dr 650

aceion said:
DRle je kod doktora pa kad se vrati javin van kako je proslo sve, jos ce par stvari nevezanih za karb. pregledat, jer masina nikad otvarana a mozda bi bilo pametno, cisto da se zna stanje

Kome si da motor da ti radi?
 
Auspuh je otvoreni od kucelja
Uglavnon motor je kuci, radi kako bi triba, nema vise problema, bar za sad  :D

Izgleda da je ipak do membrane ipak bilo
 
Novi problem.. nekidan imao manji pad, osim iskrivljenje poluge mjenjaca i par frizeva po deklu nije bilo neke stete.. bar mi se tako cinilo
jucer skuzio da motor kad pustim volan, zanosi u lijevo, i sad u voznji to mozda i nije neki veliki problem al mi svakako nije drago
Kako to rijesti? Kome u Splitu mogu odnit da mi to pogleda da vidi do cega je, pa dalje vidit jel se moze kako to dricat ili sta vec?
 
Jesi pogleda kako stoji volan u odnosu na vilice?Ako si udario volanom vjerovatno mali pomak na trokutu volana,zavisi i koliko je jako bilo
 
pa meni se cini da volan otkad san uzea motor nije 100% u ravnini za prednjon gumon, mislin da je vec padan na tu stranu bia, i sad opet, mozda se to sta poremetilo, u svakon slucaju neznan bili to moga sam popravit a neznan kome tocno to odnit
 
pa kazen, volan nije u ravnini sa prednjom gumom onako 100%, ali to je bilo i prije tako pa motor nije biza u livo, pa san mislia da se to samo volan ka volan malo iskrivia
 
naslonis na zid i dricaji ili raspusti prednji kraj u trokutima ako je ozbiljnije
 
Branko-ST said:
naslonis na zid i dricaji ili raspusti prednji kraj u trokutima ako je ozbiljnije
Prvo treba raspustit vilice u trokutima i stavit sve na svoje mjesto ako se sta pomaknulo. Volan je zadnja stvar. Motor ne smije bjezat. Ako se na taj nacin ne popravi stanje, onda je vjerojatno savinuto nesto vaznije od volana.
 
Pozdrav ekipa !

Trebam savjet.

Gdje nabaviti nove opruge za forčele i kako ih specificirati u odnosu na moju težinu i težinu motora.

Isto me zanima i za zadnju oprugu.

Motor mi se ponaša pre mekano, ka mlohava čuna, propinje se nazad kad ubrzavam, propada naprid kad kočim.

Molim savjete za odabir opruga i narudžbu.

Hvala svima unaprid.

:021:
 
Žbirac said:
Motor mi se ponaša pre mekano, ka mlohava čuna, propinje se nazad kad ubrzavam, propada naprid kad kočim.

To je normalno za DR-a koji je vrlo udoban u vožnji pp terenu tako da se po prilično grbavom može voziti sjedeći na sjedalu. Naravno, da se onda i sagne kad kočiš. Ne možeš imati ono prvo a ne imati ovo drugo.
Svog DR-a vjerojatno uspoređuješ sa nekim natjecateljskim motoroma koji puno manje poniru kod kočenja, ali to je zato što njihova namjena NIJE udobna vožnja po grbavom terenu, nego hvatanje stotinki na nekom natjecanju i zato su napravljeni "tvrđe". (I puno su lakši)
Da kupiš nove opruga za svoj motor, najvjerojatnije nebi osjetio nikakvu bitnu promjenu. Ako ti nije dovoljno ono što možeš postići jednostavnim podešavanjem, tad vrlo vjerojatno taj motor nije za tebe.

Da li si pokušao svoj motor namjestiti da bude tvrđi?
 
Pozdrav Dado.

Da pokušao sam, mijenjam ulje u forčelama svake 2 godine skupa s semerinzima, prilikom promjene sam zadnji put i mjerio opruge i kraće su, sabijenije od propisanih mjera u servisnom manualu, a da bi dobio tvrđe stavljeno je malo gušće ulje i šajba ( od cca 0,5 cm na vrhu tubova) u početku je bilo super al nakon cca godinu ulje se izgleda "razbilo" od "žbativanja" (teren) i opet isto. Pri sljedećoj izmjeni ulja mijenjao bih opruge i izvadio "kompenzacijske" šajbe.

Zadnji amortizer sam mijenjao prije dvi godine (e-buy amerika s novog dr-a, u kojeg je amer odmah stavio neki bolji amortizer) na tom amortizeru kojemu se nemože dodavati plin opruga stisnuta skoro do kraja te plinski ventil isto, ali i dalje pre mekano...

lp
 
Dado nisi u pravu

Motor ima godina i tjeran je oo đombama te je lako muguce da su prednje opruge sabivene tj okracale isto tako i zadnja a triba uzet u obzir da su svi ti motori tvornicki radjeni za vozaca 70-80kg

Vinko cudi me kako ti "mestar" Cuni nije ponudija "koktel" ulja i ubacija komad plastike da nadoknadi okracale opruge?

Imas za kupit hyperpro neznam jesam li dobro napisa,stavlja ih je Struja,Banjan,Vjeko
 
Eto dok sam pisa i Vinko je potvrdija
 
Žbirac said:
Pozdrav Dado.

Da pokušao sam, mijenjam ulje u forčelama svake 2 godine skupa s semerinzima, prilikom promjene sam zadnji put i mjerio opruge i kraće su, sabijenije od propisanih mjera u servisnom manualu, a da bi dobio tvrđe stavljeno je malo gušće ulje i šajba ( od cca 0,5 cm na vrhu tubova) u početku je bilo super al nakon cca godinu ulje se izgleda "razbilo" od "žbativanja" (teren) i opet isto. Pri sljedećoj izmjeni ulja mijenjao bih opruge i izvadio "kompenzacijske" šajbe.

Zadnji amortizer sam mijenjao prije dvi godine (e-buy amerika s novog dr-a, u kojeg je amer odmah stavio neki bolji amortizer) na tom amortizeru kojemu se nemože dodavati plin opruga stisnuta skoro do kraja te plinski ventil isto, ali i dalje pre mekano...

lp

A skini opruge i neka ti po uzorku čovjek napravi u Zagrebu, meni je radio dva puta zadnju i bilo je odlično.
Kažeš mu koliko jače/tvrđe i dosta ljudi je kod njega radilo. Evo ovaj:

http://www.opruge-omega.hr/kontakt.html
 
Žbirac said:
Pozdrav Dado.

Da pokušao sam, mijenjam ulje u forčelama svake 2 godine skupa s semerinzima, prilikom promjene sam zadnji put i mjerio opruge i kraće su, sabijenije od propisanih mjera u servisnom manualu, a da bi dobio tvrđe stavljeno je malo gušće ulje i šajba ( od cca 0,5 cm na vrhu tubova) u početku je bilo super al nakon cca godinu ulje se izgleda "razbilo" od "žbativanja" (teren) i opet isto. Pri sljedećoj izmjeni ulja mijenjao bih opruge i izvadio "kompenzacijske" šajbe.

Opruge su se za 2 godine toliko skratile da se to nije moglo riješiti podešavanjem?!?!
To mi se dogodilo ali za puno više od dvije godine  :shock:
 
Vinkov ovjes se najbolje moze docarati ovom slikom  :mrgreen:
konjia_na_oprugu_1_0.jpg