Ducati 1199 Panigale

mate said:
Znaš da sam se ulovio u razmišljanju o istom, da li će od njihove "suradnje" stvarno biti i nekih barem estetskih sličnosti u rješenjima.

            Jasno je da je teško neko estetsko rješenje prenijeti sa auta na motor,ali ta njihova nazovimo to tako suradnja je za mene obični marketinški trik da jedan drugog uvedu do novog kruga kupaca pa da se vlasnici recimo AMG-a zainteresiraju da si i kupe Dukca i obrnuto,možda se i varam,jer oboje proizvode različite proizvode pa nemože nijedan drugom dati neke korisne savjete kako poboljšati nešto,čak me i nije začudilo kada sam u reklami Diavela ugledao kao jedini auto novi CLS AMG.
 
DooDo said:
Novi SBK ima razvod preko zupčanika (kao i Desmosedici) 8)

          Ali dok će to i u seriju doć će proći barem po mojem mišljenju još previše vremena,jer Desmo ne smatram pravim serijskim motorom,jer iako ih je dosta napravljeno koštao je skoro ko 4 bazna modela.
 
Peter Stingray said:
          Ali dok će to i u seriju doć će proći barem po mojem mišljenju još previše vremena,jer Desmo ne smatram pravim serijskim motorom,jer iako ih je dosta napravljeno koštao je skoro ko 4 bazna modela.


vidim da se nismo razujeli... novi Ducatijev Superbike (ovaj sa špijunskih fotki) bude u seriji imao umjesto remena razvoda, zupčanike- tako je barem najavljeno  (y)
 
      Ahaaaa,ja mislio da misliš samo za SBK trke,o to bi bilo super da ima i u seriji,živi bili pa vidli jer zasad mi je to teško za povjerovati.
 
Osim samog izgleda, mene više zanima kakav će biti osjećaj sjesti i upalit to čudo. U voznost i snagu na sumnjam. Sve govori da bi to mogla biti uglađenija kopija D16 a on je čudna biljka. Fascinantan u svakom pogledu ali nekako nije Ducati. Mislim da će to biti prelomni trenutak u njegovoj (ne)uspješnosti... :mrgreen:

Dudo, ima kakvih cjenovnih najava? Kod zadnjih par serija nije bilo značajnijih odstupanja, to bi značilo nekih 17t€ za osnovni modlel u zemljama EU.
 
dosta su se priblizili japancima,bojim se da ce to sve biti preugladeno,japanske naravi,bez onog necega,previse komercijalno...nije da bi se zalio na bilokoji novi dukac,ali meni je i dalje broj 1 999 posto je desmo dalek san
 
Kud bas najgori pa Ducatiu poslje 999 nijedan model vise nece imati 9 na kraju  :LOL:
 
@ mate

ništa službeno po pitanju cijene... očekujem, kako i sam kažeš da se nastavi dosadašnji trend...
 
cRuNk said:
Kud bas najgori pa Ducatiu poslje 999 nijedan model vise nece imati 9 na kraju  :LOL:
 Ljubav na prvi pogled  :0648:  ima mi ono nesto i mozes ga jebat.dizajn,zvuk,imidz,tvrd je i grub kao pravi ducati iako vjerovatno je puno ugladeniji od 916 linije,dok ovaj 1098 mi je jos dodatno  pojapaniziran i nekako mi se previse odmakao od moje vizije ducatija kakav bi trebao biti.ovo je moje subjektivno misljenje.mozda je ovaj pravac,kojim je ducati krenuo,jedini nacin da bude brzi od japanaca za taj dijelic sekunde koji mu fali,naravno govorim o cestovnim modelima.sad pitanje: sta nije bilo price da bi trebao v4 zamjeniti v2? Ionako mu dupe je isto ko na apriliji  :wink:
 
Danas cijeli dan vozio na Grobniku nove Aprilije. Imaju tonu čuda po sebi i izvrsni su motori ali to jednostavno nije onaj stari V2. Gazda Tonči kaže da Dukac ostaje na V2 jer je napravljen veliki pritisak da se ne odustane od tradicije i krene u smjeru D16. Vjerojatno bi u tom slučaju i cijena inicijalno bila puno veća, da ne spominjem naknadne troškove reklamacija. :mrgreen:
 
:misli: dva ključa?
 
dobiješ odma dva ključa s motorom, da
jedan gurneš u bravicu a drugi zatakneš u rupu od trokuta
navodno tak skoro ziher upali  (y)
 
little bastard said:
dobiješ odma dva ključa s motorom, da
jedan gurneš u bravicu a drugi zatakneš u rupu od trokuta
navodno tak skoro ziher upali  (y)
aha, onda ok  :mrgreen:

inače motor izgleda  (y)