Ducati Monster 1100EVO

-XJ600N- said:
Evo me konacno s malo volje za pisanjem.

Kako mi sta padne na pamet nadopisat cu. Uglavnom motor je za cisto uzivanje u voznji. Putovanje nebi ni pokusa s njim. Suvozac isto tako. Ako trebate praktican motor zaobidjite u veeelikom luku. Ako vam je do uzivanja u voznji onda je to to.

Nadam se da ce bar neko ovo procitat i da ce vas zabavit na tren.

Desmo pozdrav!

:021:

Kaj smatraš pod putovanje? Koliko km na dan smatraš da se napravi na putovanju?
Ako ljudi idu s R-ovima na putovanja, zakaj  se nebi moglo iti i s monsterom.
500-tinjak km u jednom danu se napravi bez problema (barem ja s svojim, s prtljagom bez suvozačice).
Samo izaberi odredište i  :021:.
 
frankenstein said:
Kaj smatraš pod putovanje? Koliko km na dan smatraš da se napravi na putovanju?
Ako ljudi idu s R-ovima na putovanja, zakaj  se nebi moglo iti i s monsterom.
500-tinjak km u jednom danu se napravi bez problema (barem ja s svojim, s prtljagom bez suvozačice).
Samo izaberi odredište i  :021:.
ali ovdje se prica o 1100 ne 750  :mrgreen: :mrgreen:
 
frankenstein said:
Kaj smatraš pod putovanje? Koliko km na dan smatraš da se napravi na putovanju?
Ako ljudi idu s R-ovima na putovanja, zakaj  se nebi moglo iti i s monsterom.
500-tinjak km u jednom danu se napravi bez problema (barem ja s svojim, s prtljagom bez suvozačice).
Samo izaberi odredište i  :021:.

mislim da čovjek uspoređuje to sa banditom 1250s koji mu je u garaži  :021:
 
Dobro si ti to napiso. Ostale su iste "boljke" kao i na mome ocito. Stucanje ispod 3000 i zastita od vjetra ako si visociji od 175.
Nije problem ici na dalja putovanja s njime, jedino je frka kad naletis na odlicnu cestu, onda se postrugaju bocna nogara, bocni kofer i cipela od suvozacice  :mrgreen:
 
Evo me evo me sta se derete?  :mrgreen:

Amortizer volana nema a vjetrobran je serijski na 1100.

Sta se putovanja tice samo san tija rec da motor nije bas za to namijenjen. Bar koliko san ga ja skuzija do sada (ipak san noavak :)). Rezervar 13 litara i tako jos par sitnica ga ne cine bas nekin izborom za tu namjenu po meni.

Km u danu... pa sta ja znan. Neki dan san npravija djir od 530 km i nikakvih problema. Znan da se putovat moze na svemu pa i pjehe  :wink:

Jucer pa djiric ali sta je prevruce prevruce je  :(

 
Prosjecno se staje svakih 130-150 kilometara na pumpu, a onda jedes, pijes i socijaliziras se...  :laugh: :wink:
 
s2r said:
Prosjecno se staje svakih 130-150 kilometara na pumpu, a onda jedes, pijes i socijaliziras se...  :laugh: :wink:
mozda s tvojim,meni trosi 5.5 do 6 litara  ako stane 13 u rezervoar lako je izracunati svako koliko
treba stati....
Monster je namijenjen za zavojite ceste,van grada i nasao sam neke testove (onda kad sam to proucavao,prije 2-3 godine) u kojima je u tome bio bolji od preko nekoliko razvikanijih suparnika...
Na pocetku malo opterecuje polozaj sjedenja ali kad se covjek navikne i uhvati pravi polozaj mozes gdje hoces s njim....
Meni je jedina zamjerka voznja po gradu(trzanje),ali kao sto znamo to se lako rijesi  ....
zastita od vjetra,hm,sasvim dovoljna do nekih 140kmh,ako negdje i vozite preko toga to je na momente...da sam htio stalno vozit 200 iso bi u pilote (ko Svagan  :mrgreen:
Vjerujte mi da pravom vozacu po zavojitim cestama van grada nece pobjeci ni puuuuno jaci motor  (y)
 
loudpipes said:
mozda s tvojim,meni trosi 5.5 do 6 litara  ako stane 13 u rezervoar lako je izracunati svako koliko
treba stati....

S moje strane vize zbog predostroznosti jer sam preko nekoliko puta osto bez goriva, a vid' dje zivim. Sa svih strana sam okruzen granicama i gypsy drzavama  :0648: :mrgreen: :wink:
 
Slazen se  i ja pusen na hladno. Znaci 150 km i trazi pumpu! Neki dan se malo zaigra oko Karlobaga i brzo pocuca i vise od 7 litara pa sad racunaj doseg.

Za zavojite ceste je zakooooooon! Jedino mi je bezveze (valjda radi toga sta san vozija uvik 4 cilidnra manje vise) sta ga cesto zavrtin do blokade. Nepotrebno totalno i steta da sve prestane na 8 i nesto.  :?

Sta se socjaliziranja tice ja sam totalno asocijalan  :mrgreen: Stajanje samo na pumpu radi njega ili mene  :mrgreen:

Evo je jucer zabalilo iz rezervara prednje kocnice. Samo dotega kapu pa cemo vidit. Sad je na promatranju...  :misli:
 
Bumpic  :mrgreen:

Vruce je, al je prevruce, sva sam vruca.....  :LOL:

Lipo ga je vozit a jos lipse vidit.
Probano 234 km/h i to je to. Mislin da bolje ne ide osim nizbrdo  :mrgreen:

Rezervoar od prednje kocnice vise ne bali i to je to za sada.

Prednji lancanik u karbonu iz USA. Za sad pari OK nista vise. Nije neka specijalna kvaliteta. Bacit cu oko na origigi karbon pa cu odlucit oce li bit fuseraj dalje ili origigi. Ionako mi se pari da nema nekoga smisla osim zadovoljavanja osobne estetske pozude.  :mrgreen:

Identificirana jedna dodatna glupost, stitnik lanca je prekratak tako da kenja u svih 16.... Trebat ce poradit i na tome. Malo dulja verzija. Tu ipak pridajen prednost funkcionalnosti spram estetike :)

 
Ja sam uzimo carbon od shift tech-a iz USA i bio je ok. Al se nakon god dvije poceo kao ljustiti lak sa njega i zutit pa sam ga zamjenio DP karbonom.
Al ipak koliko vidim da je origigi od ducatija dosta bolje kvalitete, evo 5g je na motoru i nema ni jedne pukotine na laku, niti je pozutio a niti se ofuco. Tako da cu ubuduce ostati na DP karbonu! (y)
 
-XJ600N- said:
Bumpic  :mrgreen:

Vruce je, al je prevruce, sva sam vruca.....  :LOL:

Lipo ga je vozit a jos lipse vidit.
Probano 234 km/h i to je to. Mislin da bolje ne ide osim nizbrdo  :mrgreen:

Rezervoar od prednje kocnice vise ne bali i to je to za sada.

Prednji lancanik u karbonu iz USA. Za sad pari OK nista vise. Nije neka specijalna kvaliteta. Bacit cu oko na origigi karbon pa cu odlucit oce li bit fuseraj dalje ili origigi. Ionako mi se pari da nema nekoga smisla osim zadovoljavanja osobne estetske pozude.  :mrgreen:

Identificirana jedna dodatna glupost, stitnik lanca je prekratak tako da kenja u svih 16.... Trebat ce poradit i na tome. Malo dulja verzija. Tu ipak pridajen prednost funkcionalnosti spram estetike :)
a da probas  s kvalitetnijim podmazivanjem  :misli:
 
Koristim Castrol sprej vec godinama i smatran da je jedan od boljih sta se hvatljivosti tice.
Ma cisto fizicki, stitnik je prekratak tako da nema sanse da ista zaustavi.
 
-XJ600N- said:
Koristim Castrol sprej vec godinama i smatran da je jedan od boljih sta se hvatljivosti tice.
Ma cisto fizicki, stitnik je prekratak tako da nema sanse da ista zaustavi.

Štitnik na novim monsterima je definitivno prekratak i to je dodatan razlog špricanju po felgi, auspuhu i ostatku hardware-a  :) odostraga.
 
eto da ne otvaran novu temu da pitam ovdje , eto riješih rsv -a napokon ( koda sam prodavo nekretninu u Kninu) i sad sam u prilici kao ljubitelj 2 cilindra uzet monstera sr4r    , motor je vizualno ko novi al naravno svi moji dragi drugovi govore da se s tim nebum navozo ( to su govorili i za aprilliu) jel to neko imo ,na šta da obratim pažnju itd ??? inače motor ima 50000 km i servisiran je u sloveniji.

Hvala
 
Kao prvo vrlo je bitno dali je S4R(996) ili S4RS(998 testastretta) ali najbolje ga zaboravi, osim ako misliš ići voziti Naked ili BoT utrke.

Prejako, preživčano za naked, bar ja tako mislim, a mišljenja su individualna stvar.

Jedino je dobro što kad taj motor daš da probaju ovi što tvrde da se ne'š navozat' i da to k..ca neide, nakon probe šuteći i blijedi silaze s njega  :evil: