DR350S tema

bob the biker

Active member
Pozdrav,
Vidim da nema teme o ovom motoru pa da vidim da li ima vlasnika na forumu.
Napišite malo iskustva ,kvarove i sl.
evo moga ,model 350 S 1991. godina





ja sam na svom sređivao mašinu sad preko zime ,mjenjao karike ,fazni lanac ,sređivao ventile ,glavu ,reparirao klackalice...
Moram priznati da sad mnogo lakše pali i radi tiše.
 
Nisam , sređivao sam ga ,tj. još uvijek sređujem sitnice...
Budem vidio možda ga stavim u oglasnik ,a možda i zadržim, ovisi o financijskim kretanjima i poslu slijedećih mjeseci...
 
super motor par slika mog... 98god, negdi sam vec stavio :misli: (y)

2n6vzmq.jpg


sqsbj7.jpg


25zictz.jpg


2na5wgo.jpg

 
lagan, uzak, poprilicno jak za svojih 350cc... odlican ovjes daleko bolji od ostalih u toj klasi...
stane jedino ako ostane bez ulja ili goriva iznimno kvalitetno izveden motor (y)
 
  • Like
Reactions: enduro
Malo nas je,možda samo nekoliko u cijeloj RH.

Moj je '99 godište, zadnja linija prije izlaska DRZ-a.

Lagan,upravljiv kao bicikla,dovoljno snažan,dobro ogibljenje.Jednostavno i jeftino održavanje.Mala potrošnja ( 3.5 - 5 l/100 km ).Mala registracija.
Začuđujuće upotrebljiv na svim vrstama podloge.
Na cesti odličan,putna brzina 100 km/h bez problema,max 140 ( naravno,ne na duže vrijeme ).Za grad i lokalne ceste - idealan.
Može i na putovanje,zašto ne - ali ipak - solo.
Enduro - sve osim čistog harda ( za to su ipak lakše specijalke ),najbolji za - ja to zovem - poluhard.Prolazi sve što i recimo XR Honda,TT Yamaha,ili stare LC4 mašine. Prava stara škola endura ...

Piše negdje na njemu " dual sport ".
I to stvarno odgovara istini.Možda i posljednji primjerak svoje vrste...
 
  • Like
Reactions: enduro
PG said:
Malo nas je,možda samo nekoliko u cijeloj RH.

Moj je '99 godište, zadnja linija prije izlaska DRZ-a.

Lagan,upravljiv kao bicikla,dovoljno snažan,dobro ogibljenje.Jednostavno i jeftino održavanje.Mala potrošnja ( 3.5 - 5 l/100 km ).Mala registracija.
Začuđujuće upotrebljiv na svim vrstama podloge.
Na cesti odličan,putna brzina 100 km/h bez problema,max 140 ( naravno,ne na duže vrijeme ).Za grad i lokalne ceste - idealan.
Može i na putovanje,zašto ne - ali ipak - solo.
Enduro - sve osim čistog harda ( za to su ipak lakše specijalke ),najbolji za - ja to zovem - poluhard.Prolazi sve što i recimo XR Honda,TT Yamaha,ili stare LC4 mašine. Prava stara škola endura ...

Tvoj primjerak je fakat lijep!  (y)
 
Meni se bas svida motoric, jer je bas kao sto kazete pouzdan, mali troskovi odrzavanja, dual sport.
pribavio bi jednog, ali da ima neko novije godiste, ipak je to staro...
valjda i ciklistika malo zaostaje..
 
luka_2910 said:
Meni se bas svida motoric, jer je bas kao sto kazete pouzdan, mali troskovi odrzavanja, dual sport.
pribavio bi jednog, ali da ima neko novije godiste, ipak je to staro...
valjda i ciklistika malo zaostaje..

Nema novijeg godišta od 1999,možda koji 2000. Od onda ide DRZ 400.
Možda je taj DRZ napredniji i bolji,jači te boljeg ovjesa,ali za mene više nema taj štih.
Nekako mi je bezličan,wanabe hard,a opet daleko od toga ,skoro kao i ovaj stari.

A možda je i to zato što sam i ja iz prošlog stoljeća...ha,ha...

Da,zaboravio sam da imam i brata blizanca...
 
AnteK said:
Kakav je taj za teren ciklistikom ( snagom mi je jasno ) ?

Dakle,ovaj mali je po svemu jako sličan " velikom "Ali,uglavnom -  samo izgledom.

Naravno,ako se malo bolje pogleda,sve je to prilagođeno toj kubikaži i " snazi ".I kočnice,i zadnja vilica,prednji kraj ...
Ide on sasvim dovoljno i po cesti,i po terenu.
Naravno ni blizu velikom bratu,ali za one za koje je namjenjen ( 16-godišnjake i početnike ) - savršen strojček!
 
Samo da se upišem u temu. Jučer kupljen, ne pali. Ako netko ima dugački uski ključ 18 može ga posudit da stegnem sviječicu :mrgreen:
 
hehe, imaš u auto krešo taj ključ za sviječicu, cca 20 kn :D

nego ,bolje da ti meni prosljediš to čudo ,a ja tebi zauzvrat CLR 125  :mrgreen:

provjeri ferg da ne preljeva, to je bio problem kod mene.