Stajao je oko 5 godina na buri na Pagu (a bura nanosi morsku sol), ovo je bio zadnji trenutak da se spasi, da je ostao stajati jos godinu-dvije, mogao je zavrsiti samo kao krupni otpad.diesel power said:sta je to u moru stajalo :misli:
prpa said:onda ga prodaš meni kako si uopće došao do njega?
enduro said:Da vam ne bude zao sto ga niste kupili...
Dado33 said:Upravo restauriram 3 enduro krampa koji su stajali godinama. 2 su hrđavi skoro ko ovaj tvoj. Veliki dio sam već riješio. Ako imaš vremena, volje i prostor za to, možda si našao hobi za kiše i hladne dane.
enduro said:Dado33 @ To cincanje na Rudesu me zanima, za Sv. Nedjelju mi je vec rekao Bojan (Bocojaki). Tank je skroz strunuo, ima malo iznad slike tanka i rupa po njemu, imam drugi tank, ali je bijele boje (morat ce se lakirati). Ovo pitam iz znatizelje: Na koji nacin se plastificira tank iznutra? Ja sam na bivsem DR-u iznutra oblozio tank dvokomponentnom epoksidnom bojom (Hempel), kupio sam u trgovini sa brodskim programom.
Nije paljen sa starim uljem koje je bilo u njemu.
jolly the roger said:Talijani u xtz grupi se kunu u nešto što se zove "tankerite"
Na tvom mjestu, ja bi ganjao Acerbisov, ima ih po 80-100 € osim ako ne želiš DR u original stanje dovest
enduro said:Dado33 @ To cincanje na Rudesu me zanima
enduro said:Acerbis nije opcija, ne postoji mogucnost zakljucavanja tanka.
Nisam mislio na Vep hidrauliku , nego na Vep galvanizacijuenduro said:Hvala. Znam za njih, oni su u Vrapcu, rade hidraulicka crijeva.
enduro said:Ovo pitam iz znatizelje: Na koji nacin se plastificira tank iznutra? Ja sam na bivsem DR-u iznutra oblozio tank dvokomponentnom epoksidnom bojom (Hempel), kupio sam u trgovini sa brodskim programom.