Ducati 1199 Panigale

je*ali ih ti mali repovi :palacdolje:
 
Zašto? Ipak su to monoposto motori (ili bi trebali biti) :misli:
 
pa da, al pogledaj kako nakaradno to izgleda, kao da je 250 ccm  :?
isto kao i RSV4
razumijem smanjivanje težine,monoposto, racing i sve to, al mi je to ružno  :D
 
lili said:
pa da, al pogledaj kako nakaradno to izgleda, kao da je 250 ccm  :?
isto kao i RSV4
razumijem smanjivanje težine,monoposto, racing i sve to, al mi je to ružno  :D


ne to baš izgleda odlično, tu nema niš nakaradno

pa i ti na monsteru imaš mali rep, sjekirom skini nosač tablice i eto super mali rep
npr. http://theducatibroker.com/images/ducati__monster_750_dark_1999_corbin_seat_by_theducatibroker.com.jpg
 
mv_agusta said:
ne to baš izgleda odlično, tu nema niš nakaradno

pa i ti na monsteru imaš mali rep, sjekirom skini nosač tablice i eto super mali rep
da, al mi se moj mali rep ne sviđa  :mrgreen:
sva sreća pa ga ne vidim dok vozim i ona plastika preko sica ga čini malo većim  :D
 
Ovo bi moglo u temu za minibike/pockete.  :mrgreen:  Jebalo ih smanjivanje motora.. treba na drastičnije dijete..
 
Nije novi model sa 1400 ccm :palacdolje: Pih! :mrgreen:
 
Musto Ruda said:
Nije novi model sa 1400 ccm :palacdolje: Pih! :mrgreen:

Izac ce kad ja skupim novce za njega  :LOL:
 
            Koliko sam čitao na njem. forumima šefovi Dukca su najavili kao glavni cilj +20HP/-20lb,što znači po konjima negdje ko BMW a po težini su već sada preko 10 kg ispod što znači hoće još povećati na 20kg.Promjer klipova je veći jer su morali hod smanjiti da bi se vrtjela puno više jer jedino tako se daju konji izvuć,ali se samo nadam da se neće time izgubiti lijepi okretni moment koji je ga je dosad krasio. :?

          Felge na prvoj slici su barem sa ove strane gledano prelijepe,sa tim duplim krakovima podsjećaju me na dizajn AMG felgi što možda i nije slučajnost.
 
Peter Stingray said:
            Koliko sam čitao na njem. forumima šefovi Dukca su najavili kao glavni cilj +20HP/-20lb,što znači po konjima negdje ko BMW a po težini su već sada preko 10 kg ispod što znači hoće još povećati na 20kg.Promjer klipova je veći jer su morali hod smanjiti da bi se vrtjela puno više jer jedino tako se daju konji izvuć,ali se samo nadam da se neće time izgubiti lijepi okretni moment koji je ga je dosad krasio. :?

          Felge na prvoj slici su barem sa ove strane gledano prelijepe,sa tim duplim krakovima podsjećaju me na dizajn AMG felgi što možda i nije slučajnost.

+20hp :shock: :shock:
ako uspiju to ostvariti a da se ne ralzeti sve u 3pm nakon 100km, treba im se nakloniti do poda
 
          Pa brzina klipa je jedna od najbitnijih stavki da se ne razleti sve,a ako hod smanje ko recimo na BMW-u može se vrtiti puno više,ali se gubi okretni moment u sredini,tako da treba vidjeti,još je prerano za nagađati o detaljima kako će ići ili ne,ali ja vjerujem u Ducati da hoću i oni konačno na vrh te su očito i spremni žrtvovati neke karakteristike koje su ih krasile u prošlosti kao veliki okretni moment i vidi se da se trude i uspijevaju i u drugim klasama sa Multistradom i Diavelom,te ne sumnjam da će imati i dobru trajnost i pouzdanost jer je očito svaki novi model sve trajniji i trajniji,još samo da se od zupčastog remena maknu i bilo bi idealno.
 
Peter Stingray said:
            Koliko sam čitao na njem. forumima šefovi Dukca su najavili kao glavni cilj +20HP/-20lb,što znači po konjima negdje ko BMW a po težini su već sada preko 10 kg ispod što znači hoće još povećati na 20kg.Promjer klipova je veći jer su morali hod smanjiti da bi se vrtjela puno više jer jedino tako se daju konji izvuć,ali se samo nadam da se neće time izgubiti lijepi okretni moment koji je ga je dosad krasio. :?

          Felge na prvoj slici su barem sa ove strane gledano prelijepe,sa tim duplim krakovima podsjećaju me na dizajn AMG felgi što možda i nije slučajnost.

Znaš da sam se ulovio u razmišljanju o istom, da li će od njihove "suradnje" stvarno biti i nekih barem estetskih sličnosti u rješenjima.
Što se tiče momenta, ali na niskim okretajima, isto kao i kod Aprilije mislim da je to postaje stvar prošlosti. Vidljivo je bilo već na 1098 koji nije u mnogome mjenjao koncepciju od prve Testastrette dok ovdje najavljuju stvarne revolucionarne promjene. Ukratko, taj motor će biti napravljen na bazi D16, izgledom i performansama blizak RSV4 i bavarskom RR-u.

P.S. Šteta što je ugašen MotoPlus forum, tamo sam imao jedan topic koji je trajao mjesecima a kasnije prebašen i na stranicu, od prvih ideja do konačnog predstavljanja 1098. Izgubilo se u bespućima interneta... :mrgreen:
 
Peter Stingray said:
          Pa brzina klipa je jedna od najbitnijih stavki da se ne razleti sve,a ako hod smanje ko recimo na BMW-u može se vrtiti puno više,ali se gubi okretni moment u sredini,tako da treba vidjeti,još je prerano za nagađati o detaljima kako će ići ili ne,ali ja vjerujem u Ducati da hoću i oni konačno na vrh te su očito i spremni žrtvovati neke karakteristike koje su ih krasile u prošlosti kao veliki okretni moment i vidi se da se trude i uspijevaju i u drugim klasama sa Multistradom i Diavelom,te ne sumnjam da će imati i dobru trajnost i pouzdanost jer je očito svaki novi model sve trajniji i trajniji,još samo da se od zupčastog remena maknu i bilo bi idealno.

Novi SBK ima razvod preko zupčanika (kao i Desmosedici) 8)