dr 650

Ima smisla, protok benzina je proporcionalan broju okretaja i opterecenju.
Mozda imas usko grlo (mozda je to s cepom).
Probaj napravit djir bez cepa.

A mozda je sto drugo.
 
Ako sam dobro razumio, kažeš da se lagano možeš voziti koliko hoćeš, ali u uvjetima veće potrošnje imaš iste znakove kao da ostaneš bez benzina. Čim se ugasi, motor možeš opet normalno upaliti. Ono na što sumnjamo Clox i ja, je da ti u frgazer gorivo dolazi u nedovoljnoj količini za uvjete kad ti motor više troši.
Ako imamo pravo, ja bi to riješio za nekoliko minuta, ali budući da nemam tvoj motor pred sobom, mogu samo nagađati.

Neki DR650 imaju pipu sa membranom koja se otvara kad motor radi. Spojena je cjevčica na nju. To može biti problem ako ne radi kako treba. Ti kažeš da to tvoj motor nema, pa onda kreni redom i eliminiraj jedno po jedno i naći ćeš šta je problem.
Podtlak u tanku u pravilu ne radi probleme odmah, nego nakon nekog vremena, nakon što potrošiš nešto goriva. Otvori čep, pa ga zatvori i odmah probaj. Ako ti se motor ugasi odmah na prvu probu, ja sam 99% siguran da nije zbog podtlaka.

Ostaje ti provjeriti put goriva od tanka do frga i razina goriva u frgu. (ja bi ovo prvo na brzinu provjerio tako da bi na frg umjesto ovog rezervoara spojio neku drugu posudu za gorivo ili neki drugi tank, zajedno sa nekim drugim crijevom. Samo za probu)

Ako se to nije događalo prije, provjeri šta je sada drukčije. Jesi li promjenio cjevčicu goriva? Clox je već spomenuo vanjski filter goriva koji se stavlja na cjevčicu? Jel imaš to? Ako imaš, da nije zaštopan? okrenut naopako?
Kad skineš pipu goriva, imaš sito koje može biti zaštopano.

Ja bi išao tim redom. A onda, budući da si rastavljao frgazer, možda si poremetio nivo goriva. Ne znam kako izgleda plovak na tvom motoru. Jel ima kakvih tankih limova? Ako to savineš, poremitiš nivo. Na tvom motoru je relativno lako provjeriti nivo goriva. Znaš kako to napraviti?
 
Pipu s membranom imaju novi DR-ovi, moj ne
To sa cepon san probao maloprije i gasio se svakako, znaci to nije 100%

Vanjski filter goriva nemam, nego samo neko kao sito u rezervaru, nista drugo

Mislim da ipak ostaje da je problem u razini goriva ili s necin u samom karburatoru buduci da je neposredno nakon petljanja s njim poceo problem
Meni je karburator inace preljevao, pomocu limova na plovku smo namjestili da nivo benzine bude u razini vrha casice, preljevanje je prestalo ali se sad ovaj problem pojavio
karburator necu dirat ovaj tjedan nego tek iduci, i to necu ja nego nosim u servis kod jednog poznatog mestra

Mislia san da je mozda problem u necemu sta ovako mogu sam, bez rastavljanja karburatora, ali mislim da ipak nista od toga :/
 
aceion said:
Meni je karburator inace preljevao, pomocu limova na plovku smo namjestili da nivo benzine bude u razini vrha casice, preljevanje je prestalo ali se sad ovaj problem pojavio
Da si ovo odmah napisao, sve bi bilo jasno
 
pa da ali taj problem je kao "rijesen" bio pa i dalje neznan do cega je, jer sad je nivo goriva kako treba, ne preliva, u karburatoru je sve ocisceno,ispuhano.. oringovi novi..
Moze li bit do samog namjestanja smjese? mada mislim da je smjesa kriva nebi normalno radio ni u leru
 
    Skini crijevo goriva sa karburatora ,
    trebao bi vidit tanki plasticni bijeli prsten , izvuci ga iz karba
  to ti je neki mikrofilter goriva , pa se nakupi trnja i nepropušta dosta goriva .
 
    ja sam davno prije imao problema baš sa tim filterom ,
    očistio ga i samo gas .
 
  ma to sam samo skinio neku sliku sa neta,
  samo da ti lakse objasnim , nist drugo
 
  moj Dr je bio 92 god , pa bi i tvoj trebao imati tak nešt .
 
 
ahaa ok hvala na informaciji onda
reci mi onda jeli taj prsten odma na pocetku cijevi karburatora ili negdi unutra malo?
 
aceion said:
pa da ali taj problem je kao "rijesen" bio pa i dalje neznan do cega je, jer sad je nivo goriva kako treba, ne preliva...
moguće da je problem preljevanja bio baš zato jer ti je nivo goriva bio previsok, a sada je možda pretjerano u suprotnom smjeru. Kao što sam prvo rekao, treba provjeriti nivo goriva. Uglavnom, budući da ideš kod majstora, ako je isti onaj koji ti je riješio problem preljevanja, vjerojatno će ti riješiti i ovo.
 
ok, iduci tjedan moran svakako jer mi dolazi membrana nova pa ce mi to sve pogledat i promjenit mebranu, i jos neke stvari (proklizavanje novih lamela..)

filter taj mali sam izvadio, mali gad jedva se vidi, vidim neka sra*ja u njemu, sad cu napravit dir bez njega da vidin jel mozda do toga
 
a i meni se cini da ni s tim granjem unutra nebi treba bitno utjecat na protok benzine, tako da se ne nadan puno al vidit cemo
 
nista, sve isto  :?

Mislin da je to to, moran cekat do iduceg rastavljanja karburatora, nema druge

samo jedno pitanje, da prima previse goriva, bili problem bio isti/slican?
 
  hm , meni to tvoje definitivno izgleda kao problem sa dotokom goriva .

  a pipa goriva na rezervaru
  na kojem je polozaju okrenuta
  gorivo bi trebalo teči van , a ne kapati .
 
 
 
A imam 3 polozaja, otvoreni zatvoreno i rezerva, probao sam i na rezervu..ista stvar
Znam osjecaj kad bi mi motor osta bez goriva (u rezervaru), samo bi nakon pustanja gasa se pocea gasit, nekako mirno vise manje
Ovo gasenje je popraceno s jednim ili vise pucnjem iz auspuha te velikim stucanjem/ trokavanjem nakon faze gasenja