dr 650

Žbirac said:
Hvala !  (y)

Inače je amerikanac 2003 god, dobro ide i diže gas unatoč što na sebi ima dosta ekoloških sranja za neznam koje norme, mislim da ću to sve poskidati kad nabavim otvoreniji ispuh a onda će bit još luđi.  :mrgreen:  :021:

Zanimljivo koliko je taj motor življi od recimo XT600E istog godišta, kao da ima bar 10 KS više,
a imaju isto konja/ponija.  (y)
 
Isto kao i razlika izmedu XT i XL i XR. Osjecaj na cesti je kao da je XT najslabiji.
...ali zato samo XT ima onaj moment od 1000 okretaja. To mozda na cesti ne znaci nista, ali na terenu  (y)
 
Dado33 said:
Isto kao i razlika izmedu XT i XL i XR. Osjecaj na cesti je kao da je XT najslabiji.
...ali zato samo XT ima onaj moment od 1000 okretaja. To mozda na cesti ne znaci nista, ali na terenu  (y)

Čak ni XT nema taj moment od 1000 okretaja kao TT !  :wink:
 
Žbirac said:
Hvala !  (y)

Inače je amerikanac 2003 god, dobro ide i diže gas unatoč što na sebi ima dosta ekoloških sranja za neznam koje norme, mislim da ću to sve poskidati kad nabavim otvoreniji ispuh a onda će bit još luđi.  :mrgreen:  :021:

Slobodno to skines i bez auspuha...osjetit ces razliku...
 
Niksa tzr said:
Pozdrav ekipa. Planiram uzet dr-a 650 i pravit preradu od njega....pa me zanima kako stoje stvari s nabavom dijelova mašine za godišta oko 90. +/- 5g....jel se mogu naći dijelovi ili je već teže? i jesu li imali kakvih serijskih grešaka...ako da, koje su to i koja godišta su ih imala.. hvala.
ja sam imao dva dr 650 rse. Koliko sam ja vidio problem im je rama i lako puca na varovima, ako se vozi puno offroad. Svoju ramu sam nakon par izleta po brdima i sumi morao ojacavati na varovima, da se ne slomi. Jasno su se vidjeli pocetci pucanja vara.
Sa agregatom nisam imao problema. Za one koji vole malo kroz sumu ili preko brda, ne bi bilo lose staviti zastitu za prednji disk( npr. DR BIG) jer se tamo najvisse nabije blata i onda nece niti mm naprijed dok se ne ocisti. Naravno i  prednji blatobran podignuti da se ostavi prostora za blato. Originalni blatobran je previse blizu kotacu.
 
Dado33 said:
A ni TT nema moment ko XT prije 90.g.

To je točno. Najače X600 su bili prvi modeli 1984-86. Ja sam imao XT600E, 1991, kolega
XT600 iz 1984 - u praksi je bila poprilično velika razlika u performansama, zapravo u
ubrzanju najviše, obje nisu išle slatko preko 150 km/h po satu, ako su išle i toliko.  (y)
 
najveća razlika je na težem enduro terenu. Kliskom brdu sa kamenjem i granjem, tamo gdje se s "normalnim" motorom boriš između zakopati se ili izaći, tu moj frend ide ko s traktorom pusti gas i još si razmiče granje, a ovaj ne krepa nego ide tok, tok, tok  :mrgreen:
Na cesti je vjerojatno razlika puno manja, ali nisam ni mislio na razliku na cesti.
 
Dado33 said:
A ni TT nema moment ko XT prije 90.g.

TT prije 9o-te ima više momenta nego XT istog godišta.
TT prije devedesetih ni nema puno veze sa TTima poslije 91 i mlađima ... Svi su redom bili teži i rađeni više za cestu.
 
Dado33 said:
najveća razlika je na težem enduro terenu. Kliskom brdu sa kamenjem i granjem, tamo gdje se s "normalnim" motorom boriš između zakopati se ili izaći, tu moj frend ide ko s traktorom pusti gas i još si razmiče granje, a ovaj ne krepa nego ide tok, tok, tok  :mrgreen:
Na cesti je vjerojatno razlika puno manja, ali nisam ni mislio na razliku na cesti.
Vozio sam TT600e. Taj je bio cudo sto se toga tice. Tuk-tuk-tuk u leru i ide. Taman kad mislis da ce se ugasiti, on jos uspori i vozi dalje.  :mrgreen:
 
Šta se tiče momenta na 1000 okr nije loš. Nisam za tok tok vožnju radi opterećenja na klipnjacu a i da se ne ugasi i zakopa u mistu. Suza na većim pocme zujat i te tuče toliko. Smanjit cu mu prijenos naprid za zub pa će bit dobar za sporiju vožnju po stinama ,usponima i polu teškim terenima...
 
AnteK said:
Yep, ovo je novija verzija, voznija i bolje sklopljena. Super motorich.  (y)

Da li ti je poznato je li kod ove novije verzije rijeseno problematicno podmazivanje glave o kome si pisao?


Pitam zato sto je gotovo ista masina na tom novijem dr-u i na xf-u...
 
Jimmy LaLa said:
Da li ti je poznato je li kod ove novije verzije rijeseno problematicno podmazivanje glave o kome si pisao?


Pitam zato sto je gotovo ista masina na tom novijem dr-u i na xf-u...

Je, riješeno je...Ti imaš freewind, to je ista mašina, možda neke male preinake.... (y)
 
pozdrav
imam pitanje - imam suzuki dr 650 rse, 96 godiste, i upravo mi se desilo ono sta ste pisali da mu je boljka - otisla mi glava motora, zbog loseg podmazivanja. uspio sam nabaviti SVE osim klackalica. pitanje - DI BI SE TO MOGLO NACI KOD NAS ILI VANI? gledao sam na ebazu, nisam pronasao. Unaprijed se zahvaljujem. :misli: :misli: :021:
 
opatija_210 said:
pozdrav
imam pitanje - imam suzuki dr 650 rse, 96 godiste, i upravo mi se desilo ono sta ste pisali da mu je boljka - otisla mi glava motora, zbog loseg podmazivanja. uspio sam nabaviti SVE osim klackalica. pitanje - DI BI SE TO MOGLO NACI KOD NAS ILI VANI? gledao sam na ebazu, nisam pronasao. Unaprijed se zahvaljujem. :misli: :misli: :021:

Deficitarna roba, jbga, ja sam prije par godina duuugo čekao na ebayu za jednog kolegu da naručim....
Na RSE iz 96 je ta stara verzija mašine.  :(
 
    Ako mogu da dodam malo .....stariji modeli jesu imali malo glavobolje oko podmazivanja i glava im je riknjavala odnosno slabo podmazivanje na bregastu ali to je bilo za model 350 an za  RS ili Frewind to  je malo drugaciji ..ima dva lonca, glava je za usis isto tako drugacija...ali definitivno dosta dobri motori koji se voze po Americi ,Australiji...Nemackoj.
    Ali noviji model DR650 96 SE je totalno druga prica ...novi dizajn rama ...masine takodje ,alnaser...
Vozim ga vec peta godina,presao a bez ikakvih problema ...menjam ulje svakih 4-4500km i to polusintetika LUK oil standard 10w-40w za automobile.Nije se se ni zakasljao kako u pustinjama Kazahstanai Mongolije tako ni na planinama od preko 3500m nadmorske visine.Originalni lanac me je sluzio cak 71000km jer imam homemade podmazivac lanca na sae 90w ulje.
    Ma da sam neke slabije tacke ovog modela preuredio
Prednja viljuska        DRZ400
Zadnji amortizer      Ohlins sa 5.8kg oprugom
Acerbis  rezervoar    22L    400km vozne
Nogostopi                prosireni i spusteni
Custom stitnici rezervoara
Aluminijumski      skid plate
Tepered  upravljac

 
kawazoki said:
    Ako mogu da dodam malo .....stariji modeli jesu imali malo glavobolje oko podmazivanja i glava im je riknjavala odnosno slabo podmazivanje na bregastu ali to je bilo za model 350 an za  RS ili Frewind to  je malo drugaciji ..

350 je bolja mašina od starog 650.... Ovo što ti voziš je novi model, sasvim nešto drugo, puno bolje i trajnije.
Nekoliko friendova je imalo prije te stare 650, uglavnom godišta 1991-93 i na svima je krepala glava, jako
loše riješeno podmazivanje. Ovaj tvoj je prva liga motor.  (y)