Ducati desert X

Sinewan kreće iz Panama Citya ovu nedjelju. Ovako su pripremili motor. Na prvu mi se čini da će imati problema sa visinom, jer jedva dira pod s nogama. Na malom GSu mi se čini da je normalno sjedio
 

Attachments

  • Screenshot 2022-10-27 140936.jpg
    Screenshot 2022-10-27 140936.jpg
    182.4 KB · Views: 0
  • Screenshot 2022-10-27 140855.jpg
    Screenshot 2022-10-27 140855.jpg
    160.8 KB · Views: 0
Bas me zanima kako ce mu ici. Mislim da ce padat ko kruska, mada izgleda da je mozda malo laksa prtljaga sad (nema vise bocne torbe koje su prazne 15 kg sa drzacima). Ja bi osobno T7 za to sto on radi prije DX-a i to kazem kao bivsi vlasnik T7 i trenutni DX-a (i T7 mi se NIJE svidao... ali jebote dole negdje u dzungli popravit ovo cudo... neznam). o_O
 
  • Like
Reactions: diesel power
Sinewan kreće iz Panama Citya ovu nedjelju. Ovako su pripremili motor. Na prvu mi se čini da će imati problema sa visinom, jer jedva dira pod s nogama. Na malom GSu mi se čini da je normalno sjedio
vozeći tu rasčlambu od motora bilo je jasno da će ti nazovi muškarci-miševi imat problema da svoje nogice spuste do poda i ne izvrnu se pred nekom pi*kom u dobrom autu na semaforu

dakle, niži od 180 izbjegavati, jer dukati za shortije ne nudi ko bmw niski shorty sic i visoke pete na brendiranim bmw čizmicama

sic je totalni promašaj, tako nešto je čak i od talijana za ne očekivati. osim naravno slučaju vozača sa ultra širokim ženskim kukovima i ogromnom 6XXL glavušom, kao kod našeg Glavatog šefa, kojem je kontrola leta iz Gorice zabranila nosit novu kacigu s kojom je paradirao 3 dana po gradu, dok su vojni avioni zaobilazili gradski zračni prostor dok se ne utvrdi kakva to kvrga izaziva smetnje na radaru🤯




Srki
 
Sinewan kreće iz Panama Citya ovu nedjelju. Ovako su pripremili motor. Na prvu mi se čini da će imati problema sa visinom, jer jedva dira pod s nogama. Na malom GSu mi se čini da je normalno sjedio
Di pratiš ovog?
 
😉
 

Attachments

  • C1CD46A2-C13B-4475-86EE-597E3CCABADF.jpeg
    C1CD46A2-C13B-4475-86EE-597E3CCABADF.jpeg
    298.5 KB · Views: 0
  • B701C3DA-C013-44EE-905A-81C220A47391.jpeg
    B701C3DA-C013-44EE-905A-81C220A47391.jpeg
    457.8 KB · Views: 0
  • F9DB618B-31AF-4F4E-BC89-B0076E16A823.jpeg
    F9DB618B-31AF-4F4E-BC89-B0076E16A823.jpeg
    461.6 KB · Views: 0
  • 1B1972F3-24C7-48EA-AF22-BC8BC0F9BE90.jpeg
    1B1972F3-24C7-48EA-AF22-BC8BC0F9BE90.jpeg
    1.1 MB · Views: 0
  • 3A15DF1B-0D87-4047-B9AB-C95BAA71F862.jpeg
    3A15DF1B-0D87-4047-B9AB-C95BAA71F862.jpeg
    327.3 KB · Views: 0

Dakle u tri epizode, lik je nakon 10tak godina prženja po adventure stazama naglo prešao na 90% asfalta i 10% makadama na koje bi i ja išao :) (autocenzura)
DX je prekrasan, ali ne ide po terenu, ne ide u vodu (ranije je sa malim GSom ovakvu rijeku kao u ovoj epizodi pičio bez brige), ima velikih problema sa težinom prtljage i rasporedom tereta, puca mu i trese nosač kamere, i na kraju ga je neki lik opalio na križanju.
Stay tuned.
 
  • Like
Reactions: Dene
Pa nije baš bez problema,i BMW se nagucao vode pa ga je morao odšlepati do servisa a i često bi se preforsirao na nekoj stazi pa bi odustao.Ali svaka čast na upornosti i volji.
 
Ovo su ekstremi a u takvim situacijama sve može riknut, ovisi koliko te prati sreća taj dan. Općenito mislim da ovakve testove treba shvatiti više kao zanimljivost nego informaciju.

Što se tiče boja koje ste postali, sad još više cijenim izvornu varijantu. :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: vespinjo
Nisam gledao stare epizode (u ovom topicu sam prvi put i cuo za njega), ali nisam u ove tri nove stekao dojam da je bas zbog motora nesto morao propustiti.
Doduse, imam punih 300-tinjak km iznimno blagog off road iskustva, pa je taj dojam bas to, dojam jednog amatera.

No i lokalci su mu u par navrata rekli da se okrene, da se u kisnom dijelu godine ne moze dalje tom cestom/brdom.
A kod rijeka, gdje je frka njena snaga i brzina zbog te kise, opet je dojam da sam motor nije prebitan.
 
Pogledao sinoć na preskok i tu epizodu.
Kako su se japanski lim i plastika na Toyoti povinuli u srazu s moćnim talijanskim dvokotačnim proizvodom. Očit dokaz superiornosti EU proizvodnje.

Uglavnom, opet se ovaj okrenuo na asfalt, lokalci s motorima su mu rekli da je neprolazno.
Nekako mi se čini da, ako tip koji živi tu u prašumi i jedini prijevoz su mu motorići kaže da se zbog kiše negdje ne može proći u to doba godine, se tu stvarno ne može proći. Neovisno jesi li na Desertu, malom GS-u ili Vespi.
 
Da, ali gdje je tu onda avanturizam za pratitelje? Kao da neki priglupi lokalac išta zna, od infuencera se očekuje da sve prođe, okrenut se može i moja baba. :mrgreen: I naravno, ako nešto ne uspije onda je kriv motor a ako nešto sjebe onda je u pitanju nekvaliteta. Nikad heroji ne mogu biti krivi.:p:ROFLMAO:
 
Kužimo se.
Zato sam i napisao svoj, jednako osnovan zaključak, da će evidentno EU vozila rastaviti japanska vozila na proste faktore u direktnoj koliziji.