Dobre prilike u oglasima

Đikansko kićenje je dio tradicije vlasnika Wingova .

Što znači to "đikansko"?

Sa druge strane, znam ljude koji imaju Wingove okićene sa tim stvarima, ali nisam nikada vidio da to koriste za vrijeme vožnje. Oni imaju svoju subkulturu gdje je natjecanje u takovim "uređivanjima" više stvar izuložbi i internog natjecanja za ljepše uređenje nego za vožnju javnim cestama (jer je jasno da je to i kod nas i posvuda vani u biti zabranjeno).

Ugl svaka budala ima svoje veselje....

Zar se ta izreka ne bi mogla onda prenijeti na bilo koga? Osobito iz moto-svijeta? Zašto bi bili budale - zato jer ne dijele tvoje kriterije što je motor i kako treba izgledati i što na njemu treba biti? Zar nije budala onaj koji ni sada ne zna iskoristiti ni 50% mogućnosti svojeg motocikla, ali baja o nekakvim auspusima koji će mu "dati još 10-20 konja"? Quickshifterima? Posebnim amortizerima? O ostalome ni ne treba... umjesto da uloži u svoje znanje i vještinu vožnje, ulaganjem u školu sigurne vožnje itd. - što bi bilo dobro i za njega i za sve ostale učesnike u prometu - on svoju "savršenost" uzima zdravo za gotovo i traži nešto što mu u praksi ništa ne znači, ali titra ego... zar to nije budala?
 
Last edited:
  • Like
Reactions: jopasb
đikan je opisan kao osoba grubog ponašanja; neotesanko, seljačina, primitivac.

Inace bosanski izraz ali popularan u Splitu.
 
Đikani su oni koji pale gume sa Opel Kadetom ispred birtije u kojoj radi debela konobarica u dopicnjaku dok im iz auta tresti Hajrija Gegaj na max.
 
Što znači to "đikansko"?

Sa druge strane, znam ljude koji imaju Wingove okićene sa tim stvarima, ali nisam nikada vidio da to koriste za vrijeme vožnje. Oni imaju svoju subkulturu gdje je natjecanje u takovim "uređivanjima" više stvar izuložbi i internog natjecanja za ljepše uređenje nego za vožnju javnim cestama (jer je jasno da je to i kod nas i posvuda vani u biti zabranjeno).



Zar se ta izreka ne bi mogla onda prenijeti na bilo koga? Osobito iz moto-svijeta? Zašto bi bili budale - zato jer ne dijele tvoje kriterije što je motor i kako treba izgledati i što na njemu treba biti? Zar nije budala onaj koji ni sada ne zna iskoristiti ni 50% mogućnosti svojeg motocikla, ali baja o nekakvim auspusima koji će mu "dati još 10-20 konja"? Quickshifterima? Posebnim amortizerima? O ostalome ni ne treba... umjesto da uloži u svoje znanje i vještinu vožnje, ulaganjem u školu sigurne vožnje itd. - što bi bilo dobro i za njega i za sve ostale učesnike u prometu - on svoju "savršenost" uzima zdravo za gotovo i traži nešto što mu u praksi ništa ne znači, ali titra ego... zar to nije budala?
Ti nisi skužio što sam ja mislio pod ,,Svaka budala ima svoje veselje" . To nije bilo omalovažavanje nikoga posebno ne vozaća Winga. Btw i sam Imam Winga ( ali skinuo sam sve te blješteće žaruljice). To je takav izraz koji se koristi za opisati ljude sa specifićnim ukusom.
Po tvome odgovoru da se isćitati da te to ozbiljno povrijedilo....
Pomalo nemoj se previše uzbuđivati...
 
  • Like
Reactions: Village
Ti nisi skužio što sam ja mislio pod ,,Svaka budala ima svoje veselje" . To nije bilo omalovažavanje nikoga posebno ne vozaća Winga. Btw i sam Imam Winga ( ali skinuo sam sve te blješteće žaruljice). To je takav izraz koji se koristi za opisati ljude sa specifićnim ukusom.
Po tvome odgovoru da se isćitati da te to ozbiljno povrijedilo....
Pomalo nemoj se previše uzbuđivati...

Nema frke, hvala i kaj si objasnio, no i tada je ljepota u oku promatrača, jedino je to stvar kaj je to tebi seljačija (a iskreno, nije ni meni to baš nešto za čime bih zavidio, na IMOT-u svake godine je na katu cijeli klub Gold Winga sa tako prerađenim motociklima gdje je luna-park picin dim u odnosu na rasvjetu koju oni imaju na motoru...)...
 
Naklon do poda stvarno najbiserniji biser od svih bisera 😎
Prodaje se Vespa PX150E -08/1993.god -00034km -el.start/mješalica -nikada registrirana sa svom dokumetacijom,računom i uputstvima. -muzejsko stanje, kolekcionarski primjerak. Vespa je skladištena u suhoj i toploj garaži te svake godine provozana po ulici, tank bez trunke hrđe, sve je 100% originalno na njoj od tvorničkih naljepnica,guma i ostaloga. Cijena je 15000€(EURA) Komentari će ostati uključeni, svako vrijeđanje nosi blok s moje strane a tko je ozbiljno zainteresiran molim kontakt u inbox za daljnji dogovor. PAŽNJA : pitanja poput koja je zadnja cijena, da li je artikl i dalje dostupan i slično ignoriram. Razlog prodaje : adaptacija kuće i uređenje radionice, u protivnome bi ostala usred dnevnog boravka još idućih 30.god kao odlična investicija štednje i zanimljiva tema za razgovor. Kupio sam je povoljno i prodajem je skupo, žao mi je ako to nekoga iritira i smeta, svakako bi volio da ostane u Hr i da je netko ima u kolekciji ili ako baš želi i mora da je vozi i gušta na njoj... Kome je cijena nerealna i misli da nisam normalan molim da me poštedi svog osobnog mišljenja i zaobiđe me u širokome luku. Pod račun uzimam jedino Rally 180/200 u stanju kompletan/ nekompletan za restauraciju sa ili bez dokumenata. Hvala na razumijevanju
To je ovaj oglas što sam ja stavio iznad tebe?
 
Last edited:
Ja aam jednom otišao pogledat nekog forda fusion koji je bio 2/3 cijene. Kažem tipu, kupujem, ispunimo kupoprodajni.
Kaže on, kao, doći će još par ljudi pogledat, pa će mi javit.
I onda je počeo smsom slati trenutno stanje licitacije.
Napišem da nemam interesa, on je još tri dana slao nove cijene.