanje očima" potez, u stilu kao....hijoooj kod koga si ti davao svoje vozilo PRIJE - ali sreća tvoja si me našao i sada si OVDJE.

To je znak da će posao biti Vrhunski© odrađen. Ništa ne ulijeva više povjerenja u majstora od kvalitetnog tračanja drugog majstora. A to u Hrvatskoj malo tko radi, zato je kod nas kritičan manjak Vrhunskih i Dobrih Mehaničara™.
 
Imao 4 kawe zaredom ,sto nakeda sto r , pokvarilo se samo ono sto sam sam sjeb... Minjaj ulje i gas.. za te price u kavani o drlozima koji se vise kvare i koji su najbolji i slusanja te pameti nisam bio očaran 😂
 
tak je klapasaki klapa... nijedan nikad problema.... dok za r1 još nijednu nisam čuo a da se nije razletila... ove pederske mt ove i tracere ne računam pod motore vrijedne spomena.....

isto tak bi volio vidjet face kad kažeš nekom usrećenom vlasniku 929 i 954 kak je honda zmaj nepogrešiv...

a te kafanske spike klošara koji imaju nove motore i jakne po 1000 eura a čikenstrajpsi 4 prsta i koče u điru prije nego vide zavoj.... ti su najpametniji kojima je rođo od stricovog mehe reko da je kawasaki špena a honda zmaj.....

sa gnušanjem prekidam komunikaciju...
 
Last edited:
To su najbolji meštri ti što ti odma naprave top listu marki.
Po njima bi samo jedna marka tribala postojati, jebe ih samo što se ne mogu složit koja, svaki gura onu na kojoj najveće pare diže
 
Ja sam se uglavnom referirao na R motore 0d prije 10-15 god. K5 CBR1000 R1 Ninja. Evo prije par dana bas pričao s jednim prijateljem o tome i kaže on jednom bio na motoparty i došla cura, utegnuta plavuša bomba, valjda od vlasnika motora cura. Nabila full gas na K5 i drzala ga tako 10 min sigurno. Sve se uzarilo. Pustila je u biti kad joj je dosadilo. Poslje upalio ko da nista nije bilo. Sve je otislo u kiki sto se tiče kvalitete kad je BMW izbacio S1000RR i kad su počeli nabrijavat na 200ks. To se sve raspadalo u startu. Tako da za ove novije mogu samo reć dok je pod garancijom dobro je. Uzet samo novo. To je neki moj stav.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Ima takvih videa miliun, mozes po netu naci i Suzuki i Kawu i Yamahu i Hondu, i uvik će onaj tko ima Suzuki vadit video di Suzukiju ništa ne može 10 min blokade npr.
Činjenica je da japanci tuku isto vec sto godina i uz to da su 4 redna cilindra najjednostavniji i najrazvijeniji motor današnjice. Tu leži i tajna "nepouzdanih" talijana po meni.
Najbitnije je održavat motor redovito i ne "krpat" probleme. Tko nema para za održavat motor taj ga ne bi triba ni vozit. Kod nas svaka budala kupi motor, napravi 10000 bez ikakvog servisa i onda ga proda, zato nam i je takvo tržište rabljenih
 
imam doma u garaži trenutno 10 motora, za SVE motore posjedujem originalne žmigavce, svjetla, ručke, auspuhe, fuziće, vizir i ostale pizdarije koje takvim debilima ko ti znače tehničku ispravnost vozila dok im se hrđavi lanac vuče po podu, a ulje i antifriz sline iz svih pora

za neke od tih motora vjerojatno nisi nikad ni čuo da postoje, a kamoli vidio, tak da te spike s crkavicom od 20 eura i preseravanja ja ću kupit harleya ostavi za dečke iz moto kluba dok se znojni brusite jedan o drugog na peder susretu
A vride ka pola novog( malo boljeg motora):mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Tibor