b0du1
Well-known member
Nije do motora, do vozaca je kako se vozi kroz zavoj. Ciklistika(geometrija) je bitna, a tu se nema sta poboljsat. Svatko namjesta kako mu pase i za svaku stazu. Jedino ulazak i izlazak iz zavoja gdje pomoze ekektronika kod novih je poboljsan. Ja smatram da za po cesti ne treba nista bolje za gustat od k5 koji se bez problema nosi sa svim motorima jer je super dizajniran. Staza je druga prica kao i profi vozaci i natjecanje. Tu se radi o milisekundama i profi vozaci to osjete. Ja sigurno nisam na toj razini, a niti imam dovoljno iskustva i km(treninga) da bi i mogao biti. Ne kazem da noviji nisu bolji, iako ne svi, nego da za voznju po cesti se i sa k5 moze gustat i to bas gustat. I opet ponavljam da je do vozaca, a ne do motora sta se tiče zavoja.daj se bodul cijepi protiv suzuki nebulozitisa.... i mojem zx10 04. ne bježi neki erovi ko ni taj tvoj gixer na pravcu... al daj matereti uleti u 2 , 3 zavoja sa s1000rr i stim našim prapovjestima pa buš videl kaj je propuh... tak kaj ti šmrklji odlete....
tebi je k5 top jer bolje nisi probao... a skoro sve novije od toga je i bolje...
A kawasaki je poznat po brutalnosti i to im je filozofija izrade proizvoda, a ipak je taj tvoj losiji od mog k5. Sta si se uzbudio, pojede k5 tog tvog karasakia za dorucak (i u zavoju)😎.
Last edited: