dr 650

domi24

New member
ovako, imam suzuki dr 650 rs 1992 godina.. i uglavnom.. zanima me di mogu nac, plasticni tank? zelim mu smanjit tezinu.. napravio sam dosta izmjena na njemu.. sad tezi 150 kg.. jos trebam tank, da li je moguce nac to uopce? I sta jos skinut da skinem tezinu?

prijedlozite mi ako jos imate kakvu ideju za uredit ga

ktm blatobran prednji i maska.. rep isto skinut.. bi-xenon svijetla,duga,kratka


 
neznam za šta ti treba kad ti je težak..

prodaj ga.  (y)
 
apn6 ima plasticni tank  :misli:,izvazi svoj tank i iste zapremnine plasticni i za tu razliku ti smrsavis  :mrgreen:
 
pa koliko bi ga bitno olakša sa plastičnim?
ako misliš van asvalta (a po gumama misliš) pozdravi se sa stop svjetlom nakon 200m :mrgreen:
makni mu ono gvožđe sa repa i napred enduro blatobran (y)
 
a pa tezak mi je za teren haha.. za sada mi sluzi za teren.. a kasnije za na more, ali s tim da sam mu skinuo rep di dodje plocica, ne znam di cu ju metnut, a da ne vracam nazad onaj ruzni rep :p

a sa plasticnim mi se ne hvata hrđa i teze ga je oderat..


mislis da ne valja taj naprijed blatobran?

e i da, dal da stavim matt crnu boju na njega ili ga samo ispoliram?
 
domi24 said:
a pa tezak mi je za teren haha.. za sada mi sluzi za teren.. a kasnije za na more, ali s tim da sam mu skinuo rep di dodje plocica, ne znam di cu ju metnut, a da ne vracam nazad onaj ruzni rep :p

a sa plasticnim mi se ne hvata hrđa i teze ga je oderat..


mislis da ne valja taj naprijed blatobran?

e i da, dal da stavim matt crnu boju na njega ili ga samo ispoliram?
Uvik če ti biti težak  :wink: imao probao (y) Što se tiče rezervara :misli:
 
Skini jedan lonac kad več skidaš kilažu a za rezervar si pogledaj od kineskih krosera.
 
  prodaj i kupi mladju endurku
  sve ostalo je ..... gubitak novaca i vremena .....
  osim ako ti je gušt šarafiti
 
mah.. nisu mi napete ove novije endurke.. ove oko 94 godine su najbolje ;)

a ma nije on toliko tezak.. nego jednostavno me ponekad umara.. bas umori haha.. npr odem na vrh planine kroz snijeg i jednostavno mi padne. Onda samo dizanje njega je umorno.. ali za sve ostalo nema problema
 
domi24 said:
ovako, imam suzuki dr 650 rs 1992 godina.. i uglavnom.. zanima me di mogu nac, plasticni tank? zelim mu smanjit tezinu.. napravio sam dosta izmjena na njemu.. sad tezi 150 kg.. jos trebam tank, da li je moguce nac to uopce? I sta jos skinut da skinem tezinu?

prijedlozite mi ako jos imate kakvu ideju za uredit ga

ktm blatobran prednji i maska.. rep isto skinut.. bi-xenon svijetla,duga,kratka
Onda mu makni jedan top, ovo štop-svjetlo i taj xenon. Više od toga napravit ne možeš
 
Mene o tim DRlima zanima samo jedno... koji k su tako jeftini? jeftiniji su od KLR-ova,a o XT, XL-kama i Dominatorkama da ne pricam... Ima li neki razlog?  Nepouzdanost,nepopularnost ili...?  :misli: I sam si kontam kupit nest' za po njivi,a da nije dvotaktno i da ne radim generalku svakih 30rh i da ne kosta vise od 10 000 kn.  :mrgreen:  Vald' me murija nece startat po sumi  :shock:
 
domi24 said:
mah.. nisu mi napete ove novije endurke.. ove oko 94 godine su najbolje ;)

a ma nije on toliko tezak.. nego jednostavno me ponekad umara.. bas umori haha.. npr odem na vrh planine kroz snijeg i jednostavno mi padne. Onda samo dizanje njega je umorno.. ali za sve ostalo nema problema

kako su ti  ŽE i Dado rekli mozes skinit jedan top i mozda jos koju sitnicu al to je max 5kg

najjeftinije ti je da poradis malo na sebi kondiciski  :mrgreen:

di se vozis?
 
Skini top, xenon, nogare za suvozača, aluminijski volan, nogar, ovo železo na repu pa će biti lakši  :uff:

Iako nema tu bogznakakvog olakšavanja (znam jer vozim Tetejca). To je takav tip motora. Kao što ti je rečeno ili se nabildaj (radi kondicijski) ili kupi noviji motor tipa wr ili nekog ktm-a i problem sa kilažim je riješen  (y)
 
imo je frend starijeg DR-a (na kurblu, ne vidim dobro na slikama kakvo paljenje ti imaš) i ne mogu reć da je bio nešto pretjerano težak za tu klasu i kubikažu, ljepo si sredio zadnji kraj i topovi mu fino stoje  (y) jedino retrovizori odskaču, trebali bi neki crni  :mrgreen: što se težine tiče većina ti je rekla da možeš još skinut max 5 kg...uvrh 10 sa tim plastičnim tankom ako ćeš ič na tu varijantu ali šta ti znači to sve neznam, bubnut ćeš para, a nećeš osjetit neku bitnu razliku...pofarbaj onaj lim šta drži prednji blatobran isto u crno, skini taj nosač kofera, stavi klasične "rogove" dobit ćeš na estetici i možda koji gram manje...inače fino izgleda  :wink: eto moji prijedlozi  :D

neke rogove tipa ovog:

CBF_600.jpg


ili ovog:

20070220113003-1-3250.jpg
 
confusedbikefan said:
Mene o tim DRlima zanima samo jedno... koji k su tako jeftini? jeftiniji su od KLR-ova,a o XT, XL-kama i Dominatorkama da ne pricam... Ima li neki razlog? 

Ima razlog u pouzdanosti, loše je riješeno podmazivanje glave pa rikavaju bregaste i klackalice, pogotovo na
mineralnom ulju, a tih dijelova ima slabo na ebayu jer su traženi. Inače OK motor.
 
AnteK said:
Ima razlog u pouzdanosti, loše je riješeno podmazivanje glave pa rikavaju bregaste i klackalice, pogotovo na
mineralnom ulju, a tih dijelova ima slabo na ebayu jer su traženi. Inače OK motor.
pa baš zato bi ih trebalo bit..
 
Od frenda je bio 85'
 
Phobocaster said:
pa baš zato bi ih trebalo bit..

Upravo suprotno, govorim o polovnim dijelovima, slabo ih ima jer im je to boljka pa su traženi.
Novo uvijek možeš kupiti kao rezervni dio. Ja sam jednom za jednog leeka to kupovao na ebayu,
trebalo je dosta da nađem dijelove koji su bili u solidnom stanju. (y)
Na kraju kad je nabavio većinu što mu je trebalo, nije ni sastavio motor nego prodao sve skupa
rastavljeno i kupio Golf III.  :mrgreen:
 
ok sory mislio sam da pričaš o novim djelovima  (y)
 
Da,da,da,da sad si me podcjetio. Uljni kanali koji vode u glavu su preuski,negdje je vec bila rasprava o tome dal sipat rjedje ili gusce ulje (y) @domi samo sinteticko ulje i ne davat gas istog trena cim upalis DR... A sto se tezine tice... Par kila neces ni osjetit. BTW motor mi se svidja. Topovi pogotovo,samo skini nosac kofera.